Graag advies

Texman

Koning Baard
Ha David,
Leuk dat de baardtrimmer die je gekocht hebt goed bevalt.
Je baard ziet er prima uit.(Y)
Goed idee ook om voor je zelf een bedrijfje te gaan starten.(Y)
Geen gezeur meer van bazen en chefs.
Heel veel succes hiermee
Texman :)>
 
Ha David,
Leuk dat de baardtrimmer die je gekocht hebt goed bevalt.
Je baard ziet er prima uit.(Y)
Goed idee ook om voor je zelf een bedrijfje te gaan starten.(Y)
Geen gezeur meer van bazen en chefs.
Heel veel succes hiermee
Texman :)>

Bedankt Willem!
Ja dit wilde ik al langer. Veel sollicitaties liepen niet zoals ik wenste dus heb ik deze optie uiteindelijk toch gekozen!
Haha nee mag het nu zelf indelen en beslissen!
[DOUBLEPOST=1538052512][/DOUBLEPOST]
Ik heb ook kruinen vanaf mijn wangen.
Je kan er ook gebruik van maken door het met een balm wat te temmen.
En je krijgt in plaats van een lange rechte baard, een rondere baard.

Het groeit nu eenmaal zo, dan maar gebruik van maken :D

Bedankt voor de tip! Wie weet is dat ook nog een idee. Voor nu ben ik tevreden met de pommade!
 

Nib85

Volle Baard
Een beetje mate reactie wellicht, maar ziet er goed uit.
Handig apparaatje dus zo’n “mini-trimmer”.

Goed bedoeld advies, probeer niet te veel de lijn bij je wang te trimmen. Deze lijkt nog wat voller te gaan groeien, maar dat ga je natuurlijk niet zien als je hem telkens laag zet. Ongewild bestaat het gevaar dat telkens een stukje lager gaat...
 

DaanB

Baard
Goedemorgen Baardmannen, hierbij een lange update.

Ondanks 2x de 24-uurs regel toe te passen kreeg ik toch weer zin om mijn baard te kortwieken. Gelukkig heb ik dit niet gedaan. Zoals jullie weten irriteer ik mij regelmatig aan de krullerigheid van mijn baard op de wangen.... Daarom had ik eigenlijk het idee om terug te gaan naar een korte baard.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik gebruik nu een week pommade op advies van Sebastiaan en dit bevalt mij erg goed. De baard zit 80x beter en is veel gemakkelijker in model te krijgen/ houden. Gelukkig dus niks eraf...
Vandaag is mijn baard 12.5 week oud:)> Hij is nog wat onregelmatig qua groei op sommige plekken maar dat laat ik zo omdat er anders weer wat grotere kale plekken tevoorschijn komen.

Verder heb ik de baardtrimmer getest. Ik kan daarmee de randen rond mond, en neklijn goed netjes maken. @ Broeders Mart76 & Ardjan, ik vind het een erg fijne trimmer. Ik heb 2 jongens van 1 en 5 jaar oud, mijn vrouw doet nu ook bij hen de randen om hun oren ermee. Hij is erg fijn en goed hanteerbaar!

Tenslotte wil ik jullie nog melden dat ik heb besloten om te stoppen met solliciteren en iets voor mijzelf te gaan starten. Geen gezeur meer dus van een baas over de baard, geen twijfels of hij netjes genoeg is.... vanaf vandaag ben ik zelf de baas en beslis ik het zelf. Overigens is de baard al redelijk op de lengte die ik gewenst had dus ik ben blij dat ik vorige week niet ingegrepen heb....
Fijne dag!
Gr David

Hi David! Je hebt een verzorgde en nette baard man! Ik heb je vorige berichten gelezen en las je struggels gezien je solliciteren. Zelf ben ik als Accountmanager werkzaam binnen de Automotive. Ik begrijp dat je jezelf onverzorgd voelt in de groeifase. Zelf zit ik ook in mijn eerste baard groeiproces maar heb de onverzorgde look losgelaten. Het is nou eenmaal even zo en daar moet ik doorheen! Ik ben van mening dat het meer iets is wat je zelf ziet en niet wat een ander ziet. We leven in een tijd waarin een baard ook in deze branche is toegestaan, vind ik.

Ik heb zelf de stropdas ook afgeschaft, ik vind het njet meer van deze tijd (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Een nette moderne kledingstijl met een verzorgde baard mag dus best!

Jouw baardgroei vergelijk ik met die van mij, de krul en stekelige zit er bij mij ook in. Ik spaar gewoon even door en hoop dat dat minder zal worden. Ben wel benieuwd naar welke pommade je gebruikt en of het werkt?!

Succes!
 
Hi David! Je hebt een verzorgde en nette baard man! Ik heb je vorige berichten gelezen en las je struggels gezien je solliciteren. Zelf ben ik als Accountmanager werkzaam binnen de Automotive. Ik begrijp dat je jezelf onverzorgd voelt in de groeifase. Zelf zit ik ook in mijn eerste baard groeiproces maar heb de onverzorgde look losgelaten. Het is nou eenmaal even zo en daar moet ik doorheen! Ik ben van mening dat het meer iets is wat je zelf ziet en niet wat een ander ziet. We leven in een tijd waarin een baard ook in deze branche is toegestaan, vind ik.

Ik heb zelf de stropdas ook afgeschaft, ik vind het njet meer van deze tijd (er zijn natuurlijk uitzonderingen). Een nette moderne kledingstijl met een verzorgde baard mag dus best!

Jouw baardgroei vergelijk ik met die van mij, de krul en stekelige zit er bij mij ook in. Ik spaar gewoon even door en hoop dat dat minder zal worden. Ben wel benieuwd naar welke pommade je gebruikt en of het werkt?!

Succes!

Hi Daan

Ik gebruik deze pommade op advies van Sebastiaan van MijnBaard:

.........
https://www.mijnbaard.nl/pommade/anchors-teddy-boy-pomade.html
Deze is in ieder geval op natuurlijke basis.....

Ik vind hem fijn!
Mijn vrouw vind hem ook erg lekker ruiken. Ik kan de geur niet echt herkennen maar volgens mijn vrouw is het een beetje pepermunt achtig...

Hoop dat je zo genoeg weet. :)>
Gr David
[DOUBLEPOST=1539895052][/DOUBLEPOST]
Een beetje mate reactie wellicht, maar ziet er goed uit.
Handig apparaatje dus zo’n “mini-trimmer”.

Goed bedoeld advies, probeer niet te veel de lijn bij je wang te trimmen. Deze lijkt nog wat voller te gaan groeien, maar dat ga je natuurlijk niet zien als je hem telkens laag zet. Ongewild bestaat het gevaar dat telkens een stukje lager gaat...
Thanks Nib85
Ja klopt daar let ik heel erg op... tot nu toe gaat het goed ;):)>
 

Dylan

Baard
Ha @Baard123
Gebruik je die pommade nog? Ik kreeg vandaag ook hetzelfde advies van Sebastiaan van mijnbaard. Ben benieuwd hoe het je sindsdien bevalt.
 
Goedemorgen baardbroeders. Na een lange tijd weer terug op het forum. Hierbij een update van mijn huidige baard. Dit is de lengte die mij goed bevalt en waar ik mij prettig bij voel. Als ik hem veel langer laat groeien krult hij als een gek en daar irriteer ik mij enorm aan. Ondanks veel verschillende tips toegepast te hebben kreeg ik de baard niet naar mijn zin. Met de huidige lengte ben ik opzich tevreden.

Inmiddels ben ik ruim een jaar baardbroeder.

Fijne dag. Groet David
CE3C972C-7708-44E0-99F9-0AE207E46E08.jpeg 17400D43-63A3-40E1-B02F-47634419E9C4.jpeg
 

Bijlagen

  • C6BB8B80-FC6D-4265-9247-0AC844C4FE21.jpeg
    C6BB8B80-FC6D-4265-9247-0AC844C4FE21.jpeg
    999 KB · Weergaven: 38

Texman

Koning Baard
Ha @Baard123 ,
Je hebt een mooie baard gekregen waar je tevreden mee bent.(Y)(Y)(Y)
Dat is heel mooi want hij staat je goed.;)
Het is net wat @Hartenheer zegt het is geen wedstrijd.
Kort of lang maakt niet uit want na een jaar ben je echt wel een baardman geworden.
Groet Texman:)>
 

dijkie

Zware baard
Keurige baard Daan en staat je heel goed.
Je bent niet de enigste die zich niet prettig voelt bij die krul en lengte , ik ervaar eigenlijk hetzelfde.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Weer een warm welkom. :)>
[DOUBLEPOST=1550583463][/DOUBLEPOST]
Ha @Baard123
Gebruik je die pommade nog? Ik kreeg vandaag ook hetzelfde advies van Sebastiaan van mijnbaard. Ben benieuwd hoe het je sindsdien bevalt.
Hoi Dylan, ja nog steeds!
Mijn baard isnu wat korter dus heb niet veel nodig. Ik ga binnenkort weer een nieuw potje bestellen! Gr David
 

Dylan

Baard
Ha David,

Haha alsnog bedankt voor de reactie. Inmiddels is hij al aangeschaft maar ook alweer opzij gezet. Het product beviel me redelijk, het deed zn werk goed en als het nodig was hield het de baard op zn plek. Echter vond ik mijn baard onnatuurlijk en vet aanvoelen. Toen toch op zoek gegaan naar iets anders, en mijn heil gevonden in de styling balm van beardbrand .
Maar nu gaan ze dus helaas stoppen met leveren in Europa .

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
Mooi dat je nu tevreden over je Baard bent Dylan! EN potdorie wat is het toch jammer dat Beardbrand zich terug trekt hè? Mijn Baard snikt nog steeds na. Maar er is hoop! ;)
 

Dylan

Baard
@Yainderidoo
Hoop? Welke hoop? Hebben ze een nieuw statement gemaakt bij beardbrand? Distributie vanuit NL oid? Laten we hopen dat het gebeurt. Ik moet ze nog een mailtje sturen hoe lang hun producten houdbaar zijn, en dan maar ff een voorraadje inslaan. Het potje zelf gaat vgm makkelijk een half jaar mee, of misschien wel langer.
Gr!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Yainderidoo

Zware baard
Hoop? Welke hoop? Hebben ze een nieuw statement gemaakt bij beardbrand?
Hahaha....herken ik een liefhebber? Er is altijd hoop....en er is meer dan alleen Beardbrand! Zoekt en gij zult vinden. Ik heb net een kleine serie afgesloten met reviews over Superfurry. En in dat zelfde topic nog anderen. Ik zelf zal in ieder geval voorlopig heel zuinig zijn op mijn Old Money spulletjes. ;)
 

Dylan

Baard
Ja er is zeker meer, maar na vele producten te hebben geprobeerd, dan ben je wel blij je product eindelijk gevonden te hebben. De rest staat er inmiddels voor de sier, dure versiering . Keek net op de site, en nu is het ook nog eens zo dat ze bijna niks meer op voorraad hebben.

Mailtje is de deur al uit, hopen op goed nieuws en lange houdbaarheidsdata.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Banner image
Top