Gegroet Mede Baardlingen

DeBeuk

Stoppelbaard
Gegroet Mede Baardlingen!
Mijn naam is Coen, 32 Jaar oud en kom uit het oooooh zo mooie Ermelo op de Veluwe.
Sinds een week of 6 heb ook ik (tot groot verdriet van mijn geweldige vriendin) de keuze gemaakt om mijn Baard te laten groeien.
As we speak ben ik gelukkig door het moment van jeuken heen :) en heb afgelopen week een eerste bijwerk sessie doorstaan bij de plaatselijke Barbier.
kijk er naar uit om leuke en informatieve dingen te leren en bespreken op dit forum.
profielpic.jpg
 

Yannick

Baard
Welkom! Ja vriendinnen. Er zijn hier vriendinnen te zijn die het geweldig vinden! en anderen wat minder... Hopelijk voor jou raakt ze er aan gewend (neem aan dat ze mooie gladde wangetjes of een stoppelbaardje gewend is)
Succes, geduld en hou vol!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom baardman Coen :)>
Bedankt voor het voorstellen en Good Luck met het kweken van een volle baard (Y)

Groeten Hans
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Vrouwen moeten inderdaad soms even wennen, maar dat komt meestal wel goed hoor! Welkom trouwens, Coen!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Welkom Coen,

Voor vrouwen is het een kwestie van gewenning. Als je dit goed lang vol weet te houden is de kans groot dat je hem er niet eens meer afscheren MAG.. ;)
 

Ratlook

Volle Baard
---
Welkom....en laat die vrouwen maar zeuren !!!

Doet zij ook altijd alles wat jij wilt??? nee toch..

----
 

Sander

beards be like...
Welkom! Ik moet ook nog steeds vechten tegen m'n vrouw over de lengte van mijn baard...
 
Banner image
Top