Hello there!

Boss

Baard
Hello Guys,

Sinds ongeveer 4 weken ben ik mijn baard aan het laten groeien.
Ik hoop hier op het forum tips & tricks op te pikken.
En te zien welke style en producten jullie gebruiken.
Verder ben ik van plan zelf olie en balm te gaan maken en opzoek naar middelen hiervoor :)

Hieronder twee foto's van de huidige stand van zaken;)
jrqm20.jpg

2nuugj7.jpg


Ik hoop uiteindelijk op een soortgelijke baard als hieronder uit te kunnen komen.
28jcdfs.jpg

s2adtx.jpg


Qua dichtheid en uitstraling, wat denken jullie is dat haalbaar?

Hele fijne dagen allemaal!

Greets,

Boss
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Baarddoel op zich halen lijkt me zeker doenbaar. Dichtheid is uiteraard een zaak van goede genen dus dat zal je moeten bekijken over enkele maanden.

Wat de olie zelf maken betreft zijn er een paar topics waar je zeker veel kan lezen over de te gebruiken producten, waar ze (goedkoop) te vinden en recepten die je kan proberen tijdens het experimenteren ;)

Succes ermee (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Boss,
Welkom op dit leuke forum. Je bent al aardig op dreef met je baard.(Y)
Je hebt twee mooie voorbeelden die denk ik voor wel jouw haalbaar zijn.
Je moet er echter rekening mee houden dat ook al zijn het korte baarden er aardig wat tijd voor nodig is om dit zo mooi in dat model te laten groeien.
Ik zou zeggen laat je baard eerst een tijd groeien b.v. 3 maanden en kijk dan wat je mogelijkheden zijn.
Succes Texman:)>
 

Ro3l

Baard
Welkom!

Mooi doel voor ogen! De baardreis is er in ieder geval één die met geduld en uithoudingsvermogen een succes kan worden Ik zie niet echt kale plekken dus dat gaat de goede kant op. Veel succes en plezier
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
De groei zit er al lekker in, dus het doel, dat je voor ogen hebt zul je zeker kunnen gaan bereiken.
 
Banner image
Top