Hallo,even een kort voorstel praatje.

Bernhardus

Stoppelbaard
5 weken up date,ik ben er zelf wel redelijk tevreden mee.Ik zie geen lege plekken en de huidirritatie is helemaal weg.Moet mezelf wel steeds vertellen niet met mijn handen er aan te zitten.Ik gebruik nu overdag de baardolie van nivea.is voor de alledag goed en bij speciale gelegenheden vind ik de olie/eau de toilette van Tabac Original (ja,die mooie witte fles) wel een fijne combi.ik ben van de hout geuren.ik heb nu La Nuit van Yves Saint Laurent als dagelijks geur.ook wel lekker.Helaas is daar geen baardolie van.
wel een geluk dat mijn buurvrouw manager is bij Douglas,:).
 

Bijlagen

  • WIN_20190120_13_05_05_Pro.jpg
    WIN_20190120_13_05_05_Pro.jpg
    71,1 KB · Weergaven: 57
  • WIN_20190120_13_05_20_Pro.jpg
    WIN_20190120_13_05_20_Pro.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 56
  • WIN_20190120_13_05_30_Pro.jpg
    WIN_20190120_13_05_30_Pro.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Oh ridder, die vecht voor het behoud van het geloof en hulp biedt aan den behoeftigen, spoedt u naar het vertrek in uwe woonstede, alwaar u zich reinigt en tast met uw Maltezer vuist naar de flacon met Nivea-baardolie en werp deze in een oplaaiend vuur op uwer erf, opdat u niet uit uw orde gestoten wordt als zijne de "stinkende zouaaf".

Oftewel: schaf betere baardolie aan! ;):D
 

Bernhardus

Stoppelbaard
Oh ridder, die vecht voor het behoud van het geloof en hulp biedt aan den behoeftigen, spoedt u naar het vertrek in uwe woonstede, alwaar u zich reinigt en tast met uw Maltezer vuist naar de flacon met Nivea-baardolie en werp deze in een oplaaiend vuur op uwer erf, opdat u niet uit uw orde gestoten wordt als zijne de "stinkende zouaaf".

Oftewel: schaf betere baardolie aan! ;):D
Dank u wel voor deze poëtische terechtwijzing.Ik ben naar de badkamer gegaan en u wil geschiede.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banner image
Top