MijnBaard.nl

Hello

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Smeetske, 19 jan 2023.

1. Smeetske

Smeetske Stoppelbaard

Ik ben één van die velen coronabaarddragers.
    Tijdens de eerste lockdown in België heb ik mijn baar puur uit luiheid laten staan, maar na positieve reacties beslist om hem te laten staan. Tot nu heb ik zelf met een tondeuse de lengte tussen 1,5 en 2 cm gehouden, maar een paar maanden geleden beslist om hem eens door te laten groeien.

Dit is waar ik nu sta, al wordt het misschien wel eens tijd om een goeie barbier te zoeken.
    IMG_20230119_102826.jpg IMG_20230119_102833.jpg IMG_20230119_102837.jpg IMG_20230119_102903.jpg

tijn en Texman vinden dit leuk.
  2. Texman

Texman Koning Baard

He @Smeetske ,
    Welkom op ons forum, leuk dat je mee gaat doen.
    Je hebt inmiddels een aardige baard gekregen en het onderhoud lukt je ook aardig (Y)(Y)(Y).
    Nu is het de vraag wat je zelf graag wil, een korte baard of een wat langere baard.
    Een korte baard is het makkelijkst omdat je daar minder onderhoud aan hebt wat ook nog betrekkekijk eenvoudig is.
    Een langere baard wordt gauw slordig dus deze moet je goed onderhouden en dagelijks aandacht geven.
    Om het e.e.a goed aan te pakken raad ik je voor nu aan om naar de barbier te gaan maar niet om hem sterk te laten korten maar om hem een weinig te laten bijwerken. Je legt dan een goede basis om je baard zich verder te laten ontwikkelen.
    Heel veel plezier hier en hou ons op de hoogte zodat we je kunnen adviseren.;)
    Texman :)>

3. tijn

tijn Zware baard

Hoi Seetske, welkom hier op het gezellige en leerzame forum. Waar corona al niet goed voor was he hahaha. Ke bent al even onderweg met je baard. De vraag is nu wat wil je ermee? Ga je voor een lange baard of korte? Hou ons op de hoogte dat vimden we hier altijd zoooooooo leuk. :):):)>

Texman vindt dit leuk.
  4. Smeetske

Smeetske Stoppelbaard

Naar mijn eigen gevoel nu, gaat de baard blijven groeien tot de vrouw echt aangeeft dat het lang genoeg is. Daarna laten we hem stiekem verder groeien :D.

Dat een lange baard onderhoud vergt, ben ik mij van bewust. Nu is het nog redelijk eenvoudig, iedere morgen even wassen of uitspoelen, een paar druppeltjes baardolie en de borstel erdoor.

tijn en Texman vinden dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina