Haren in hals

Antoon

Stoppelbaard
Wat doen jullie eigenlijk met het haar in je hals?

Ik scheer in elk geval een klein stukje weg ter hoogte van ongeveer de adamsappel. En voorheen trimde ik dan de rest altijd bij, maar omdat ik mijn baard nog wat langer wil hebben, laat ik dat achterwege. Mijn haar groeit daar nu wel als het ware naar voren. Hoort dat zo of groeit het dan nog de goede kant uit?

Fijn om eindelijk eens baardproblemen te kunnen bespreken :D
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Inderdaad zal de zwaartekracht het over gaan nemen als de natuur zijn werk doet.
Wat betreft de haren bij je adamsappel, een barbier zal mijn inziens praktisch altijd
deze haren wegscheren omdat dat zo "hoort".
Ook hier spelen de genen een grote rol, bij de één zal de adamsappel dichtbegroeid
zijn terwijl bij de ander deze praktisch haarloos zal zijn, bij mijzelf is deze niet sterk
behaard, dit in tegenstelling tot wat andere baardbroeders vaker zullen denken heb ik
niet zo'n gigantische sterke baardgroei op alle plekken, de adamsappel is er daar één
van, net als de snor vlak naast de lippen.
Zo zie je dat we allemaal onze "propleempjes" hebben en sommige dingen graag iets
anders zouden willen zien hahaha.

Doe waar je jezelf goed bij voelt, of dat nu het advies van een barbier opvolgen is of
van een ander forumlid, het belangrijkste is dat het de kant op gaat die jij wilt, succes (Y)

Groeten Hans
 

Antoon

Stoppelbaard
Heldere reactie Hans!

Mooi om zo die 'problemen' te bespreken. Advies van forumleden is dan ook altijd welkom natuurlijk. We zetten de baardgroei gewoon gestaag door en dan eens kijken wat de zwaartekracht ermee doet.

En ook verrassend dat jouw baardgroei niet overal even sterk is, gezien het formaat van je baard ;)
 

maximum

Zware baard
Ha mooi..Ik vroeg mezelf dit ook al af de laatste week..Ik scheer het ook een cm of 2 strak onderaan mijn keel..Thanks voor de info boys(Y):)>
 
Banner image
Top