Harde baardharen

Cor1150

Stoppelbaard
Hallo

Ben niruw in dit forum
Heb nu sinds 2 jaar een baard
Staat erg goed mag ik zeggen
Nu dat ik de baard wst langer wil laten groeien worden de haren toch beetje hard.
Doe er elke dag baardolie in, maar geeft heen gewenst resultaat of zal ik iets fout doen
 

Knulletje

Zware baard
Hallo

Ben niruw in dit forum
Heb nu sinds 2 jaar een baard
Staat erg goed mag ik zeggen
Nu dat ik de baard wst langer wil laten groeien worden de haren toch beetje hard.
Doe er elke dag baardolie in, maar geeft heen gewenst resultaat of zal ik iets fout doen
Welkom hier Cor! Wat zijn harde baardharen? Is dat hetzelfde als een stugge en/of ontembare baard? Wat de oplossing is weet ik niet maar je zou kunnen proberen om dagelijks de baard onder handen te nemen met een goede borstel. Of je baard wassen met conditioner, daar wordt je baard sowieso lekker zacht van. Succes Cor en als je iets gevonden hebt wat werk laat het even weten!
 

Texman

Koning Baard
Hallo

Ben niruw in dit forum
Heb nu sinds 2 jaar een baard
Staat erg goed mag ik zeggen
Nu dat ik de baard wst langer wil laten groeien worden de haren toch beetje hard.
Doe er elke dag baardolie in, maar geeft heen gewenst resultaat of zal ik iets fout doen
Ha Cor,
Welkom op ons leuke forum.
Wat die harde haren betreft, was je baard met een goede baardshampoo en gebruik daarna een haarconditioner.
Blijf ook de baardolie gebruiken.
Succes Texman :)>
 

Boudi

Baard
Misschien dat je verschillende baardolie en baardzeep kunt proberen… in ieder geval met natuurlijke ingrediënten.
 
Banner image
Top