Gehackt?

Yainderidoo

Zware baard
Ik krijg plotseling alle forum mail (waarschuwingen new topic) in de spambox? :confused::eek::rolleyes:
Misschien ligt het aan mijn kant....maar ik weet zo niet dat ik iets anders heb gedaan dan anders.
 

Mdbruin

Baard
Helaas Sebastiaan, houd de melding dat er onveilige links op de pagina's aanwezig zijn.
Deze zijn ook zichtbaar in de aangeleverde code. Een biertje op z'n tijd moet kunnen ;)

@Texman heb vroeger nog wel een klein beetje web development gedaan, vandaar dat ik er wel een klein beetje ervaring in heb. Als oud ict'er heb ik mijn kennis geprobeerd te verbreden waardoor web dev o.a. op mijn pad is gekomen.
 

Ardjan

Baardaap
Gaat het nu weer wat beter heren? Geen nare meldingen meer?
Kunnen wij dan eindelijk aan het bier gaan??? :)

Gr.
Sebastiaan
Op m'n laptop kan ik nog steeds de site niet bereiken! Alle bovenstaande adviezen heb ik inmiddels geprobeerd; echter zonder resultaat! 'k Ben gisteravond twee uur bezig geweest; en na afloop; 'k had er helemaal de balen van! :(
Hoe komt het toch dat ik de site (https://baardforum.nl) niet kan bereiken?
 

Texman

Koning Baard
Bij mij is het opgelost want ik zie een slotje voor het webadres.
Ik gebruik al een tijd Opera als webbrowser. Volgens zeggen gaat Opera goed om met de privacy. Ook kan je de ingebouwde VPN van Opera gebruiken. Tevens heeft Opera een ingebouwde advertentie blokker. Daarnaast gebruik ik Norton Security , Chostery en Disconnect. De laatste twee zijn anti-tracking browser add-ons.
 

Wil

Baard
Rond 12.45 uur is het forum een aantal minuten offline geweest.
Ik denk dat toen de wijzigingen zijn aangebracht.

@Texman i.d.d. heeft Opera een aantal voordelen.
De "ingebouwde" VPN is inderdaad handig als je met een ander IP adres wilt surfen dan je eigen.
En je bent gevrijwaard, zoals je al schreef, van advertenties.
Toch gebruik ik meestal Chrome.

Verder gebruik ik Bitdefender antivirus waarin ook een VPN zit verwerkt.
AdBlock tegen de advertenties, Ghostery en nog wat Add ons.
 

Mdbruin

Baard
@Ardjan mooi dat het al is opgelost aan de server kant. Ben er een beetje laat (was een zware dag gisteren m'n gezondheid werkte behoorlijk tegen) mee maar anders had ik je even uitgelegd hoe je de uitzondering erin had moeten zetten.

Sebastiaan hier ook netjes een groen slotje, bier tijd is voor je aangebroken. Wel verdiend na je inspanningen de laatste dagen om het probleem op te lossen.
 

Texman

Koning Baard
Rond 12.45 uur is het forum een aantal minuten offline geweest.
Ik denk dat toen de wijzigingen zijn aangebracht.

@Texman i.d.d. heeft Opera een aantal voordelen.
De "ingebouwde" VPN is inderdaad handig als je met een ander IP adres wilt surfen dan je eigen.
En je bent gevrijwaard, zoals je al schreef, van advertenties.
Toch gebruik ik meestal Chrome.

Verder gebruik ik Bitdefender antivirus waarin ook een VPN zit verwerkt.
AdBlock tegen de advertenties, Ghostery en nog wat Add ons.
Soms moet ik ook wel eens gebruik maken van Chrome of IE omdat Opera op een enkele webpagina niet werkt.
Disconnect heb ik sinds deze week er op zitten en ben deze add-on op het spoor gekomen door het blad "Computer totaal".
Ik zie nu bv. dat Disconnect 39 trackers tegenhoud en dat is best wel veel.
 
Banner image
Top