Bossman

grave before shave

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door maximum, 14 nov 2015.

1. Texman

Texman Baardaap

Nog even volhouden want door de nieuwe klimaatmaatregelen zijn de postbezorgers overgestapt op de trekschuit (minder CO2 uitstoot):D

Hans en Brumratt vinden dit leuk.
  2. Freerider

Freerider Baard

Ook nog spannend of de roversbende van de douane het pakketje onderscheppen voor belastingheffing....

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Texman en Brumratt vinden dit leuk.
  3. Hans

Hans Zware baard Oerbaard

Mijn ervaring met bestellingen bij GBS is dat het pakketje er ongeveer een week over doet.

TIP:
    Bij een bestelling in de USA altijd even aangeven/vragen of ze het pakketje willen verzenden als GIFT, dat kan bij de douane schelen.

Texman vindt dit leuk.
  4. Nib85

Nib85 Baard

Hier ook standaard een weekje.

Altijd leuk verpakt met stickers en vaak nog een bierhouder oid.

Na een poosje geen GBS gebruikt te hebben valt de geur me tegen eigenlijk. Ik vind dat er maar weinig geur aan zit. Misschien komt het doordat ik geen olie meer gebruik (van GBS), maar alleen nog de balm en beard butter.
    In mijn gedachten was het altijd veel sterker aanwezig.

Hoe is de ervaring andere gebruikers mbt geur balm vs olie?
    Ik gebruik Bay Rum butter + balm en heb een potje Aphrodisiac balm.

(Olie laatste keer niet mee besteld uit Amerika, want had nog wat potjes van Prorasso staan en die ruiken ook heerlijk.)

Texman vindt dit leuk.
  5. Brumratt

Brumratt Baard

Dat verschilt per smaakje. Bay rum headhunter en cigar blend blijven langer hangen dan de aphro vind ik.

Texman vindt dit leuk.
  6. Knulletje

Knulletje Zware baard

Ik gebruik de 'Gentlemen 's Blend' balm. Een fijn product. Niet een heel sterke geur maar wel lekker! Makkelijk aan te brengen en een goede hold.

De 'Bay Rum' baard olie ook top. 2 keer gebruikt pas, maar lekkere geur en blijft lang hangen.

Hans, Texman en Brumratt vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Freerider

Freerider Baard

Pakketje is vandaag binnen gekomen!
    Met de bekende stapel stickers en beer cuffs.
    De geuren zijn anders dan ik van de Azbane serie gewend ben, maar ruiken wel goed.
    Wash en shampoo nog niet geroken.

Olie gelijk in de baard gesmeerd. Dikke prut die erg goed uitsmeert. Heb je weinig van nodig!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Brumratt, Texman, Hans en 2 anderen vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina