Hallo,even een kort voorstel praatje.

Bernhardus

Stoppelbaard
Goedenavond,ik ben Moos.ik droeg al langere tijd een kort baardje.Maar aangezien ik sinds kort lid ben van een Historische Vereniging:www.hospitaalridders.nl is een volle baard op mijn gelaat aan het ontstaan.Past beter in die tijd dan een modieus kin baardje.ik ben nu net 1 maand onderweg.ik ben meer van het lezen dan het schrijven.
67d6f45ea57959c2c273bf780aa5802c.jpg
918c77cf887639d1f6ada87e77d56b59.jpg
a4d15316c429b3e0462ff085f6c00d0b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Bernhardus

Stoppelbaard
Goedenavond,ik ben Moos.ik droeg al langere tijd een kort baardje.Maar aangezien ik sinds kort lid ben van een Historische Vereniging:www.hospitaalridders.nl is een volle baard op mijn gelaat aan het ontstaan.Past beter in die tijd dan een modieus kin baardje.ik ben nu net 1 maand onderweg.ik ben meer van het lezen dan het schrijven.
67d6f45ea57959c2c273bf780aa5802c.jpg
918c77cf887639d1f6ada87e77d56b59.jpg
a4d15316c429b3e0462ff085f6c00d0b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haast verkort een mensenleven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
Dag ridder Moos! Welkom hier. Dat word een beste baard.....kan niet mis gaan en zal je goed staan als je in je ridder "kledij" gehuld bent. :)>:cool:
 

Bernhardus

Stoppelbaard
Dag ridder Moos! Welkom hier. Dat word een beste baard.....kan niet mis gaan en zal je goed staan als je in je ridder "kledij" gehuld bent. :)>:cool:


zoiets bedoel je?Ik ben de broeder van de vereniging.heb geen vechtende functie.Dat laat ik aan de jongere garde over.Ik ben meer bezig op het completatief gebied bezig.
 

Bijlagen

  • c59c6f4c-c93a-407a-a26a-0c84cb981c4d.jpg
    c59c6f4c-c93a-407a-a26a-0c84cb981c4d.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:

Bernhardus

Stoppelbaard
Ik had het even niet door dat de spelcorrectie er wat anders van had gemaakt:
Het moet zijn:contemplatief
Dat betekent:alles overdenkende.zeg maar dat ik wat met het geestelijke te doen heeft probeer te staven via oude boeken,manuscripten.
Ik ben een denker,probeer te onderbouwen wat met het geestelijke te doen heeft.Ben bezig met de Laatste Sacramenten.Ik probeer uit te vinden welke versie er in die tijd,1150 ongeveer,gebruikt werd.Klinkt saai maar is reuze interessant.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Is "completatief" dan niet "contemplatief"? Niet om je te verbeteren hoor ofzo maar ik houd wel van mooie woorden en wil ze graag begrijpen. Ik zal nog net niet zeggen dat ik de dikke van dale een fijn leesboek vind hahahahaha. Een voorbeeld van mooie woorden in dit (jou) verband zou kunnen zijn : "Hellebaard" of "Maliënkolder" of de "Goedendag"! Prachtig!
Dank in ieder geval voor de toelichting Moos! :)
[DOUBLEPOST=1547155083][/DOUBLEPOST]Aaaah....onze berichten kruisen elkaar...:D
 

Bernhardus

Stoppelbaard
Is "completatief" dan niet "contemplatief"? Niet om je te verbeteren hoor ofzo maar ik houd wel van mooie woorden en wil ze graag begrijpen. Ik zal nog net niet zeggen dat ik de dikke van dale een fijn leesboek vind hahahahaha. Een voorbeeld van mooie woorden in dit (jou) verband zou kunnen zijn : "Hellebaard" of "Maliënkolder" of de "Goedendag"! Prachtig!
Dank in ieder geval voor de toelichting Moos! :)
[DOUBLEPOST=1547155083][/DOUBLEPOST]Aaaah....onze berichten kruisen elkaar...:D
Je hebt gelijk:klote spelcorrectie.het is idd contemplatief


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banner image
Top