Gister even met de snor gespeeld

Mitchel

Stoppelbaard
Aangezien dit topic nog niet zo gevuld is en mijn snor op dit moment denk ik meer voorstelt dan mijn baard maar even een fotootje!

60fb42a36a21689467b723ab33b18864.jpg
 

Mitchel

Stoppelbaard
Ik had nog pommade staan van Reuzel (ooit voor mijn haar gekocht) en ik was een beetje aan het klooien.
Als het goed is komt vandaag mijn setje olie en wax binnen dus dan kan het echte werk beginnen :)
 

Bee1984

Baard
Pommade kan prima voor het krullen van snorren! Er zijn verschillende barbieren die dat zelf ook doen... Stache on! :)>
 

TheoT

Baard
Bij mij werkte rooie reuzel ook het beste. Ik had Captain Fawcett Snorrenwax, maar veels te hard en werkte voor geen meter
 
Bij mij werkte rooie reuzel ook het beste. Ik had Captain Fawcett Snorrenwax, maar veels te hard en werkte voor geen meter
Vanwaar de populariteit van de Rode Reuzel icm de Snor? Waar blinkt deze specifiek in uit t.o.v. de andere Reuzels en / of (andere) Snorrenwaxen
 

TheoT

Baard
Vanwaar de populariteit van de Rode Reuzel icm de Snor? Waar blinkt deze specifiek in uit t.o.v. de andere Reuzels en / of (andere) Snorrenwaxen

Reuzel werkte bij mij het beste...bleef de krul mooi zitten en Captain Fewcett bleef het gewoon niet staan. Kwestie van uitproberen, wat bij de één werkt hoeft bij de ander weer niet te werken. Ik vind de reuzel ook fijner om te verwerken.
 
Banner image
Top