Hallo ik ben nieuw,

Goedenmorgen. Waarom het mes erin zetten??? Gaat naar mijn mening toch goed?
Naar jou mening zal het niet snel genoeg gaan maar daar hebben we allemaal stiekem een beetje last van denk ik. Ik zeg weg van dat mes blijven. Maar goed das mijn mening.;):)>(Y)
Dank voor je reactie. Wat je zegt klopt helemaal. Na verloop van tijd wordt je geduld op de proef gesteld en heb je neiging om te gaan om klooien in de baard. Die fout is me vaker overkomen idd.
Maar wat ik al zei, we gaan nu voor fase 2: de volgende 3 maanden groeien:)
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
[DOUBLEPOST=1607330767][/DOUBLEPOST]
Lekker doorgroeien. Dat is toch duidelijk?.
En dan een bezoek aan een barbier om te stijlen.
Dat is de enige goede manier Firstbeard!
 
Ik ben het helemaal met je eens wat betreft fase 2, dus doorgaan (Y)(Y)(Y)
Wat je nu wel mag doen is het strak houden van de contouren van je baard.
Staat minder slordig en de baard komt beter tot zijn recht ;)
Bedankt voor de tip Texman!
Dat gaat een bezoekje aan de barbier worden dus. Als ik het nu zelf bij ga werken gaat het weer fout haha..
Dacht eigenlijk dat het nog wat te vroeg was om naar de barbier te gaan maar zal binnenkort eens een poging wagen. Ben vaak wat huiverig voor dat ze er veels te veel vanaf halen waardoor je werk (het groeien) voor niks is geweest. En je weer overnieuw moet beginnen..maar zal er zeker eens een nachtje over slapen.
[DOUBLEPOST=1607333549][/DOUBLEPOST]
Zeker het mes er niet in zetten. Het gaat best goed!
Dus op naar fase 2.
Zo is dat Giant!:)
 
'Is er nog hoop?' :D:D:D
Nee, natuurlijk niet, want dat punt ben je allang voorbij!
Je hebt reeds een fantastische baard weten te kweken. Trots op zijn, goed onderhouden, verder laten ontwikkelen en stoppen met hopen.
:)>(Y)
Tnx ProfessorMelchior! Dat hopen zullen we dan maar op een andere plek gaan doen:p
Fase 2: door gaan met groeien en de boel laten onderhouden bij de barbier.
Nu is het tijd voor het belangrijkste onderdeel van de reis: geduld...en dat is tevens het lastigste obstakel haha
 
Dat is al een goede baard voor drie maanden KJ. De contouren wat strakker laten zetten is volgens mij ook een goed idee, maar geef heel duidelijk aan dat dat dan ook het enige is. En zoals @Texman altijd zegt: ‘De halslijn niet te hoog en de wanglijn niet te laag.’ Veel plezier en succes met je verdere baardreis. (Y):)>
Thnx Skaggy, en natuurlijk alle anderen voor de tips & reacties.
Daar kunnen we iets mee.
We zullen doorgaan...
 
Maar eens weer een update van de stand van zaken:)
Nu de lockdown toch wat langer duurt toch maar zelf een voorzichtige poging ondernomen om de wangen ‘iets’ te fatsoeneren met als gevolg, geen haar meer op de wangen..
Maar zoals er ooit iemand zei: ‘elk nadeel heeft zijn voordeel’..door die verplichte mondkapjes de hele dag voor mijn gezicht zag het er natuurlijk niet al te charmant uit door dat die haren op de wangen alle kanten op gingen staan. Dus nu van boven kort, en van onder lang.
Onder moet de baard natuurlijk langer groeien..hoewel de wangen vanzelf wel weer bij groeien voorzie ik niet zoveel problemen eigenlijk. O ja, het struikgewas boven op mijn hoofd is inmiddels ook weer aangegroeid:p
Nog wat verzorgings dingetjes aangeschaft om de boel enigszins wat in het gareel te houden..
 

Bijlagen

  • 5597042F-8F7F-480B-92A8-6F4A4156079C.jpeg
    5597042F-8F7F-480B-92A8-6F4A4156079C.jpeg
    177 KB · Weergaven: 99
  • 41F9DC14-8791-49B8-91FA-19886BC91C84.jpeg
    41F9DC14-8791-49B8-91FA-19886BC91C84.jpeg
    192,8 KB · Weergaven: 101
  • 41B18F85-123D-480A-A395-1558849EBBBE.jpeg
    41B18F85-123D-480A-A395-1558849EBBBE.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 96
De wangen herstellen zich wel weer. En volg het advies van @BrotherBeard75 op m.b.t. de trimmer.
Ik zal me er aan houden :)
[DOUBLEPOST=1611232382][/DOUBLEPOST]
Hoe doe je zoiets man....dat was een drastische ingreep hier.
Gelukkig komt het wel terug.
Maar blij aub van je trimmer af. Geef hem aan je vrouw en dat ze hem ergens verstopt, voor je terug gaat knoeien!
Ben een beetje te enthousiast geweest idd met de trimmer. Geluk bij een ongeluk is dat het alleen de wangen zijn. Maar vanaf nu raken we de trimmer maar niet meer aan. Voor er nog meer schade ontstaat.
 
Banner image
Top