Bossman

Heerlijk weer

Discussie in 'Off-topic gezwets' gestart door Blokkie, 11 feb 2020.

1. Blokkie

Blokkie Stoppelbaard

Goeiemiddag mannen

Ik moet t toch even vragen mn vriendin verklaard me voor gek .Maar dit weer wow de wind door je baard whahaha nooit eerder gehad .voelt heerlijk

Nib85, berendgr, Boof72 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Zelf een "redelijke lengte" qua baard en met dit soort weer draag ik quasi altijd een buff om mijn baard een beetje in toom te houden want anders waait hij alle kanten op. Leuk voor even maar ik erger me er toch aan als het langer duurt.
    Vandaar ook op de fiets tijdens het woon-werk-traject, en tijdens de sport (ik loop dagelijks zo'n 10 à 15km) liever iets rond de hals.

3. Eric65

Eric65 Baard

Leuk dat je er over begint. Ik dacht dit weekend ook van ‘hé ik voel de wind door m’n baard’ was voor mij ook de 1ste keer. Reden te meer om ‘m nog langer te laten groeien. Heb al zo’n 30 jaar een kale kop dus daar voel ik de wind allang niet meer in m’n haren.
    --- Dubbele posts samengevoegd, 11 feb 2020 ---
    Een bufje zal bij mij nog wel even duren maar ik houd het in gedachten mocht het zover komen.

4. Texman

Texman Koning Baard

Ik heb het wel eens over het baardman gevoel :)>.
    De wind door je baard is daar o.a. een onderdeel van en zwemmen is ook zo iets:).

Blokkie, Nib85, berendgr en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. zenn

zenn Zware baard

Haha, dikke wind vandaag; ik kwam geen meter vooruit, de baard wel een meter achteruit! :p

Zit er over te denken om met een elastiekje in de baard te gaan fietsen, dan waait het niet opeens alle kanten op.
    Maja aan de andere kant; ff een borstel/kammetje er door en hij zit weer goed. :)>

6. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

Ik vind het heerlijk om de wind in mijn baard te voelen, :), heb wel wat moeite met zeiknat regenen.... :mad:

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Olav1975

Olav1975 Volle Baard

Wind door de baard, water door de baard. Allemaal een heel leuk gevoel, de eerste keer!

Laurent1965, zenn, berendgr en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

De eerste keren is grappig, maar bij een gegeven lengte slaat de gehele baard gewoon voor je ogen en dat ervaar ik als minder prettig, dus dan verdwijnt de baard even onder de kraag van de jas. :)>

Texman, Laurent1965, zenn en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Blokkie

Blokkie Stoppelbaard

whahahahah zal nog wel even duren denk ik maar ik maak t graag een keer mee

Texman en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina