godskolereallejezusvroeg

Texman

Koning Baard
Ja zelfs heel sterk, maar dat komt ook door het feit dat ik al jaren niet gezond ben en volledig op dieet ben (geen zout en suikers) en iedere dag op vaste tijden medicijnen nodig heb. Een vast ritme is dus voor mij heel belangrijk.
Hoe beter ik mij daar aan hou, des te beter het met mij gaat.
Gelukkig heb ik er geen moeite mee :).
 

OerWout

Baard
Dat komt door het feit dat ik al jaren niet gezond ben.
Gelukkig heb ik er geen moeite mee :).
Dat is naar. Maar, elk nadeel heb ze voordeel, zoals Ne'erlands grootste denker ooit heeft gezegd, je kunt er mee overweg, gelukkig.
Zelf behoor ik tot een kleine elite die de gave heeft die Tourette heet.9-6X15-Cm-1-Er-Een-Procent-Outlaw-Biker-Funny-Vinyl-Decal-Auto-Sticker-Auto-Styling.jpg

(en voor de beeldvorming, ik behoor niet tot die 13% die te pas en te onpas KUTLULKONT roept)
 

Texman

Koning Baard
Dat is naar. Maar, elk nadeel heb ze voordeel, zoals Ne'erlands grootste denker ooit heeft gezegd, je kunt er mee overweg, gelukkig.
Zelf behoor ik tot een kleine elite die de gave heeft die Tourette heet.Bekijk bijlage 18805

(en voor de beeldvorming, ik behoor niet tot die 13% die te pas en te onpas KUTLULKONT roept)
Zo zie je maar weer ieder huisje heeft zijn eigen kruisje :(.
 

istawa

Zware baard
1 van de geneugten van vroeg uit je bed komen. Bijna iedere dag een mooie zonsopgang!
61403f331edd734508a02d11434548c9.jpg


IT ain't over until the fat lady sings
 
Banner image
Top