Geit's groeitopic: Goatee naar Baard.

Geit

Baard
Ik zal ook eens een topic aanmaken om mijn groeiproces te kunnen volgen!

De goatee heb ik al een aantal jaar, maar laat ik sinds driekwart jaar al steeds langer groeien. Mijn wangen scheerde ik steeds, maar daar ben ik ondertussen mee gestopt. De goatee heb ik onlangs wel getrimd, puur om er wat model in te brengen.. Ik begon er nogal "wild" uit te zien na er een halfjaar niets aan te hebben gedaan.

Onderstaande foto's zijn na ongeveer 1 maand aan groeitijd voor mijn wangen.

baard1mndvoor.jpg


baard1mndlinks.jpg


baard1mndrechts.jpg


De foto's van opzij vind ik nog wat tegenvallen qua dichtheid, maar ik weet dat het na 1 maand nog te vroeg is om te zeggen hoe dicht de baardgroei echt zal zijn, ook merk ik dat de foto's de vele lichte haartjes niet laten zien, maar die maken het geheel (vooral op de foto van voren) toch wel weer iets dichter..

Ik groei lekker verder in ieder geval!
 

Geit

Baard
Dank!

Ik merk al wel dat de baardharen op mijn wangen, ondanks dat het geheel niet echt vol is, wel netjes aan beide kanten naar beneden groeien.
met elke week valt het steeds meer omlaag. er zitten nog maar een paar haren bij (die ook gelijk wat dikker zijn) die ik echt omlaag moet dwingen.
Dat komt allemaal wel goed dus.

Mijn snor staat compleet los van de rest van de baard, dus die blijf ik waarschijnlijk wel trimmen op zo'n 5mm.
Ook maak en eet ik té graag soep om zo'n grote volle snor te laten staan. :D
 

Texman

Koning Baard
De start is gemaakt. Je wangen blijven inderdaad wat achter maar dat gewoon een kwestie van tijd .
Dus voorlopig doorgaan en volhouden.
Succes Texman:)>
 

Geit

Baard
Ik heb vandaag m'n sik wat ingekort, een centimeter of twee is er af nu.
Een centimeter of zes heb ik nog over, en dat zal zo ongeveer de lengte ook wel zijn die ik aan blijf houden.
Ik kijk voor mijn werk zeer vaak omlaag (staand aan een werkbank) en daardoor stond m'n sik steeds alle kanten op behalve netjes naar beneden.

Dat probleem is nu verholpen, ook ziet m'n sik er gelijk weer wat voller uit.
Met mijn wangen heb ik niets gedaan, ik zie steeds meer nieuwe haartjes opkomen dus ik blijf geduldig nog een paar maanden afwachten!
De sik-naar-baard reis gaat gewoon weer verder. :)>
 

Henkie76

Baard
Mijn wangen lopen ook achter als dat niet veel beter word dan ben ik tevreden met zon jax teller baardje
maar ga pas de 3de week in nu dus ff afwachten.
 

Geit

Baard
Hier wat foto's van eind vorige week, mijn wangen lijken iets voller te zijn geworden,
wat waarschijnlijk mede te danken is aan het feit dat ik deze foto's in de auto heb genomen en het zonlicht de kleine/lichte haartjes ook beter laat zien.
Vooral mijn linkerkant lijkt ook wat voller, maar dat is dus ook precies de kant waar de zon vandaan kwam.

Mijn snor blijf ik voorlopig wat korter houden,
maar in plaats van deze als "cop 'stache" boven de bovenlip te houden, laat ik de zijkanten langs de onderlip komen.

week5_1.jpg


week5_2.jpg


week5_3.jpg
 

Geit

Baard
Dankje! Ik merk zelf ook dat mijn wangen wekelijks steeds voller worden.

Ik was gisteren wat foto's aan het maken van mijn hobby (mijn auto) en besloot gelijk even een nieuwe profielfoto te maken. :cool:
Ik had me al voorgenomen om niet elke week updates te gaan plaatsen omdat (baard)haar ook weer niet zó snel groeit,
maar wat zou het, het was lekker weer en dit zijn de eerste foto's die ik in de volle zon heb kunnen maken. :D

Dit is week 6 ondertussen.

week6_1.jpg



week6_2.jpg
 

Geit

Baard
Thanks @Carlo17!

Ik heb een tijdje niet meer gepost, zoals ik de vorige keer al zei, leek het me niet echt nuttig om elke week foto's te gaan plaatsen van mijn baardgroei.
Maar ondertussen heb ik natuurlijk wel weer wat vorderingen gemaakt.

Dit is week... 14 geloof ik.

kfAx4K4

baard7820181.jpg


baard7820182.jpg

kfAx4K4
 

dijkie

Zware baard
Fijn dat het goed gaat ,foto's niet zichtbaar

Kijk das beter prachtige baard en staat je heel goed !
 

Yoeri

Baard
Ik hou meer van amerikaanse muscle cars. Ik hou niet zo van die getunde auto's.
[DOUBLEPOST=1533674365][/DOUBLEPOST]En qua baard hou ik meer van wat vierkant. Dat geeft een mannelijker uitstraling. Maar goed iedereen heeft zijn eigen smaak.
 

Geit

Baard
Ik merk inderdaad dat al mijn foto's zijn verdwenen.
Blijkbaar laat de host van mijn eigen website het niet meer toe dat ik foto's "hotlink".
Alle foto's staan in een "verborgen" map op mijn eigen website, maar blijkbaar word het dus tijd om naar een nieuwe host te zoeken.

Ik heb in mijn eerdere post van vandaag de foto's alsnog geplaatst, maar dan via zo'n algemene "gratis online foto opslag" website.
Verder staat er overal nu alleen nog maar
 
Banner image
Top