Goedendag, even voorstellen

Ped

Stoppelbaard
Afkomstig van België, 1week ziek geweest en de baard laten groeien en ik wil nog eens proberen mijn baard te laten groeien.

Ik heb dit al eens 5jaar geleden geprobeerd maar na een maand gestopt door de kale plekken bij de wangen.

Ik ben 26jaar en nu is mijn "baard" aan het groeien 8-9dagen nu. Ik merk weer de wangen op waar ik langs elke kant een grote kale plek heb.

Ik ben van plan om er in oktober niet aan te komen, heb hier al heel wat informatie gelezen.
Twijfel alleen of ik het aan de keel wat zou inkorten of zou ik dit ook een maand laten staan en zien wat het geeft?
Haartjes zijn nog dun maar ik heb al gelezen dat je een baard geduld nodig heeft, hopelijk lukt dat.

Tot de volgende !
430ba435098177b1c385f6f99838ce4a.jpg
eca89c0b4d3c53df32077cfdab811495.jpg
33f94657058d82b9ccc7dec5e9f36b12.jpg


Verstuurd vanaf mijn moto g(7) play met Tapatalk
 

Joep

Zware baard
Welkom!
Ik vind het wel meevallen met die kalen plekken hoor. Eerlijk gezegd twijfel ik een beetje waar jij ze precies ziet. Volgens mij gaat het wel goed komen bij jouw en is het een kwestie van wat tijd geven.
Succes. (Y) :)>:)>:)>
 

Texman

Koning Baard
Afkomstig van België, 1week ziek geweest en de baard laten groeien en ik wil nog eens proberen mijn baard te laten groeien.
Ik heb dit al eens 5jaar geleden geprobeerd maar na een maand gestopt door de kale plekken bij de wangen.
Ik ben 26jaar en nu is mijn "baard" aan het groeien 8-9dagen nu. Ik merk weer de wangen op waar ik langs elke kant een grote kale plek heb.
Ik ben van plan om er in oktober niet aan te komen, heb hier al heel wat informatie gelezen.
Twijfel alleen of ik het aan de keel wat zou inkorten of zou ik dit ook een maand laten staan en zien wat het geeft?
Haartjes zijn nog dun maar ik heb al gelezen dat je een baard geduld nodig heeft, hopelijk lukt dat.
Tot de volgende !
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) play met Tapatalk

Ha @Ped ,
Naast alles wat al gezegd is kan je nu al wat meer vorm in je baard aanbrengen . Je zij zelf al dat je je baard bij je keel wat hoger wilde zetten.
Ik heb op je foto aangegeven wat je eventueel zelf aan vorm aan zou kunnen brengen in je baard.
Je kan dit als basis nemen voor het verder laten uitgroeien van je baard.
Succes Texman :)>
Ps. prima baardgroei en met die kale plekken komt het op termijn wel goed als je doorzet ;)
Ped.jpg
 

Kenneth

Baard
Goed plan voor een nieuw topic: de Baardarchitect.
Baardforummers sturen een foto, @Texman bewerkt deze en de volgende ochtend sta je op met een bijgewerkte baard.
:D

Goed plan, wie maakt deze topic aan? Dan kunnen we Texman aan hetwerk zetten:)>(Y)
[DOUBLEPOST=1570026598][/DOUBLEPOST]Welkom Ped op dit forum! Ik heb niks meer aan te voegen, mijn voorgangers hebben alles al gezegd. Gaat helemaal goed komen, volhouden! Beard on:)>(Y)
 
Banner image
Top