Groentje

Peter1971

Baard
Ha die Jef , ik weet niet goed zo goed wat ik er van vind, het potentieel is goed, snorhoeken lijken ook mooi vol te worden, het lichte plekje op je rechterwang groeit wel dicht..ziet er goed uit.
Alleen ik vind de kaakhoeken net onder het oor te hoog..." je look doet mij wat onnatuurlijk aan" maar misschien kan Ardjan hier meer over vertellen?
Ik had het allemaal eerst even laten groeien aan de zijkanten waardoor je je natuurlijke grenslijn eigenlijk vind.
Maar het is jouw baard in wording :D SUC6
 
  • Like
Reactions: Jef

Jef

Baard
Ha die Jef , ik weet niet g
Alleen ik vind de kaakhoeken net onder het oor te hoog..." je look doet mij wat onnatuurlijk aan"SUC6
Hoi Peter1971, zo'n kaakhoeken heb ik niet echt maar ik had het misschien beter niet afgerond wat misschien onnatuurlijk overkomt... mijn vrouwke wou dat ik mijn baard een beetje verzorgd liet overkomen wij gaan morgen namenlijk samen met vrienden uit eten, daarmee dat ik het wat bijgewerkt heb...Anders was ik er zeker afgebleven. Maar echte kaakhoeken heb ik niet zoals ik al foto's van andere baarden gezien heb, groeien die bij de meesten mannen veel verder. Ik had misschien beter aan de onderkant recht gehouden inplaats van het af te ronden...
 

Peter1971

Baard
hoi Jef maar je baard is momenteel kort en verzorgt?...er is nog geen eens sprake van een dergelijk type baard dat echt verzorging nodig heeft, en als je vrouwke over 1,5 maand weer een etentje heeft met onze Jef ,..?? zo houd je geen volwassenheid over , ze staat er niet achter begrijp ik!, maar als jij een baard wilt dragen/ denkt een baard te kunnen dragen...dan ben je op een punt namelijk, qua volwassenheid en mannelijkheid, dat je voor jezelf op durft/ en moet komen..., je wilt jezelf met een baard zien? dan moeten daar dingen voor wijken.
zo niet?, dan ben je nog niet in die fase..."en blijf je stoppelbaard" maar komt vanzelf,...groei kent namelijk geen grenzen.
ik had vorig jaar een 9 weken baard staan tijdens een sollicitatie...schaamde me echt kapot met die sprietjes, zag er echt onverzorgd uit.. heb die baan ook niet gekregen, maar ik was wel mezelf, en droeg hem onverzorgd, omdat hij/ik niet anders kon, ik geloofde in mijn, en zijn toekomst. "hij was namelijk nog jong, en kon nog niet voor zichzelf zorgen". breng het hier wat dramatisch, empathisch,
om je een fundamentele gedachte te geven,... ,maar een baard, draag je niet zo maar even " tussen neus en lippen" anders hadden ze het wel een snor genoemd.
dus laat dat beest groeien,.. of anders blijft alle potentie achter in de haarzakjes.
[DOUBLEPOST=1550881991][/DOUBLEPOST]
Hoi Peter1971, zo'n kaakhoeken heb ik niet echt maar ik had het misschien beter niet afgerond wat misschien onnatuurlijk overkomt... mijn vrouwke wou dat ik mijn baard een beetje verzorgd liet overkomen wij gaan morgen namenlijk samen met vrienden uit eten, daarmee dat ik het wat bijgewerkt heb...Anders was ik er zeker afgebleven. Maar echte kaakhoeken heb ik niet zoals ik al foto's van andere baarden gezien heb, groeien die bij de meesten mannen veel verder. Ik had misschien beter aan de onderkant recht gehouden inplaats van het af te ronden...

Maar echte kaakhoeken heb ik niet zoals ik al foto's van andere baarden gezien heb, groeien die bij de meesten mannen veel verder.
...die kaakhoeken bereik je door je baard te laten groeien.
 

Jef

Baard
Maar echte kaakhoeken heb ik niet zoals ik al foto's van andere baarden gezien heb, groeien die bij de meesten mannen veel verder.
...die kaakhoeken bereik je door je baard te laten groeien.
Hallo Peter1971, dank je voor uitbundige uitleg hierboven over jouw baardreis(Y)... Dus ik zal de komende de maanden gewoon mijn kaakhoeken/baard laten groeien:D, zodat ik kaakhoeken krijg zoals de andere... Ik zal binnen een paar weken een update doen van mijn baardreis.:)>
 

Ardjan

Baardaap
Dus ik zal de komende de maanden gewoon mijn kaakhoeken/baard laten groeien:D, zodat ik kaakhoeken krijg zoals de andere... Ik zal binnen een paar weken een update doen van mijn baardreis.:)
Maar iedereen heeft toch "kaakhoeken", of ben ik nou gek? Voel maar, daar, aan de onderkant bij je oor!
Daar gewoon je baardlijn, bij je 'kaakhoek' (in verticale lijn), wat verder naar beneden laten zakken!
Dus bij je kaakhoeken éérst naar beneden; en dan vervolgens richting je adamsappel!

Succes @Jef !
 

Jef

Baard
Een update na 10 weken mijn baardje te laten groeien. Ziet er al goed uit vindt ik.
De snor en het sikje begint al wat voller te staan, de bakkebaarden aan de ene kant wat voller dan aan de andere kant.
8ed1bc05ad6d65106add9d22b457a759.jpg
3890c44f1cdae1fcf994508e1f37ba97.jpg
bc97167fecbf4bc6556461d055408725.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
[DOUBLEPOST=1553848663][/DOUBLEPOST]Ik zou wel graag mijn neklijn willen bij werken:rolleyes:. Iemand tips hoe hoog of hoe laag:)>!
 

Peter1971

Baard
Een update na 10 weken mijn baardje te laten groeien. Ziet er al goed uit vindt ik.
De snor en het sikje begint al wat voller te staan, de bakkebaarden aan de ene kant wat voller dan aan de andere kant.
8ed1bc05ad6d65106add9d22b457a759.jpg
3890c44f1cdae1fcf994508e1f37ba97.jpg
bc97167fecbf4bc6556461d055408725.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
[DOUBLEPOST=1553848663][/DOUBLEPOST]Ik zou wel graag mijn neklijn willen bij werken:rolleyes:. Iemand tips hoe hoog of hoe laag:)>!
[DOUBLEPOST=1553856326][/DOUBLEPOST]je neklijn zou ik aanhouden daar waar je de losse haren ziet zeg maar..niet te hoog je wilt toch een bigbeard?
 

Jef

Baard
[DOUBLEPOST=1553856326][/DOUBLEPOST]je neklijn zou ik aanhouden daar waar je de losse haren ziet zeg maar..niet te hoog je wilt toch een bigbeard?
Goh, das een goeie vraag Peter1971:rolleyes:, ik wil wel een volle baard :)> dus ik wil hem nog wel laten doorgroeien. En bekijken welke stijl bij mij past:).
Dus laat ik de neklijn gewoon staan, tot dat ik weet welke stijl van baard ik juist wel.
[DOUBLEPOST=1553859435][/DOUBLEPOST]
Is al een mooie Baard geworden Jef! Mooie blouse ook!
Oepssss:eek:....ik mocht hier niet meer "blouse" zeggen....overhemd bedoel ik natuurlijk :rolleyes:
:D
Blouse is voor de meiden hè! Dank je voor complimenten;). Het hemd staat mooi bij mijn beginnend baardje vind ik:)>.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jef ,
Het gaat goed met jouw baard, het is een goed idee om hem nog wat verder uit te laten groeien alvorens je een model gaat uitzoeken.
Bedenk wel dat welk model je ook kiest je altijd wat overlengte moet hebben om een model er mooi in te laten zetten.
Ik voorzie voor jou een mooie baard dus ga er voor.
Texman:)>
 

Jef

Baard
Hallo allemaal het is weeral even geleden dat ik iets laten horen heb van mij.
De reden is dat ik na 3 maand naar een barbier ben geweest, en hem vertelde dat ik een volle baard wilde laten staan.
Dat ik alle haren van mijn baardje wilde laten door groeien.
Ok zei de barbier, dus leunde ik rustig achteruit in de kappersstoel. Toen hij klaar was zag ik tot mijn ergernis dat er veel haren van mijn baard kort gewiekt waren.
Toen ik thuis kwam kreeg ik heel veel complimenten rond mijn baardje.
Nu wilde ik toch graag een vollere baard.
29e7913604939fb343eccd6ae8560b0a.jpg
d47ec59e26c1231a13542ea79d9ccee3.jpg
f0c38866dc8a14017be1eb62742eb5c8.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 

Jef

Baard
Op de foto's hier boven was mijn baardje iets rond de 3 maanden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jef ,
Na 5 maanden groei heb je nu al een mooie volle baard.(Y)(Y)(Y)
Als je je baard nog wat langer laat worden krijg je een prachtig exemplaar.:cool:
Ik zou er voor gaan.
Succes Texman :)>
 
  • Like
Reactions: Jef
Banner image
Top