Goede baard maar slechte snor

Marcello77

Stoppelbaard
Hallo! Ik ben 19 jaar en heb al een tijdje een volle baard. M’n baard heeft goede harde haren en redelijk vol. Alleen mijn snor is niet vol en is heel dun. Ik wil een snor met dikke haren zodat het er mooi uitziet. Weet iemand hoe dat komt? Dat mijn baard hard en goed is, en alleen mijn snor zo dun en niet vol is. Ook heb ik een probleem. Door de stres haal ik veel haartjes uit de wortel en daardoor heb ik 2 best wel lege plekken gekregen. Iemand oplossing?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Texman

Koning Baard
Hallo! Ik ben 19 jaar en heb al een tijdje een volle baard. M’n baard heeft goede harde haren en redelijk vol. Alleen mijn snor is niet vol en is heel dun. Ik wil een snor met dikke haren zodat het er mooi uitziet. Weet iemand hoe dat komt? Dat mijn baard hard en goed is, en alleen mijn snor zo dun en niet vol is. Ook heb ik een probleem. Door de stres haal ik veel haartjes uit de wortel en daardoor heb ik 2 best wel lege plekken gekregen. Iemand oplossing?

Je kan er eigenlijk niet zoveel aandoen omdat het genetisch is bepaald.
Het kan wel in de loop van de tijd (jaren) dikker worden.
Wat van belang is dat je je snor extra goed verzorgt met baardolie.
Stress is niet goed voor je, probeer hier iets aan te doen. Bespreek het met je huisarts.
Probeer de oorzaak te achterhalen en los dat op.
Doe ontspanning's oefeningen. Fitness is ook goed om stress tegen te gaan.
Besteed meer tijd in de buitenlucht en eet zo gezond mogelijk :)>.

Marcello77

Stoppelbaard
Dankjewel voor je bericht. Maar als het genetisch bepaald is, waarom is mijn baard dik alleen mijn snor zo dun. Moet ik het meer scheren of alleen baardolie erop doen?

Giant

Zware baard
Ik sluit mij aan bij @Texman
Een snor veranderd ook in de loop der jaren. Toen ik 18 was was mijn snor liet staan was deze ook vrij dun.

Texman

Koning Baard
Dankjewel voor je bericht. Maar als het genetisch bepaald is, waarom is mijn baard dik alleen mijn snor zo dun. Moet ik het meer scheren of alleen baardolie erop doen?

Je hoeft niet te scheren want dat helpt niet.
Gebruik gewoon een Klein beetje baardolie per keer en masseer dat dan goed in.

Jelle1992

Baard
Bij mij groeit in het midden ook haast niks van de snor, de uiteinden laat ik wel altijd mega lang groeien en dan in de baard mee laten groeien. Zo lijkt het teminnste nog wat

Texman

Koning Baard
Bij mij groeit in het midden ook haast niks van de snor, de uiteinden laat ik wel altijd mega lang groeien en dan in de baard mee laten groeien. Zo lijkt het teminnste nog wat
Heb je al eens Neofollics beard growth stimulating geprobeerd voor je snor.
Een kant van mijn baard was wat dunner dan de andere kant. Ik ben dat gaan behandelen met het serum en het heeft geholpen. Het is echter geen wondermiddel want als er geen slapende haarfollikels aanwezig zijn gebeurt er niets. proberen kan je altijd.

Marcello77

Stoppelbaard
46fac71ae7d2d7185a2f0d1f011e7eb5.jpg

012c77c919ae06fa785a9652a30da5d0.jpg

Snor moet echt voller worden

Marcello77

Stoppelbaard
Misschien is Neofollics beard growth stimulating serum ook iets voor jou :)>.

Is het een goede baard voor mijn leeftijd? En wat kan ik doen om onder mijn lippen de 2 plekken waar geen haar groeit het wel te laten groeien. En is het handig om een derma roller te gebruiken of zal ik gewoon afwachten?

Marcello77

Stoppelbaard
Is het een goede baard voor mijn leeftijd? En wat kan ik doen om onder mijn lippen de 2 plekken waar geen haar groeit het wel te laten groeien. En is het handig om een derma roller te gebruiken of zal ik gewoon afwachten? En is baardolie of die olie die je me aanraadde alleen effectief als een derma roller word gebruikt of kan het ook zonder?

Texman

Koning Baard
Is het een goede baard voor mijn leeftijd? En wat kan ik doen om onder mijn lippen de 2 plekken waar geen haar groeit het wel te laten groeien. En is het handig om een derma roller te gebruiken of zal ik gewoon afwachten?

Zie mijn antwoord hiervoor.
Derma roller weet ik niet of dit werkt.

Jelle1992

Baard
Heb je al eens Neofollics beard growth stimulating geprobeerd voor je snor.
Een kant van mijn baard was wat dunner dan de andere kant. Ik ben dat gaan behandelen met het serum en het heeft geholpen. Het is echter geen wondermiddel want als er geen slapende haarfollikels aanwezig zijn gebeurt er niets. proberen kan je altijd.
Weet niet of ik hier echt in geloof eerlijk gezegd. En om nou voor 1 plekkie in het midden van m'n snor zo'n heel duur ding te kopen is me ook net wat teveel van het goede.

Banner image