Goedemiddag!!

RaarMaarBaard

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Ik heb me sinds kort ook aangemeld op het forum en hierbij mijn eerste berichtje. Mijn naam is Roy (24) en momenteel nog student. Al enige tijd bezig geweest met het groeien van mijn baard en dat is met nogal wat vallen en opstaan gebeurd. Een half jaar geleden getrimd tot een stoppelbaard en daar achteraf spijt van gehad. Nu weer goed op weg, maar balen dat ik een paar maanden terug de beharing op m'n wangen heb weggehaald, omdat het daar niet lekker dicht wilde groeien.

Ik heb mijn les wel geleerd en ik blijf er de komende maanden gewoon van af. Hooguit een beetje bijwerken en uiteraard het dagelijkse verzorgen van de baard. Nu groeit de baard mooi en de moeilijke maanden in het begin lijken voorbij te zijn.

Ik sluit graag af met wat positieve woorden. Met (bovengenoemd) schade en schande wijs geworden om me niets aan te trekken wat anderen van m'n baard vinden. Behalve dat ik m'n baard mooi vind (en iedere dag weer een beetje beter) heeft het ook een prettig effect op mijn persoon: het geeft me juist meer zelfvertrouwen door niet na te denken over andermans mening en de dagelijkse aandacht die ik aan m'n baard geeft is erg plezierig en ontspannend!

Keep you posted!
RaarMaarBaard
 
Banner image
Top