Fresh man op reis naar de yeard

Jeb

Baard
Hey Jeb, ik heb je hele verhaal van de baardreis gelezen en ik vind je een geweldige doorzetter met een intussen mooie volle baard. Af en toe eens binnenspringen bij de barbier om de puntjes bij te knippen en verder gewoon laten doorgroeien. Hé staat je heel goed
[DOUBLEPOST=1648813872][/DOUBLEPOST]
Hey Jeb, ik heb je hele verhaal van de baardreis gelezen en ik vind je een geweldige doorzetter met een intussen mooie volle baard. Af en toe eens langsgaan bij de barbier om de puntjes bij te knippen en verder gewoon laten doorgroeien. Hé staat je heel goed

Ik zat er al eens aan te twijfelen om de baard eens professioneel te laten snoeien zodat de tussenfasen ietswat 'beter' uitzien, maar dan lees je hier en daar weer dat vele barbiers het gewoonsweg ver*#@% zodat je met enkele maanden terug gezet wordt en dan laat je hem maar gewoon groeien :)>. Ik persoonlijk laat hem nog even over die vervelende drempel heen groeien anders zit ik er over 3 tot 4 maanden nog 'steeds' mee, maar wel bedankt voor de feedback. Ben benieuwd welke baardmodel het uiteindelijk gaat worden, maar dat is toiets als je geluk Wagen in de grabbelton. Grabbel uk verder, of heb ik de hoofdprijs net weggegooid :D:eek::D
 
Banner image
Top