Hallo ik ben nieuw,

Zonde ! :eek: Het zag er eerst hartstikke goed uit man. Volgens mij moet je een andere naam kiezen ipv "Baardprutser".:rolleyes: Gooi die twijfel in de prullenbak en wees LIEF voor je Baard.;) Baard heeft hekel aan messen en allerlei apparaten en laat elk foutje ogenblikkelijk zien.
Zonde ! :eek: Het zag er eerst hartstikke goed uit man. Volgens mij moet je een andere naam kiezen ipv "Baardprutser".:rolleyes: Gooi die twijfel in de prullenbak en wees LIEF voor je Baard.;) Baard heeft hekel aan messen en allerlei apparaten en laat elk foutje ogenblikkelijk zien.
Zal er eens over brainstormen Yainderidoo!
 
93570752-8233-4B95-97B2-551F6FAAB27E.jpeg D1F77549-DFF8-4F3B-A755-F2779B09F403.jpeg
[DOUBLEPOST=1629132725][/DOUBLEPOST]Hier even een update van een 5 maanden baard
Mijn eigen gevoel zegt dat het tijd wordt voor een bezoekje aan de barbier, erger me mateloos aan die krullende haren.. en van onderen begint hij te splijten. Wat zeggen de experts er van? Door groeien of naar de barbier ermee?
 

Peter1960

Baard
Bekijk bijlage 19890 Bekijk bijlage 19891
[DOUBLEPOST=1629132725][/DOUBLEPOST]Hier even een update van een 5 maanden baard
Mijn eigen gevoel zegt dat het tijd wordt voor een bezoekje aan de barbier, erger me mateloos aan die krullende haren.. en van onderen begint hij te splijten. Wat zeggen de experts er van? Door groeien of naar de barbier ermee?
Krullen is niet abnormaal, wordt minder naarmate hij langer wordt, nog wat geduld. Met baardolie worden de haren minder stug en iets beheersbaarder. In extremis kan je baardwax gebruiken (gebruik zelf wel alleen snorrenwax). ;)
[DOUBLEPOST=1629188433][/DOUBLEPOST]
Bekijk bijlage 19890 Bekijk bijlage 19891
[DOUBLEPOST=1629132725][/DOUBLEPOST]Hier even een update van een 5 maanden baard
Mijn eigen gevoel zegt dat het tijd wordt voor een bezoekje aan de barbier, erger me mateloos aan die krullende haren.. en van onderen begint hij te splijten. Wat zeggen de experts er van? Door groeien of naar de barbier ermee?
En je kan de meest uitstekende haren voorzichtig inkorten met een tondeuse
 
Krullen is niet abnormaal, wordt minder naarmate hij langer wordt, nog wat geduld. Met baardolie worden de haren minder stug en iets beheersbaarder. In extremis kan je baardwax gebruiken (gebruik zelf wel alleen snorrenwax). ;)
[DOUBLEPOST=1629188433][/DOUBLEPOST]
En je kan de meest uitstekende haren voorzichtig inkorten met een tondeuse
Kijk eens aan, hier kan ik wat mee. Bedankt voor het advies@Peter1960:)
[DOUBLEPOST=1629209916][/DOUBLEPOST]
Wat bedoel je; wat is er aan de hand; prima baard voor 5 maanden, toch? :D:)>(Y)
@Ardjan Tot nu toe is 5 maanden baardgroei voor mij het record.
Meestal zo rond die tijd dan loop ik me weer te ergeren aan die krullen en dat splijten waardoor ik geneigd ben om 'maar weer ' voor de zoveelste keer overnieuw te beginnen met groeien of een ander model baard er van te maken..de kunst is dus ook om er gewoon vanaf te blijven en als het echt niet meer om aan te zien is er mee naar de barbier te gaan.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zou eerder het bijwerken met een schaar adviseren inplaats van met een tondeuse. Mocht je even uitschieten, dan kost het niet je halve baard.

Het gaat prima zo te oordelen. Veel borstelen, kammen, wax en olie en geduld uitoefenen en dan haal je zonder meer de Yeard.
:)>(Y)
 

Peter1960

Baard
Kijk eens aan, hier kan ik wat mee. Bedankt voor het advies@Peter1960:)
Graag gedaan :)>
[DOUBLEPOST=1629302603][/DOUBLEPOST]
Ik zou eerder het bijwerken met een schaar adviseren inplaats van met een tondeuse. Mocht je even uitschieten, dan kost het niet je halve baard.

Het gaat prima zo te oordelen. Veel borstelen, kammen, wax en olie en geduld uitoefenen en dan haal je zonder meer de Yeard.
:)>(Y)
valt anders wel mee met de tondeuse, maar wel een goede spiegel en veel licht gebruiken en dan voorzichtig je haren naderen, absoluut geen bruuske bewegingen:D
 
Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20682
[DOUBLEPOST=1641121205][/DOUBLEPOST]Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

C0238389-DACC-45C8-A1E4-7485CACAD531.jpeg
 

Peter1960

Baard
Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20682
[DOUBLEPOST=1641121205][/DOUBLEPOST]Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20683
ziet er top uit:)>
 

Giant

Zware baard
Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20682
[DOUBLEPOST=1641121205][/DOUBLEPOST]Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20683
Ziet er heel goed uit!
En het gaat een heel goed baard- en snorjaar worden.
 
Ziet er heel goed uit!
En het gaat een heel goed baard- en snorjaar worden.
Bedankt@Giant nergens aankomen de komende tijd dan komt het helemaal goed.
[DOUBLEPOST=1641155173][/DOUBLEPOST]
Ziet er heel goed uit!
En het gaat een heel goed baard- en snorjaar worden.
Bedankt@Giant nergens aankomen de komende tijd dan komt het helemaal goed.
[DOUBLEPOST=1641155257][/DOUBLEPOST]
Ziet er netjes uit
[DOUBLEPOST=1641132790][/DOUBLEPOST]Ziet er netjes uit
Dank u@Fox
 

tijn

Zware baard
Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20682
[DOUBLEPOST=1641121205][/DOUBLEPOST]Voor al onze baardvrienden de allerbeste wensen voor 2022!
Dat het maar weer een fantastisch baard jaar mag worden voor ons allen!

Hier maar even een kleine update van de huidige stand van zaken :)

Bekijk bijlage 20683
Ook voor jou een baardvol en gezond 2022 gewensd. En met dat baardvol gaat het wel lukken bij jou(Y)
 
Banner image
Top