Geen wangen, wat nu??

Jay84

Stoppelbaard
IMG_8532.PNG IMG_8527.JPG IMG_8528.JPG Momenteel in mijn 5e maand en mijn wangen zijn overduidelijk zo goed als kaal. Ik weet niet of het nut heeft om door te zetten. Er groeien wel wat haren maar zijn blonder dan blond en nauwelijks zichtbaar. Verder mis ik ook aansluiting vanaf mijn bakkebaard naar mijn kaak. Als ik naar de gemiddelde baard kijk dan zijn ze toch echt op de wangen goed bedekt. Help! Stoppen of ...
 

Kale666man

Baardaap
Niet opgeven hoor,inderdaadzoals miijn voorgangers al zeiden.
Reken er nou is 5 maanden bij dan is het misschien verdubbelt of het gaat ineens sneller.
Gewoon proberen geduld te hebben en al krijg je geen hele volle wangen zijn er nog genoeg mogelijkheden die je hier op het forum vindt
 

Jay84

Stoppelbaard
Dus het zou kunnen dat er alsnog meer door komt? Na zoveel maanden? En zijn er op dit forum voorbeelden? Ik zie alleen maar volle baarden of ik kijk verkeerd!
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar er staan toch ook wel minder volle wangen bij en als hij onder langer wordt ziet het er ook anders uit.
Het zijn nog maar 5 maanden en ja er zijn erbij die hebben de groei van osama bin laden maar wees al blij hier mee gozer.
 

Derek

Baard
@Jay84, goedemorgen het lastigste van een baard is het geduld dat de man moet opbrengen ,het groeit vanzelf probeer vol houden en er van af te blijven dan komt het helemaal goed! Ik krijg bijv. Plukken in mn bakkebaarden die ook nog is opkrullen, ziet er niet uit. Maar toch van af blijven en laten gaan, zo zal jou baard er onweerstaanbaar uit gaan zien met zn koperen gloed!

May the beard be with you
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Geen wangen, wat nu! BEL 112 :p Niks aan te doen dus, gewoonweg zoals de rest al schrijft, overal AFBLIJVEN!!!

Kijk eens naar de website van Willem Huffmeijer (ook 'minder' baardgroei op de wangen, maar een prachtige baard), https://www.b4men.nl/

Succes!! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

Glenn

Baard
Doet mij een beetje denken aan deze Meneer.
Hij heeft ook niet de sterkst begroeide wangen maar toch staat die baard prachtig bij hem.
Dat zou bij jou ook goed staan als ik zo naar je groei en uiterlijk kijk.
Er is zeker nog toekomst voor je baard, zeker en vast.

 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Nou als dat geen mooi voorbeeld is Glenn,ik vind hem trouwens zelf ook mooi en staat goed.
Zo zie je maar dat er voor iedereen qel een oplossing is en je deze gozer daar heel veel motivatie mee geeft.
TOPGOZER.
 

Jay84

Stoppelbaard
Bedankt voor de feedback mensen! Ik zal het gewoon de tijd geven die het nodig heeft. Zal binnenkort weer wat foto's posten!
 

Kale666man

Baardaap
Ja leuk,hou ons op de hoogte,en kijk niet elke dag in de spiegel.
Maak is eens per week een selfi voor jezelf,dan kun je goed terugzien later wat je vorderingen zijn.
Ik deel mijn foto,s op het forum 1 x per maand en je weet dat gemiddeld het een centimeter gemiddeld groeit per maand dus is het leuk om strakjes je reis terug te kijken.
Nou gozer doe je best en dan zie je het vanzelf wel.
Good luck(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Heel veel optimistische reacties, maar wat @Cowboy al voorzichtig mededeelde: nee, natuurlijk worden het nooit volle wangen!
Maar niet getreurd, want wat je nu gekweekt hebt staat je fantastisch. Mooi model, goede kleur.
Johnny Depp, Kenau Reeves en Ryan Gosling hebben ook geen groei op de wangen, dus mocht iemand een opmerking maken, dan zeg je gewoon, dat je model "Hollywood" laat groeien. ;)
 

Kale666man

Baardaap
Model hollywood kon ik nog niet maar geef het even wat tijd en inderdaad dan kan hij altijd nog kijken.
Wil hem wel positief laten denken en hij snap zelf ook wel dat hij geen Aaron baard van fast and loud krijgt.
Maar zie dat texman alweer een tip weggeeft:)
 
Banner image
Top