Heeft mijn snorretje potentie?

Snorretje

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Ik heb een maandje geleden besloten om alleen mijn snor te laten staan.
Ik vraag mij af of ik de potentie heb om een mooie dikke handlebar te kunnen laten groeien.

Ik heb al wel gemerkt dat ik een kleine handlebar er van kan maken met behulp van wax.
 

Bijlagen

  • IMG_20170519_114904.jpg
    IMG_20170519_114904.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 138
  • IMG_20170522_082003.jpg
    IMG_20170522_082003.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 132

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gewoon een maand of 4 à 5 extra geduld en je weet wat de mogelijkheden zijn, maar voor één maand ziet het er al behoorlijk uit (Y)
 

Snorretje

Stoppelbaard
Gewoon een maand of 4 à 5 extra geduld en je weet wat de mogelijkheden zijn, maar voor één maand ziet het er al behoorlijk uit (Y)

Dankje voor reactie.

Is het uit den boze om haren die uitsteken af te knippen? Of moet ik er verder niets aan doen, en het laten gaan voor een paar maanden?
 

carlos038

Stoppelbaard
heeeey Jona! wat een toeval dat ik je hier aantref! oud mma-maatje.. hoe is het verder dan? goed blijven trainen en voeden dan krijg jij je snor ;-)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De ECHT lange haren die uitsteken kan je op termijn eventueel licht bij knippen maar van "het geheel" zou ik zeker afblijven als je voor een handlebar gaat ;)
 

Snorretje

Stoppelbaard
De ECHT lange haren die uitsteken kan je op termijn eventueel licht bij knippen maar van "het geheel" zou ik zeker afblijven als je voor een handlebar gaat ;)

Dankje voor reactie, ik heb verder niets aan de snor geknipt. Ik merk dat de snor zich langzaam maar Zeker steeds dichter vult.
Daar ben ik zeker blij mee.

Dit is de snor na 1 maand en 6 dagen
 

Bijlagen

  • IMG_20170525_085041.jpg
    IMG_20170525_085041.jpg
    2 MB · Weergaven: 42
Banner image
Top