Geen "sik" meer na hwt scheren.

Sha

Stoppelbaard
Beste leden,

Ongeveer 2 weken geleden begon ik met een scheer beurt. Toen begon mijn nachtmerrie.. met een open mes iets te ver naar onder geschoren.. dag sik die ik al een jaar of 5-7 heb.

Baard een week laten groeien en kwam erachter dat precies bij mijn kin een stuk haar niet groeit. Terwijl ik daarvoor altijd een volle sik had. Aantal keer sik helemaal weggeschoren,maar het kwam altijd vol terug.


Heeft iemand misschien enig idee hoe dit kan komen? Ik vindt dit zo een rare situatie!! Overal groeit goed.behalve een stuk van 2a3 cm bij mijn kin.

Ik hoop dat iemand mij kan antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Sha.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zou het kunnen dat het "lijkt" dat het haar daar niet meer groeit omdat je er nu specifiek op let en op zit "te wachten" ?

Waarschijnlijk met wat geduld komt dit op termijn wel weer in orde met je sik (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Lijkt mij dat als, je in het verleden altijd een volle sik had deze nu
ook weer in zijn geheel terug moet komen, zoals jij het beschrijft is
het een vreemd verhaal.
Misschien het een kans geven en kijken wat er gebeurd na een aantal
maanden, zal toch wel weer dichtgroeien? o_O
 

Sha

Stoppelbaard
@Cowboy , @Hans

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het onegeveer 3 weken geleden geschoren. Toen ik na een 1,5 week zag dat het bij het belangerijkste stukje niet goed groeide, toch weer weggehaald. Nu weer 1,5 week verder. Baard is een stuk meer gegroeid maar probleem bij mijn sik blijft. Helaas ! Heb zaterdag een bruiloft . Ik zal geduld moeten hebben. Denk dat ik het door de kapper netjes laat bijwerken en dan maar een tijdje met baard lopen (ziet er ook niet heel goed uit omdat ik een stukje onder mijn kin mis) .heel bizar dit.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Inderdaad bizar verhaal.
Mijn baard is ook goed vol, maar bij b.v. stoppels zie je mij litteken op de kin ook heel goed. Dan zit daar eigenlijk ook gewoon een kaal plekkie..
Heb jij daar toevallig littekens?
 
Banner image
Top