Het foto topic...; kom er ook even een delen!

Nib85

Volle Baard
Nice!

Als we foto's gaan plaatsen is er voor mij natuurlijk maar één optie... Mijn grote kleine meid en ik! Hoor van iedereen dat ze zo ophaar vader lijkt, haha. Arm kind... Stiekem een slideshow ipv alleen een foto, omdat ik zo trots op haar ben!

Ja vaders en hun kleine meisjes....
Onze oudste wordt bijna 9, de jongste van het zomer 7. Het gaat zo snel...


6FD3B3C4-03A7-4503-9665-1F0C88D6B74E.jpeg

Al klopt die 4 jaar van die foto niet, die van mij had dat met een klein jaartje voor elkaar (al had ik toen natuurlijk nog geen baard, verklaard wel dat ze zo snel de baas over me was is).

Uit eigen archief:
237679FF-154F-4F75-8CD1-50C368D00DC1.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Ja vaders en hun kleine meisjes....
Onze oudste wordt bijna 9, de jongste van het zomer 7. Het gaat zo snel...


Bekijk bijlage 15832

Al klopt die 4 jaar van die foto niet, die van mij had dat met een klein jaartje voor elkaar (al had ik toen natuurlijk nog geen baard, verklaard wel dat ze zo snel de baas over me was is).

Uit eigen archief:
Bekijk bijlage 15833
We lopen sync :D Alleen heb ik er nog een derde dochter bij van 3.
Mooie foto en dat zonder baard. Dat kunnen niet alle mannen zeggen. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn er bij die ik liever niet zonder baard zie. Overigens Heb jij zo'n bijzonder mooie baard dat je er toch op vooruit bent gegaan nu met baard :p (Y) :)>
 

Nib85

Volle Baard
We lopen sync :D Alleen heb ik er nog een derde dochter bij van 3.
Mooie foto en dat zonder baard. Dat kunnen niet alle mannen zeggen. Ik ga geen namen noemen, maar er zijn er bij die ik liever niet zonder baard zie. Overigens Heb jij zo'n bijzonder mooie baard dat je er toch op vooruit bent gegaan nu met baard :p (Y) :)>

Dank voor de complimenten @Joep !
Je bent een rijk man met 3 dochters! (Y) :cool:
(En tevens heel begrijpelijk dat je een baard hebt met zo veel vrouwen in huis. ;) )
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nu het onderwerp toch vrouwen betreft nog maar een "Lucky Shot".

Ik ontwaakte in Parijs en zie vanuit bed, dat mijn vriendin een sigaret rokend in de ochtendzon over de stad staat uit te kijken. Snel heb ik mijn altijd paraat zijnde Nikon FM van het nachtkastje naast me gegrist, scherp gesteld en afgedukt.

image.jpeg
 
Ja vaders en hun kleine meisjes....
Onze oudste wordt bijna 9, de jongste van het zomer 7. Het gaat zo snel...


Bekijk bijlage 15832

Al klopt die 4 jaar van die foto niet, die van mij had dat met een klein jaartje voor elkaar (al had ik toen natuurlijk nog geen baard, verklaard wel dat ze zo snel de baas over me was is).

Uit eigen archief:
Bekijk bijlage 15833

Haha, allemaal zo herkenbaar! Helaas hebben wij haar eerste verjaardag (nog) niet zo groot kunnen vieren als we van plan waren door corona, maar we waren al druk met de voorbereidingen;)
 

Bijlagen

  • IMG-20200222-WA0018.jpg
    IMG-20200222-WA0018.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 35

Hartenheer

Zware baard
Nu het onderwerp toch vrouwen betreft nog maar een "Lucky Shot".

Ik ontwaakte in Parijs en zie vanuit bed, dat mijn vriendin een sigaret rokend in de ochtendzon over de stad staat uit te kijken. Snel heb ik mijn altijd paraat zijnde Nikon FM van het nachtkastje naast me gegrist, scherp gesteld en afgedukt.

Bekijk bijlage 15838
En toen werd je wakker :D
 

Texman

Koning Baard
Mooi, maat. En goeie shot!

Bekijk bijlage 15849

Hier een lieve vriendin van me :p (tijdens een van m; n avond ritjes)

Bekijk bijlage 15850

Views!

Bekijk bijlage 15851

Mooi toch?!
Mooie sfeer foto's (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1589383415][/DOUBLEPOST]
Dat pad met die bomen kan zo op een rouwkaart. En dat is een compliment!
[DOUBLEPOST=1589382067][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 15852

Bij thuiskomst was de kleine man zo moe... Viel in slaap. Heerlijk!
Hele leuke foto samen met je zoontje en je baard komt prachtig tot zijn recht (Y)(Y)(Y).
 
Banner image
Top