HaarBarbaar

Yainderidoo

Zware baard
Welkom ! Serieuze Baard (Y) :)>
Wat zijn de Titans? Ik doe niet aan insta gram en gezichtenboek en dergelijke. Dus daar kan ik niks vinden. Is het ook een soort motorclub? Als ik de plaatjes zo zie lijkt het daar een beetje op. Zag ik ook ergens een foto van @Bolt voorbijkomen? Ook een Titanlid?
 

Bolt

Zware baard
Welkom ! Serieuze Baard (Y) :)>
Wat zijn de Titans? Ik doe niet aan insta gram en gezichtenboek en dergelijke. Dus daar kan ik niks vinden. Is het ook een soort motorclub? Als ik de plaatjes zo zie lijkt het daar een beetje op. Zag ik ook ergens een foto van @Bolt voorbijkomen? Ook een Titanlid?

Titans is niks meer of minder dan een gezellige groep Baardmannen. Elkaar helpen, feesten en nog veel meer... maar de Baard blijft altijd de verbindende factor.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Titans is niks meer of minder dan een gezellige groep Baardmannen. Elkaar helpen, feesten en nog veel meer... maar de Baard blijft altijd de verbindende factor.

Titans DL is opgericht door een groepje Nederlandse baarden die eerst bij andere een baardclub zaten, maar daar niet vonden wat ze zochten. Bij de andere baardclubs is de groepsdruk enorm hoog. Te hoog . Je moet je aan allerlei in onze ogen onzinnige regels houden. De Titans kent ook zijn regels, broederschap, respect voor iedereen zonder aanziens des persoons en elkaar helpen als dat nodig is. TitansDL is in club voor alle mannen die gaan voor een badass baard, broederschap en gelijkheid, voor mannen ongeacht afkomst, religie of huidskleur.

Titans Dutch Legion heeft een actieve online community: Instagram, Facebook, Whatsapp, waarin vooral ‘mannen-dingen’ besproken worden, ervaringen worden uitgewisseld en waarin veel gelachen wordt. Ook zoeken Titans elkaar, ook in deze coronatijd, op om samen een biertje, koffie, wijn etc te drinken, samen een hapje te eten of samen leuke activiteiten te ondernemen.

De structuur van de TitansDL is transparant en gespeend van onnodige rompslomp: ben je uit het juiste hout gesneden, heb je humor, ben je wars van drama en heb je een goeie baard dan kun je bij de Titans. Geen gedoe met patches, minimale baardlengte of en geen verplichtingen of kosten rondom lidmaatschap.
 

Nib85

Volle Baard
*Edit: ik lees dit nog even terug en het komt wat negatief over. Zo bedoel ik het echter niet, ik wil dan ook niemand tegen de baardharen instrijken…maar dit is een beetje mijn beeldvorming:

Klinkt altijd erg leuk zo’n “baard-groep”.
Ik krijg ook regelmatig de vraag van een “scout” of ik misschien belangstelling heb om te kijken op de facebook/instagram-pagina.

Waar het bij mij bij voorbaat altijd al stuk op loopt is dat je dan eerst als “aspirant” of “prospect” je heel erg moet gaan bewijzen door onder andere foto’s van leden “respect en broederschap” te plaatsen en dat eindeloos blijven doorposten op Instagram.

Waarschijnlijk mis ik iets, maar dit is eigenlijk het enige wat ik mee krijg van zulke clubs.

Bier/koffie drinken met een lekker hapje is natuurlijk altijd goed. Met mannen met baarden is het natuurlijk altijd sowieso goed vertoeven, maar dat online gebeuren met “captain”, “president”, “founder” en het hele respect en loyaliteit betonen aan elkaar ben niet zo van.
Zonder dat zou het me hartstikke leuk lijken. :)>

Positief aan deze clubs is wel dat ze niet “discrimineren” op baardlengte. De eerste verzoekjes kwamen binnen op basis van verouderde profielfoto’s toen ik alleen nog een uit de kluiten gewassen stoppelbaard had.

Misschien moet ik mijn eigen “lone-wolf” afdeling beginnen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top