Help, doorgaan of stoppen?

Ardjan

Baardaap
Gewoon doorgaan kerel; die baard is echt zo gek nog niet!

Ooit zei iemand op dit forum; Over twee dingen zijn mannen vaak onzeker: A over hun penis; en B over hun baardgroei! :D

Ik zeg: lekker laten groeien! (ja..., de BAARD bedoel ik dan hè!):eek::D

Eén tip wil ik je nog geven: Laat de halslijn nog wat zakken; zéker als je voor een wat langere baard wil gaan!

Verder prima baardje; en volhouden zou ik zeggen! :)>(Y) Straks zullen vrienden/bekenden in jouw omgeving nog versteld gaan staan! :):D:eek:
 

K9Beard

Baard
Hallo allemaal,

Hierbij weer een update mbt tot mijn baardreisje. Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg twijfel om 'm eraf te halen aangezien hij niet bepaald dekkend is. De lengte gaat wel al een beetje de goede kant op maar heb het idee dat de haartjes zelf erg dun zijn en de dichtheid ook beter kan.

Iemand die een vergelijkbare reis als mij gemaakt heeft en hier uiteindelijk toch een mooie nette baard van heeft weten te maken?

Groeten Jeffrey

We're all on the same quest, bro, only the scenery differs... Herkenbaar dus, alle twijfels.

Ik ben er al wel achter dat een baard zowel z'n ups-&-downs heeft (lees: rebelse piekharen en langere haren die zich erbij neerleggen), alsook z'n volumeverschillen. Bij mij ging het als een speer in het begin, tot een maand of vier en toen begon ik zelf kritisch te worden op de delen die minder dekkend waren. Wat ik mezelf voorhou is dat de mooie dichtbehaarde delen 20 jaar hebben kunnen rijpen als goatee, terwijl de wangen nog maar een half jaartje de kans hebben gehad.

Mijn advies: luister naar de mantra van de big beards op deze site. "Geduld..."
Kijk ondertussen naar je sterke baardkanten. Je wanglijn loopt mooi schuin op (zou ik graag hebben) en geeft je juist in dit stadium een Wolverine-ish look.
En mochten er mensen in jouw omgeving zijn die jouw unieke baardgroei niet kunnen waarderen, ach... never answer your critics, zeg ik dan altijd maar. Die zijn namelijk al overtuigd en missen meestal het lef of de testosteron om dezelfde reis te maken.
 

Bijlagen

  • Beard-Indifference.jpeg
    Beard-Indifference.jpeg
    89 KB · Weergaven: 63

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Of er nog anderen met soortgelijke baardgroei zijn? Jawel, honderden Baardforummers.
Ik heb vergelijkbare dekking van de wangen als jij, dus "blader" mijn baardreis maar door, want die heeft juist tot doel te laten zien, wat een geworstel het is om een baard te laten groeien.
Bij jou gaat het helemaal goed komen! :)>(Y)
 

Peter1971

Baard
Thanks voor jullie positieve reacties. Ik heb besloten om nog even door te gaan met groeien en wie weet heb ik over een tijdje ook zo'n mooie baard als sommigen hier

Zie foto's voor hoe het er nu voor staat. Dekt nog niet echt maargoed ik hou nog even vol.

Ik ben overigens inmiddels 31.. wie weet wordt het nog wel voller als ik weer een paar jaartjes verder ben..

Groeten!
Wolferine look, staat je goed vind ik...zou de snorpunten ook lekker laten doorgroeien..suc6
 

Peter1971

Baard
Gewoon doorgaan kerel; die baard is echt zo gek nog niet!

Ooit zei iemand op dit forum; Over twee dingen zijn mannen vaak onzeker: A over hun penis; en B over hun baardgroei! :D

Ik zeg: lekker laten groeien! (ja..., de BAARD bedoel ik dan hè!):eek::D

Eén tip wil ik je nog geven: Laat de halslijn nog wat zakken; zéker als je voor een wat langere baard wil gaan!

Verder prima baardje; en volhouden zou ik zeggen! :)>(Y) Straks zullen vrienden/bekenden in jouw omgeving nog versteld gaan staan! :):D:eek:
en als jij zegt,..lekker laten staan?..bedoel je toch ook de baard denk ik!(Y):)>
[DOUBLEPOST=1562192282][/DOUBLEPOST]
Of er nog anderen met soortgelijke baardgroei zijn? Jawel, honderden Baardforummers.
Ik heb vergelijkbare dekking van de wangen als jij, dus "blader" mijn baardreis maar door, want die heeft juist tot doel te laten zien, wat een geworstel het is om een baard te laten groeien.
Bij jou gaat het helemaal goed komen! :)>(Y)
precies...durf te groeien..ondanks dat het maanden op schaamhaar lijkt...ooit wordt het een soort van baard.
 

Fitness007

Stoppelbaard
Hallo baardmannen,

Ik denk dat ik nu een week of 10 a 11 bezig ben met het kweken van een baardje. Vind het nog vrij dun/doorzichtig ogen maar de lengte gaat op zich wel de goede kant op. Helaas heb ik aan de voorkant niet erg veel haargroei dus mijn kin oogt vrij leeg. Denk ook niet dat dit snel zal veranderen eerlijk gezegd

Anyways ik had gezegd jullie op de hoogte te houden van de voortgang dus hierbij treffen jullie weer een update

Buiten het af en toe wegknippen van wat springende haartjes en het bijwerken van de neklijn heb ik er niets mee gedaan.

Groeten!
 

Bijlagen

  • 20190729_180426.jpg
    20190729_180426.jpg
    907,7 KB · Weergaven: 110
  • 20190729_180410.jpg
    20190729_180410.jpg
    918,1 KB · Weergaven: 113
  • 20190729_180356.jpg
    20190729_180356.jpg
    894,3 KB · Weergaven: 110

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor zo'n korte periode is het helemaal niet dun/doorzichtig. Het is een hele mooie, nette baard.
De kale stukken aan beide zijden van je soulpatch zullen inderdaad niet begroeien, maar het staat juist wel sjiek.
Ik ben wel een voorstander van de Musketier-baard.
Heel goed, dat je er niet aan gaat prutsen, want het gaat zeer zeker een prima baard met snor worden.
:)>(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Helemaal met de baardbroeders eens! Laten groeien en showen die baard!!
Ik heb het al vaker gezegd, er zijn altijd haartjes die later opkomen, eerst (een hele tijd ) laten groeien en dan pas bijwerken.
Volhouden, we hebben (zowat) allen op het punt gestaan van wel of niet.
 

Fitness007

Stoppelbaard
Bedankt weer voor de positieve feedback!!
De reacties van jullie helpen enorm om de wat minder positieve reacties op het werk en daarbuiten te laten zijn voor wat het is en gewoon lekker door te gaan met groeien :)>
 

Olav1975

Volle Baard
Eens met de prof.
Model baard is goed, en waar haar zit, is het nu al lekker dik begroeid dus helemaal prima. Waar nu geen haar zit, staat wel stijlvol en goed.
 

Texman

Koning Baard
Bedankt weer voor de positieve feedback!!
De reacties van jullie helpen enorm om de wat minder positieve reacties op het werk en daarbuiten te laten zijn voor wat het is en gewoon lekker door te gaan met groeien :)>
Het is jammer dat sommige mensen altijd lopen te zeiken en niet alleen over iemand z'n baard maar vaak over van alles en nog wat.:confused:
Het is altijd de schuld van een ander en "ZE" moeten er wat aan doen hoor je ze dagelijks zeggen. :eek:
Chronisch boos dus :D
 

Fitness007

Stoppelbaard
Goedemiddag baardmannen,

Inmiddels alweer een klein maandje verder na mijn laatste update dus hierbij weer wat nieuwe fotootjes van de voortgang.

Moet wel zeggen dat ik nog steeds niet echt tevreden ben over het resultaat en zoals ik wel vaker op dit forum gelezen heb voel ook ik me een beetje als een zwerver :D

Ik kan eventueel de lijnen wat strakker maken aan de bovenkant van mijn wangen denk ik. Of hebben jullie nog andere tips voor mijn soort "baardgroei" :)>

Groeten!
 

Bijlagen

  • 20190822_161904.jpg
    20190822_161904.jpg
    930,9 KB · Weergaven: 84
  • 20190822_161927.jpg
    20190822_161927.jpg
    1 MB · Weergaven: 82
  • 20190822_161918.jpg
    20190822_161918.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 80

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het gaat prima zo, dus vanaf blijven, niet aan trutten of lijnen gaan zetten en gewoon doorgaan.
Het ziet er totaal niet onverzorgd uit en heel binnenkort heb je een fikse baard.
:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Fitness007 ,
Ik vind ook dat er niks mis is met je baard(Y)(Y)(Y).
Wat je wel heb is een aparte baardgroei, dat is niet alledaags en zie je niet zo veel.
Waarom? omdat mensen die dat ook hebben het niet durven te laten zien (zwak):confused:
Ik vind dit juist leuk en weer eens wat anders dus voel je gesterkt om lekker door te gaan.
Texman:)>
 

Ardjan

Baardaap
Moet wel zeggen dat ik nog steeds niet echt tevreden ben over het resultaat en zoals ik wel vaker op dit forum gelezen heb voel ook ik me een beetje als een zwerver :D
Hoe komt het toch dat we de baard van een ander vaak hoger achten dan onze eigen baard? :)

Je hebt een prima baard kerel; totaal niet onverzorgd (dus nog geen zwerver :D)
En met de tijd wordt het alleen maar beter! Dus... weg twijfel! Rustig verder groeien! :)>(Y)
 
Banner image
Top