Hallowkes

Neokai

Stoppelbaard
Hoi allemaal.
Bij deze wil ik me even voorstellen.
Ik ben Koen, kom uit het veel te warme België :)

Ik kom van een kort ringbaardje en ben sinds een maand of 6 - 7 een volledige baard aan het groeien.
Ik ben vorige maand voor de eerste keer naar een barbier geweest om er wat modem in te krijgen.
Ik vind dat mijn baard niet echt dik groeit.
Ik word dit jaar 34, dus ik verwacht niet dat die nog dikker gaat worden. Iemand ervaring mee?
0fb0c5bcba11565de9663c954b073431.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum,
Prima baard, dus wat zou het je interesseren of het haar dikker wordt. :)>(Y)

Het is nu duidelijk, dat België in technisch opzicht Nederland ver vooruit is. Bij ons hangen de modems nog aan de wand, maar in België kun je ze dus door een barbier in de baard laten aanbrengen.;)
Hebben ze bij jullie dan ook al de Blue Tooth-snor? :D
 

Neokai

Stoppelbaard
Dit was een 'tiki sex'. Geen idee of die in elke bar zo noemt maar bij appelmans in Antwerpen alleszins wel. :) A cup of rum filled goodness...

Goed te weten dat het toch vrij gebruikelijk is. Thx!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Neokai ,
Ook van mij welkom op het forum.
Je hebt een prima baard voor 6-7 maanden en het staat je goed.(Y)(Y)(Y)
Wat betreft je vraag of je baard nog dikker gaat worden kan ik het volgende zeggen.
Je baard ontwikkeld zich met je leeftijd mee en daardoor wordt deze op de lange termijn nog wel wat dikker.:)
Ik ben 68 en draag al sinds mijn 22e jaar een volle baard. Toen ik er mee begon stelde het nog weinig voor maar toen ik jouw leeftijd had was mijn baard groei ongeveer gelijk aan de jouwe, daarna is hij langzaam steeds voller en dikker geworden. Het e.e.a. is wel afhankelijk van je genen. Als je echter gezond leeft en veel aan beweging doet dan haal je het maximale uit je eigen potentieel. Krachttraining is voor het stimuleren van de baardgroei een uitstekende activiteit.
Veel plezier op ons forum en succes,
Texman:)>
 
Banner image
Top