Gatenkaas baard

RikkyD

Stoppelbaard
Hallo allemaal!

Mijn naam is Rik en op dit moment heb ik mijn baard 6.5 week laten staan.

Af en toe mijn snor een beetje getrimt en een paar lange wilde sprieten gekort.

Helaas heb ik op verschillende plekken grote kale plekken, groeien mijn bakkebaarden niet tot aan mijn haarlijn en is het niet erg dicht. Mijn snor en sik ben wel tevreden over en over het algemeen zijn mijn baardharen ook best dik. Alleen lijkt het dun omdat ik kale plekken heb en het niet erg dicht begroeid is.

Hebben jullie nog tips om het wat voller te laten lijken?

Op internet lezen wordt ik niet wijzer van... de een zegt geregeld trimmen en de ander zegt dat je gewoon geduld moet hebben??

Gr en alvast bedankt voor de tips!
 

Bijlagen

  • 1471438697914-1450823575.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 273
  • 1471438729717-200482952.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 243
  • 1471438762851-1290437649.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 207

PerryS

Baard
Zeker de voorkant ziet er wel netjes uit, en je kunt altijd je wangen laten groeien en zo kijken of deze goed wilt gaan dekken.
Voor die kale plek ben ik wel bang helaas, maar mijn tip is gewoon een tijdje laten groeien en kijken hoe goed het dekt. Succes!:)>(Y)
PS: We hebben een heel mooi voorstel topic:p
 

Andreas

Baard
Sluit me toch ook aan bij het 'geduld-kamp'. Lekker laten groeien. Die kale plekken worden vanzelf minder doordat haren later doorkomen dan anderen en wat wel sneller groeit gaat er overheen hangen.

Het is niet altijd makkelijk, maar geef t tijd
 

RikkyD

Stoppelbaard
Helaas zijn de kale plekken wel echt "kaal"
Het zijn oude vervaagde littekens waar ook geen pigemt is. Een van de redenen dat ik voor de baard ga is dus ook om dit een beetje te verbergen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ook ik ben het met de voorgangers eens. Het ziet er wel een beetje kaal uit op sommige plekken, maar laat het gewoon geduldig groeien en dan zie je op de duur wel, wat het wordt.
 

RikkyD

Stoppelbaard
Dan ga ik gewoon nog even doorzetten....
Mijn scheermesjes zijn op dus dan moet ik alleen even tegen de vrouw zeggen dat ze te tondeuze moet 'opruimen' dan weet ik zeker dat ik die ook nooit meer terug vind hahaha

Heeft er wel nog iemand tips om het op dit moment wat dichter te laten lijken? Borstelen, castor olie, conditioner of gewoon lekker k*tsap?
 

rudolf

Baard
Zie het na het lezen van je laaste zinnetje helemaal voor me.. even je gezicht heen en weer over die grot.
K sap geeft klitten zou het gewoon een tijdje zelf de kans geven.
 

RikkyD

Stoppelbaard
Dan ga ik van nu af aan prober de spiegel zo veel mogelijk te vermijden tot aan het 3 maanden punt en dan zal ik eens nieuwe fotos plaatsen om de voortgang te zien.
 

Lennchu

Baard
Gewoon rust en geduld!

Dan K Sap is enkel plezier. Wel vaak last van een vreemde nasmaak in mijn snor, maarja, comes with the territory right?

Ik had op het begin ook een gatenkaasje, is nu weg!
 

GuBre

Baard
Ik denk dat de haren eromheen vanzelf de plekken gaan bedekken en daarnaast misschien met de jaren wel dichtgroeien.
Ikzelf was sceptisch mbt de dekking bij mijzelf, maar het is bij mij al beter dan ik verwacht had.;)
 

vonchipka

Baard
Een termijn van 6 weken is te verwaarlozen. Das eerder het laten verdwijnen van een babyface. Wacht of een 3-tal maanden.
Dat zal een wereld van verschil geven
Let it grow
 

RikkyD

Stoppelbaard
Nou ff een kleine update!
Vorige week een soort van 2e jeuk fase gehad maar die heb ik gelukkig weten te doorstaan.

De gatenkaas lijkt te krimpen dus ik zet nog ff door!

De vrouw heeft me ook al officieel verboden om me te scheren dus dat is al een goed teken voor de dijen kietelaar!
 

RikkyD

Stoppelbaard
Gister avond 1e copliment gekregen van een vriend van mijn schoonbroertje

He rik! Wat een mooie baard. Staat je goed!

Hahaha best leuk om dat te horen :D
 

Robst

Baard
Gewoon nog even doorbijten we zijn allemaal dit stadium doorgegaan. Zoals alle voor mij schreven laat gaan het komt goed:)>
 

RikkyD

Stoppelbaard
Tijd voor een update!

Van de week heb ik het een en ander bijgetrimd ivm sociale verplichtingen zodat de zwerver look een beetje gedownsized werd.

De gaten beginnen langzaam kleiner te worden en ik moet zeggen dat ik de vooruitvang begin te zien!
 

Bijlagen

  • 20160918_131930.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 153
  • 20160918_131917.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 156
  • 20160918_131857.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 153
Banner image
Top