GBS Bay Rum Balm

JeroenP

Volle Baard
jwp_ss_20161030_0001 (2).pngDit is mijn eerste ervaring met GBS Bay Rum en ik hoef menig forumlid niet te vertellen hoe heerlijk en geweldig deze geur is. Ik heb dit hele weekend gewerkt en had mijn baard heerlijk ingesmeerd met deze balsem. Even flink getest en dus nu even mijn ervaring ermee.

Bij het openen van het blikje komt de heerlijke geur je al tegemoet. Met de duimnagel de benodigde hoeveelheid pakken en nu in de handpalm olieachtig maken. En wat gaat dit snel. Nu lekker in de baard smeren en in model kammen. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben nog niet eerder zo tevreden geweest met hoe natuurlijk mijn baard eruit ziet. Na twee dagen op het werk flink aan de slag te zijn geweest moet ik zeggen dat het model er goed in blijft zitten. Uiteraard springt er hier en daar wel eens haar uit maar desondanks.... En de geur....zelfs na een dag werken komt de geur met vlagen lekker mijn neus in.

Mijn eind oordeel is dan ook een 9. Lekkere geur en goede hold. En zeker een aanrader voor baardmannen die eens een nieuwe balsem willen proberen.
 

GlennBG

Volle Baard
Dank voor de review.
Klink goed idd, had deze ook in het visier.
Zal hem waarschijnlijk nu dan aanschaffen.
Het oog wil ook wat...wat een gaaf blik! (Y)
 

Joffi

Baard
Heb ik net de reuzel baard balm gekocht begin ik hierdoor al weer te denken om deze ook maar aan te schaffen.... Prijzen vind ik ok maar die verzendkosten vind echt waardeloos. Zo'n blikje kan gewoon met de brievenbuspost dus verzendkosten zijn minimaal....

Update: besteld....hahahaha
 
Laatst bewerkt:

maximum

Zware baard
Cigar blend Gentlemens blend Bay rum en Headhunters zijn de topgeuren van GBS..De andere 3 geuren en 1 geurloze variant vond ik persoonlijk beduidend minder..En met de nieuwe Caramel mocca variant heb ik nog geen ervaring
En als het echt je merk is zoals bij mij moet je hier eens checken
Wat hogere schippingskosten maar veel goedkopere olie;)
http://fisticuffsmustachewax.bigcartel.com/products
4oz flessen scheelt enorm qua aanschaf en noteer sent is as GIFT..Moet je wel een mastercard of dergelijke hebben:)>
 

Joffi

Baard
Ik wist niet dat er een relatie was tussen dit forum en mijnbaard... ;) Maar blikje komt gewoon in de brievenbus! TOP!
 

JeroenP

Volle Baard
Heb ik net de reuzel baard balm gekocht begin ik hierdoor al weer te denken om deze ook maar aan te schaffen.... Prijzen vind ik ok maar die verzendkosten vind echt waardeloos. Zo'n blikje kan gewoon met de brievenbuspost dus verzendkosten zijn minimaal....

Update: besteld....hahahaha
De reuzel baardbalm heb ik ook en ook die vind ik erg goed. Maar...GBS Bay Rum is tot nu toe toch echt mijn favoriet.
 

Joffi

Baard
Ik moet zeggen, luchtje vind ik fantastisch! Heb het idee dat reuzel de boel wat meer onder controle kan houden maar qua geur is de bay rum mijn favoriet hoor!
 

JeroenP

Volle Baard
Ik moet zeggen, luchtje vind ik fantastisch! Heb het idee dat reuzel de boel wat meer onder controle kan houden maar qua geur is de bay rum mijn favoriet hoor!
Ik heb vandaag dus maar de Reuzel balm gebruikt en het voelt inderdaad of er iets meer hold is maar mijn baard voelt meer baard(vrijer) bij GBS. Desondanks is Reuzel ook een geweldige balm...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goeie review (Y)

Als ik de volgende keer een goeie balsem zoek neem ik deze zeker mee in het verlanglijstje ;)
 
Banner image
Top