Hallo mede baardmannen

BeardedGuy

Stoppelbaard
Mijn naam is Burak ik ben 28 jaar en woonachtig in Papendrecht.

Van de week kwam ik er dus achter dat er een baardforum was en na veel gelezen te hebben dacht ik bij mij eigen laat ik me ook aanmelden en eens kijken of ik nog wijzer kan worden hier op het forum.

In december 2014 had ik een een baard van 4 maanden oud gespaard ( zelfs op mn knieën gegaan met mn volle baard ! ) maar na veel rascistische en minder leuke opmerkingen/grappen had ik na lang denken toch besloten on mijn baard eraf te halen. En geloof me ik had er direct Spijt van maar ik was van alle negatieve reacties af. Zo zag mijn baard destijds uit :




Nu een jaar verder heb ik besloten om mijn weer baard te laten groeien en alle negatieve reacties links te laten liggen. Ik heb mijn baard nu 5 weken maar het is nog totaal niet naar mijn zin. Dit komt omdat ik dus in mijn beginfase de baard liet trimmen aan de bovenkant en de onderkant lang liet groeien en ik heb een krul/kruin onder mijn kin die ik vroeger niet had. Maaaaar ik zou graag de bovenkanten weer lang willen dus zit te twijfelen of ik hem eraf moet halen en opnieuw moet beginnen of dat ik het zo moet laten en niks meer inkorten ( op mn snor op mn bovenlip na ). Hierbij een paar foto's van het er nu uitziet ( sorry voor de slechte kwaliteit ff snel in mn pauze fotos genomen ) :





Ideeën, reacties of commentaar is welkom mannen!

Groetjes Burak
 

Zwollenaar

Zware baard
Burak, er lijkt me niets mis met je huidige baard. En wat de negatieve opmerkingen betreft; proberen
je er niets van aan te trekken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Jammer van de negatieve uitlatingen die je vroeger hebt moeten ervaren.

Prima baard en knappe foto's trouwens (Y)

Succes met het vervolgverhaal ;)
 

Guido1994

Baard
Goede foto´s man, vooral die eerste :cool:. Balen van die opmerkingen, ik trok me er eerst ook veel van aan (ben je een zwerver, ga je scheren want dit, dat blabla). Tot ik op een gegeven moment net als jij dacht van: Hee ik maak het lekker zelf uit, Fokyoualll.

Jouw baard vind ik in ieder geval heel tof man, ben jaloers op je genenpakket!:)>(Y)
 

maximum

Zware baard
Welkom Burak op dit baardigste forum;)..Ik zou het lekker zo laten en gewoon eens een aantal maanden laten groeien:)..Bij werken kan altijd nog(Y)De beardlook is er nu tenminste;)..Tja en wat betreft de reacties f.ck it:DLet it grow and beard up:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Burak! Dat was een prachtige baard met een goede fade naar de "kale kop"!
 

BeardedGuy

Stoppelbaard
Bedankt voor alle complimenten mannen! Ik heb besloten om mn baard door te laten groeien en nergens meer in te korten ( behalve mn bovenlip dan ). Wil graag weer een volle baard met een nette verloop naar mn gemillimeterde haar ( althans wat er nog bovenop mn kop zit :D ).

En wat bertreft alle negatieve uitlatingen die laat ik nu lekker links liggen! Ik houdt jullie op de hoogte (Y) Beard Up :)>
 

BeardedGuy

Stoppelbaard
Goedemorgen Mannen!

Een korte update ben nu alweer 3,5 maand verder en het begint al aardig vol te raken.
Baal wel van de zwerverlook maar goed daar is niet veel aan te veranderen. Ik ben van plan om het nog 2 maanden te laten groeien en dan een model erin en vervolgens weer verder laten groeien. Btw krijg nu om me heen ( famielie en vrienden ) steeds vaker positieve reacties op mn baard :)>

Btw wat te doen met mn kaaklijn ( een beetje te zien op de foto vanaf de zijkant ) zo laten of contoeren?
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    245,1 KB · Weergaven: 50
  • image.jpeg
    image.jpeg
    249,4 KB · Weergaven: 50

maximum

Zware baard
Netjes hoor(Y) Je zou zelf ook de uitstekende haartjes bij kunnen knippen;)Als je het onder de oren verticaal recht maakt en bovenzijde kaaklijk strak trekt ben je er al(Y)Er zit al een aardig model in vind ik:)Beard up:)>
 

Ronster

Baard
Mooie volle baard hoor.
Kan niet zeggen dat je er een zwerverlook mee hebt. Zo zie je dat misschien zelf alleen (en mensen die gewoon wat te zeuren moeten hebben) :)>
 
Banner image
Top