Hairy beard in progress!

Dag beste mede-baarddragende broeders,

Ook wil ik hier een soort dagboek bijhouden van mijn baardgroei en alles wat er mee te maken heeft.

Foto van een tijd geleden met een stoppelbaard.
e89201be25bb400366c9bf4500518bd1.jpg


En nog een foto van afgelopen week. Let niet op het vieze shirtje haha. Kwam net van me wacht en baardje is ook niet geborsteld.
Zal gauw eens wat betere foto's maken.
d5e340a25e997efab1e16ec29a3d2d3d.jpg



Tevens vandaag een pretpakketje mogen ontvangen van Kapitein Peabody Fawcett.
37916f490ebf3c718e9a20a767aa43ad.jpg


Ben nou al helemaal gehecht aan de borstels! Wat een wereld van verschil met een kam zeg en de scrub over je huid is ook prima, zolang ik maar niet te hard druk! Want de haren zijn vrij hard en puntig maar ik denk dat haren nog in moeten breken?
 
Ik dank u allen zeer vriendelijk mede baardbaren!!

Kleine update.
Ik ben al zo'n anderhalf week gestopt met het scheren van me wang- en halslijn. Met hieronder foto's met de huidige stand van zaken.

e9e99300d2bc060ff89f6d55e1b0d813.jpg


1437a52496f2a88a3e1e757be1b5f34f.jpg


2940c24681b985c0c245ee20fd2771b2.jpg


Ik wil namelijk een wat vollere baard met een natuurlijke look. Zoals jullie wellicht kunnen zien groeit het haar best hoog op mijn wang. Natuurlijk laat ik het niet zo verwilderen en zal ik de lijnen in het vervolg wat minder diep inscheren.
Sommige van jullie zouden misschien wel wat meer op de wangen willen maar nou heb ik het zelf en zou graag wat minder willen hebben maar daar ben ik niet gezegend mee, dus moet ik maar doen met wat ik heb.


Trouwens nog een vraag voor de snordragende baardmannen hier. Hoe knippen? Jullie de overgang van de snor naar baard? Dus dat stukkie haar in de mondhoeken? Is dat korter of zelfde lengte als de zijkanten van de snor? Hoor het graag van jullie.

En nou ga ik weer snel naar mijn machine kamertje. Tijd om te spelen met machines!

Wens u allen een fijne avond!
 

ISYMFS

Baard
Wat een gezegende baard hey!! Very nice.

Ik vind de 'hoge' groei wel meevallen. Ik zag laatst bij expeditie robinson, klaas van eerden. Baard groeit tot z'n wimpers. Dat is pas hoog .

Vette snor ook!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mijn baard groeit zelfs nog een stukje hoger dan deze.. Maar idd Klaas van der Eerden.. WTF! Dat is pas een baardmonkey...! :confused:

@HairyBeard ziet er goed uit man! Vooral de handlebars staan goed! :)>
 
88d5e8c69963f28d9c06b67223693c11.jpg


Gister was het dan weer zo ver. Bij thuiskomst meteen de brievenbus in gedoken om het pakketje eindelijk na twee en halve week, in ontvangst te mogen nemen.

Dadelijk maar eens één van de balms proberen na het douchen.
 
Momenteel heb ik alleen nog maar ervaring met de Percy Nobleman. Maar ik zal in de toekomst zeker nog wel een reviewtje schrijven zodra ik de verschillende producten goed heb uitgeprobeerd! Jullie zullen het wel horen!
 
Banner image
Top