grave before shave

Bunny

Baard
Ik ben verslaafd aan de mocha caramel, voor mij de beste geur die ze hebben! Volgens meerdere testpersonen ruikt mijn baard nu naar koekjes. Caramel komt wel lekker terug en heeft ook wat van bitterkoekjes
 

JeroenP

Volle Baard
Ik ben verslaafd aan de mocha caramel, voor mij de beste geur die ze hebben! Volgens meerdere testpersonen ruikt mijn baard nu naar koekjes. Caramel komt wel lekker terug en heeft ook wat van bitterkoekjes
mooi zo. Ik zit over de tweede geur nog wat te dobben. Bayrum deze keer niet. Het word of cigar of gentleman....moeilijke keuze
 

Bekkers

Baard
mooi zo. Ik zit over de tweede geur nog wat te dobben. Bayrum deze keer niet. Het word of cigar of gentleman....moeilijke keuze

Heb de balsem van Gentlemen's blend en de Cigar blend snorrenwax. Die laatste geur is veruit favoriet. Ik vind hem zelfs nog lekkerder dan de Bay Rum.
 

JeroenP

Volle Baard
Vandaag de bestelling gedaan. Ik volg GBS op instagram dus ik krijg de codes altijd keurig door. Maar in ieder geval bedankt Bunny
 

JeroenP

Volle Baard
4oz bay-rum olie, en de caramel-mokka en gentlemans balsem. Ik ben erg benieuwd naar de geuren....
 

Jcrs

Stoppelbaard
Welke geur heeft de voorkeur bij jullie? Gentlemen's blend of Cigar blend?

Heb nu Proraso olio per barba, is met cedarwood wat ik erg lekker vind ruiken.
 

JeroenP

Volle Baard
De gentleman's blend is inderdaad heerlijk. Ik heb ook de caramel-mocca. Erg sterke geur en als je niet van koekjes houd zou ik deze niet halen. Persoonlijk vind ik hem erg lekker maar smaken verschillen. De volgende keer bestel ik de pine en sigar..alles even proberen toch??
 
Banner image
Top