Hallo!

Hallo beste mensen.

Ik zit er nu al paar dagen op maar heb nog niet voorgesteld.

Ik ben François uit Maastricht, 21 jaar.
Ben de laatste tijd meer bezig met de verzorging van mijn baard, daar heb ik nog maar weinig ervaring in. Zo doende ben ik ook hier terecht gekomen

Ik heb in februari voor het laatst mn baard er helemaal afgehaald. Als ik dit doe dan maak ik er altijd een leuke fotocollage van.
IMG_20160602_171005.jpg
We zijn nu al weer paar maanden verder. In de tussentijd nog naar een barbier geweest, die heeft me een mooie nek lijn gemaakt en nog wat tips gegeven.

Zo ziet het er momenteel uit.
1464881111563-246674822.jpg

Dat was het wel zn beetje. Als er vragen zijn ik beantwoord ze graag.
 
Nou ik hier voor was ik meer te lui om het te verzorgen of moeite er in te steken. Dus hiervoor liet ik het gewoon groeie en als ik er geen zin meer in had haalde ik alles weg of deed het trimmen op 3mm. Maar vindt dat ik wel van geluk mag spreken dat ik veel haar groei heb. Heb ik van mn vader gekregen haha. Maar wil er nu wel meer moeite in steken, en een mooie lange baard kweken.
 

Boof72

Volle Baard
Nou ik hier voor was ik meer te lui om het te verzorgen of moeite er in te steken. Dus hiervoor liet ik het gewoon groeie en als ik er geen zin meer in had haalde ik alles weg of deed het trimmen op 3mm. Maar vindt dat ik wel van geluk mag spreken dat ik veel haar groei heb. Heb ik van mn vader gekregen haha. Maar wil er nu wel meer moeite in steken, en een mooie lange baard kweken.

Gelukkig maar van je vader, van je moeder zou niet zo mooi zijn voor haar. ;)
 
Banner image
Top