Geduld, wachten, groeien

Texman

Koning Baard
Allereerst beste wensen allemaal! We zijn weer 3 weken verder dus tijd voor een nieuwe update. Hij groeit gestaagd door en langzaam komt er vorm in.
Ik word er steeds blijer van
Je baard ziet er nu heel goed uit (Y)(Y)(Y), een mooi begin van het nieuwe baardjaar.
Ook jij de beste wensen :):).
 

rdevulder

Stoppelbaard
Ziet er goed uit! Volgens mij zitten wij op ongeveer dezelfde lengte momenteel. Ik blijf je updates volgen :)>
Jij bent idd ook goed op weg! Ben benieuwd hoe het verder vorderd
[DOUBLEPOST=1641727949][/DOUBLEPOST]Heren, ik heb met kerst een nieuwe baardolie gehad maar ik merk dat de haren aan elkaar gaan plakken en hard worden dit heb ik nooit gehad voorheen is dit gewoon een slechte baardolie?
 

Texman

Koning Baard
Dit lijkt mij niet de bedoeling.
Kijk even op het label wat er allemaal in zit.
Wat is het merk dan kan ik wat meer zeggen.
 

Texman

Koning Baard
Zie onderstaande foto’s
Het is een merk dat ik niet ken, maar er is ook zo veel dat dat bijna onmogelijk is.
Ik zie een aantal goed ingrediënten zoals jojobaolie en Vit E maar ook een aantal chemische en dat laatste vertrouw ik niet zo.
Ook de aanduiding organische baardolie zegt niet zoveel.
Als ik jou was zou ik investeren in een echt goed baardolie.
Kijk eens rond bij "Mijn Baard", je kan ze ook bellen voor advies.
Hou het wel eenvoudig want een goede baardolie hoeft niet duur te zijn.
Zelf gebruik ik baardolie van Honest Amish maar dat kan je alleen kopen bij Amazon.nl
 

rdevulder

Stoppelbaard
Het is een merk dat ik niet ken, maar er is ook zo veel dat dat bijna onmogelijk is.
Ik zie een aantal goed ingrediënten zoals jojobaolie en Vit E maar ook een aantal chemische en dat laatste vertrouw ik niet zo.
Ook de aanduiding organische baardolie zegt niet zoveel.
Als ik jou was zou ik investeren in een echt goed baardolie.
Kijk eens rond bij "Mijn Baard", je kan ze ook bellen voor advies.
Hou het wel eenvoudig want een goede baardolie hoeft niet duur te zijn.
Zelf gebruik ik baardolie van Honest Amish maar dat kan je alleen kopen bij Amazon.nl
Dankjewel voor je reactie ik heb toch maar de honest amish baardolie besteld, kan maar beter gelijk kwaliteit bestellen! Vrijdag binnen ben benieuwd! Ik laat het je weten hoe hij bevalt
 

rdevulder

Stoppelbaard
Goedemiddag heren, het is even stil geweest maar we hebben niet stil gezeten haha. Even weer een nieuwe update we zitten nu op een week of 16 denk ik, ik hou het niet meer zo bij. Maar we groeien rustig door!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 46
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 43

Texman

Koning Baard
Goedemiddag heren, het is even stil geweest maar we hebben niet stil gezeten haha. Even weer een nieuwe update we zitten nu op een week of 16 denk ik, ik hou het niet meer zo bij. Maar we groeien rustig door!
Een heel mooi resultaat voor 16 weken groeien (Y)(Y)(Y).
Je hebt een goeie baardgroei dus hou vol :)>.
 
Banner image
Top