Azbane

Geit's groeitopic: Goatee naar Baard.

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Geit, 23 mei 2018.

1. Geit

Geit Baard

Ik zal ook eens een topic aanmaken om mijn groeiproces te kunnen volgen!

De goatee heb ik al een aantal jaar, maar laat ik sinds driekwart jaar al steeds langer groeien. Mijn wangen scheerde ik steeds, maar daar ben ik ondertussen mee gestopt. De goatee heb ik onlangs wel getrimd, puur om er wat model in te brengen.. Ik begon er nogal "wild" uit te zien na er een halfjaar niets aan te hebben gedaan.

Onderstaande foto's zijn na ongeveer 1 maand aan groeitijd voor mijn wangen.

De foto's van opzij vind ik nog wat tegenvallen qua dichtheid, maar ik weet dat het na 1 maand nog te vroeg is om te zeggen hoe dicht de baardgroei echt zal zijn, ook merk ik dat de foto's de vele lichte haartjes niet laten zien, maar die maken het geheel (vooral op de foto van voren) toch wel weer iets dichter..

Ik groei lekker verder in ieder geval!

ProfessorMelchior, Hans en Texman vinden dit leuk.
  2. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Let it grow :)>

3. Pellie

Pellie Baard

Zoals Cowboy zegt...... :)

4. RCM

RCM Baardaap

Succes! (Y)

5. Geit

Geit Baard

Dank!

Ik merk al wel dat de baardharen op mijn wangen, ondanks dat het geheel niet echt vol is, wel netjes aan beide kanten naar beneden groeien.
    met elke week valt het steeds meer omlaag. er zitten nog maar een paar haren bij (die ook gelijk wat dikker zijn) die ik echt omlaag moet dwingen.
    Dat komt allemaal wel goed dus.

Mijn snor staat compleet los van de rest van de baard, dus die blijf ik waarschijnlijk wel trimmen op zo'n 5mm.
    Ook maak en eet ik té graag soep om zo'n grote volle snor te laten staan. :D

Texman vindt dit leuk.
  6. Texman

Texman Zware baard

De start is gemaakt. Je wangen blijven inderdaad wat achter maar dat gewoon een kwestie van tijd .
    Dus voorlopig doorgaan en volhouden.
    Succes Texman:)>

Geit vindt dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Geit

Geit Baard

Ik heb vandaag m'n sik wat ingekort, een centimeter of twee is er af nu.
    Een centimeter of zes heb ik nog over, en dat zal zo ongeveer de lengte ook wel zijn die ik aan blijf houden.
    Ik kijk voor mijn werk zeer vaak omlaag (staand aan een werkbank) en daardoor stond m'n sik steeds alle kanten op behalve netjes naar beneden.

Dat probleem is nu verholpen, ook ziet m'n sik er gelijk weer wat voller uit.
    Met mijn wangen heb ik niets gedaan, ik zie steeds meer nieuwe haartjes opkomen dus ik blijf geduldig nog een paar maanden afwachten!
    De sik-naar-baard reis gaat gewoon weer verder. :)>

Henkie76 en Texman vinden dit leuk.
  8. Henkie76

Henkie76 Stoppelbaard

Mijn wangen lopen ook achter als dat niet veel beter word dan ben ik tevreden met zon jax teller baardje
    maar ga pas de 3de week in nu dus ff afwachten.

Texman vindt dit leuk.
  9. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Ik zou de snor maar laten groeien. :)

Texman vindt dit leuk.
  10. Geit

Geit Baard

Hier wat foto's van eind vorige week, mijn wangen lijken iets voller te zijn geworden,
    wat waarschijnlijk mede te danken is aan het feit dat ik deze foto's in de auto heb genomen en het zonlicht de kleine/lichte haartjes ook beter laat zien.
    Vooral mijn linkerkant lijkt ook wat voller, maar dat is dus ook precies de kant waar de zon vandaan kwam.

Mijn snor blijf ik voorlopig wat korter houden,
    maar in plaats van deze als "cop 'stache" boven de bovenlip te houden, laat ik de zijkanten langs de onderlip komen.

Texman, Cowboy, Weeble en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. dijkie

dijkie Volle Baard

Nou Jeroen, dat gaat toch de goeie kant op (Y)

Geit vindt dit leuk.
  12. Geit

Geit Baard

Dankje! Ik merk zelf ook dat mijn wangen wekelijks steeds voller worden.

Ik was gisteren wat foto's aan het maken van mijn hobby (mijn auto) en besloot gelijk even een nieuwe profielfoto te maken. :cool:
    Ik had me al voorgenomen om niet elke week updates te gaan plaatsen omdat (baard)haar ook weer niet zó snel groeit,
    maar wat zou het, het was lekker weer en dit zijn de eerste foto's die ik in de volle zon heb kunnen maken. :D

Dit is week 6 ondertussen.

Gunter, Texman en RCM vinden dit leuk.
  13. Carlo17

Carlo17 Baard

Dat geit goed zo te zien:)> Mooie auto ook(Y)

Texman vindt dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina