grave before shave

Bekkers

Baard
De gentleman's blend is inderdaad heerlijk. Ik heb ook de caramel-mocca. Erg sterke geur en als je niet van koekjes houd zou ik deze niet halen. Persoonlijk vind ik hem erg lekker maar smaken verschillen. De volgende keer bestel ik de pine en sigar..alles even proberen toch??

Geniet ervan! Als je van een zoete geur houdt, dan zal de Cigar blend zeker bevallen.
 

Nib85

Volle Baard
Post uit the USA, ik ben blij.
De Bay Rum vind ik heerlijk. Cigar Blend mee besteld, eerste indruk is ook geweldig. Mocht ik ooit weer bestellen komt die zeker ook in groot formaat, (maar dat zal nog wel even duren ;)).
 

Bijlagen

  • IMG_0415.JPG
    IMG_0415.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 39

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Serieuze collective stickers en info. Meer dan olie en andere producten :p

Wel leuk natuurlijk dat ze er zoveel moeite in steken (Y)
 

Nib85

Volle Baard
goedkoper..vooral als je de grote flessen 120ml olie besteld. De verzendkosten zijn prijzig maar je kan door kortingcodes nog leuk besparen...
Dit dus.

Verzendkosten waren achterlijk hoog (22 dollar), maar dan scheelde het alsnog 37 euro...
 

Jcrs

Stoppelbaard
Iemand die een groot verpakking Gentlemen's blend of Cigar blend heeft en mij klein beetje opstuurt voor te ruiken welke t lekkerst is?
 

JeroenP

Volle Baard
Iemand die een groot verpakking Gentlemen's blend of Cigar blend heeft en mij klein beetje opstuurt voor te ruiken welke t lekkerst is?
je kan ook een testpakket bestellen. Dan kan je alle geuren even ruiken en testen...
 
TEQUILA_LIMON_BALM_TIN.jpg

Wie heeft de nieuwe geur al?

http://fisticuffsmustachewax.bigcartel.com/product/grave-before-shave-tequila-limon-blend-beard-balm
 

JeroenP

Volle Baard
ik heb nog wat teveel GBS staan om nu alweer te bestellen maar deze gaat er zeker bijkomen. Lijkt me heerlijk zomers....
 
Banner image
Top