Fresh man op reis naar de yeard

Macx

Baardaap
Bij deze zal ik me even voorstellen,

Ik ben jeffrey 30 jaar uit het zonnige zuiden

Sinds kort ben ik begonnen met werk in het metaal (skelet opbouw van hallen en eventuele bekleden ervan). In dit beroep word er gelukkig niet zo moeilijk gedaan over het groeien van een baardje, vandaar dat ik het toch maar eens wilde proberen.

Uiteraard als man zijnde vind ik dat je het op zijn minst 1 maal moet proberen om tot je roots te komen in je leven.
Dit is mijn moment....

Het doel is (nog) onbekend maar het beste advies dat ik zowel hier lees als overal op het internet is LET IT GROW !!!

Dit is mijn reis naar de yeard en ik zal proberen updates te geven om de maand als het kan om eventuele feedback te krijgen of zelfs tips over do's en dont's.

Producten die ik momenteel gebruik zijn:

Baardolie elke dag tot 2 keer
Baardshampoo om de paar dagen
Kokoswax ter styling en de geur
Baardkam en nee helaas nog geen borstel

Dit is momenteel een foto van 7 weken precies
Helaas nog geen borstel, zeg je. Ik heb gelezen dat je dan moet gaan voor een borstel met echt everzwijnenhaar. De borstelharen van everzwijnenhaar glijden soepel door je baard, tammen de wilde sprieten en geven je baard vorm zoals jij het wilt. Deze borstel hoeft niet zo duur te zijn hoor, je hebt ze al voor een acht euro ofzo. ff googlen "everzwijnenhaar" en je krijgt direct de links waar je deze kunt kopen.
 

Jeb

Baard
Nee nee nee heren, ik heb sedert 2017 of 2018 al zo'n mooi borsteltje .
Een paar kammetjes meer of minder ook wel weer, die koop ik telkens weer als ik een mooie zie qaarvan ik denk dat dat de perfecte kam is haha
Helaas is de eerste kam die niet eens bedoeld was voor de baard toch echt de beste om hem te bedwingen zeg maar en anders moet de föhn van de vriendin eraan geloven
 

Macx

Baardaap
@Macx je reageert op 1st post uit 2017 he... just sayin'.

Maar het is ook voor nieuwelingen hé, die lezen dit en gaan misschien googlen naar everzwijnenhaar, snappie, en dan zijn die ook weer geholpen.
[DOUBLEPOST=1644156531][/DOUBLEPOST]
@Macx je reageert op 1st post uit 2017 he... just sayin'.
Maar het is ook voor nieuwelingen hé, die lezen dit en gaan misschien googlen naar everzwijnenhaar, snappie, en dan zijn die ook weer geholpen.
 
W

Wanderoe

Guest
Dank @Macx! Ik gebruik een andersoortig borsteltje met weet ik veel wat voor haren...
Ik vond bij Dutchbeards en mijnbaard.nl een paar mooie borstels. Ben dr alleen nog niet over uit welke ik nu mooier vind.
Met handvat of een borstel die geen handvat heeft. En dan de soorten hout...
 

Macx

Baardaap
Dank @Macx! Ik gebruik een andersoortig borsteltje met weet ik veel wat voor haren...
Ik vond bij Dutchbeards en mijnbaard.nl een paar mooie borstels. Ben dr alleen nog niet over uit welke ik nu mooier vind.
Met handvat of een borstel die geen handvat heeft. En dan de soorten hout...
mijnbaard.nl is de sponsor hier van het forum dus dan zou ik daar voor kiezen. En de borstels zijn van everzwijnenhaar, althans dat denk ik.
 

Jeb

Baard
mijnbaard.nl is de sponsor hier van het forum dus dan zou ik daar voor kiezen. En de borstels zijn van everzwijnenhaar, althans dat denk ik.
Is leuk voor als je Evers heet, dan zit je tenminste op 1 lijn met je borsteltje :D
[DOUBLEPOST=1646349347][/DOUBLEPOST]Bij deze even een snelle update.
Na een drukke dag even de baard de nodige verzorging gegeven. Deze foto's zijn duidelijk gemaakt toen er nog geen product aan te pas is gekomen.
Heb voor de verandering de haarlijn bij de kaken aangepast, omdat mijn baard toch echt wel aan de voorkant langer moet zijn dan aan de achterkant. Kvibd het persoonlijk ook beter staan tijden de groei, die uiteraard nog altijd doorgaat.
verder ben ik blijkbaar geen groot fan van haren eten tijdens het eten dus die snor moest er op veel punten toch aan geloven. Ook een zeer persoonlijke smaak die me goed bevalt.
Mss als het allemaal wat langer is dat de snor misschien aan de puntjes wat meer mee mag groeien, maar voorlopig zit het goed.
laat die zomer maar komen,....
20220303_234717.jpg 20220303_234606.jpg 20220303_234557.jpg 20220303_234717.jpg 20220303_234606.jpg 20220303_234557.jpg
 

Texman

Koning Baard
Is leuk voor als je Evers heet, dan zit je tenminste op 1 lijn met je borsteltje :D
[DOUBLEPOST=1646349347][/DOUBLEPOST]Bij deze even een snelle update.
Na een drukke dag even de baard de nodige verzorging gegeven. Deze foto's zijn duidelijk gemaakt toen er nog geen product aan te pas is gekomen.
Heb voor de verandering de haarlijn bij de kaken aangepast, omdat mijn baard toch echt wel aan de voorkant langer moet zijn dan aan de achterkant. Kvibd het persoonlijk ook beter staan tijden de groei, die uiteraard nog altijd doorgaat.
verder ben ik blijkbaar geen groot fan van haren eten tijdens het eten dus die snor moest er op veel punten toch aan geloven. Ook een zeer persoonlijke smaak die me goed bevalt.
Mss als het allemaal wat langer is dat de snor misschien aan de puntjes wat meer mee mag groeien, maar voorlopig zit het goed.
laat die zomer maar komen,....
Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383 Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383
Ha Jeb,
Je hebt echt een gave baard en hij staat je prima (Y)(Y)(Y).
Wat wil een mens nog meer ;).
Ga zo door Texman:)>
 

tijn

Zware baard
Hartelijk bedankt voor de complimenten !

De groei zal voorlopig gewoon gepland doorgaan tot ik MIJN lengte heb bereikt.
En dat weten we pas na enkele updates meer:D:koel::)>

Geniet van het weekend ;)(J)
Ha heb net het hele onderwerp gelezen. Op de een of andere manier gewoon gemist hahaha. Je bwnt wel een doorzetter. Nu de 3e poging word helemaal top. Je hebt een mooie baard dus lekker laten groeien en genieten maar.
 

Yainderidoo

Zware baard
En de borstels zijn van everzwijnenhaar
De everzwijnen worden door deze persoon hoogst persoonlijk zelf gevangen voor mijnBaard.nl :eek:

340510f6-6780-11e5-8c40-e34556262e59.jpg
 

Jeb

Baard
Ha heb net het hele onderwerp gelezen. Op de een of andere manier gewoon gemist hahaha. Je bwnt wel een doorzetter. Nu de 3e poging word helemaal top. Je hebt een mooie baard dus lekker laten groeien en genieten maar.

Niet altijd evenveel geluk gehad, maar waarom de makkelijke weg als het ook moeilijk kan :D

De everzwijnen worden door deze persoon hoogst persoonlijk zelf gevangen voor mijnBaard.nl :eek:

340510f6-6780-11e5-8c40-e34556262e59.jpg

Ik heb me dus even gedeisd gehouden, ben nog op vrije voeten:p
 

Geert77

Baard
Is leuk voor als je Evers heet, dan zit je tenminste op 1 lijn met je borsteltje :D
[DOUBLEPOST=1646349347][/DOUBLEPOST]Bij deze even een snelle update.
Na een drukke dag even de baard de nodige verzorging gegeven. Deze foto's zijn duidelijk gemaakt toen er nog geen product aan te pas is gekomen.
Heb voor de verandering de haarlijn bij de kaken aangepast, omdat mijn baard toch echt wel aan de voorkant langer moet zijn dan aan de achterkant. Kvibd het persoonlijk ook beter staan tijden de groei, die uiteraard nog altijd doorgaat.
verder ben ik blijkbaar geen groot fan van haren eten tijdens het eten dus die snor moest er op veel punten toch aan geloven. Ook een zeer persoonlijke smaak die me goed bevalt.
Mss als het allemaal wat langer is dat de snor misschien aan de puntjes wat meer mee mag groeien, maar voorlopig zit het goed.
laat die zomer maar komen,....
Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383 Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383
Hey Jeb, ik heb je hele verhaal van de baardreis gelezen en ik vind je een geweldige doorzetter met een intussen mooie volle baard. Af en toe eens binnenspringen bij de barbier om de puntjes bij te knippen en verder gewoon laten doorgroeien. Hé staat je heel goed
[DOUBLEPOST=1648813872][/DOUBLEPOST]
Is leuk voor als je Evers heet, dan zit je tenminste op 1 lijn met je borsteltje :D
[DOUBLEPOST=1646349347][/DOUBLEPOST]Bij deze even een snelle update.
Na een drukke dag even de baard de nodige verzorging gegeven. Deze foto's zijn duidelijk gemaakt toen er nog geen product aan te pas is gekomen.
Heb voor de verandering de haarlijn bij de kaken aangepast, omdat mijn baard toch echt wel aan de voorkant langer moet zijn dan aan de achterkant. Kvibd het persoonlijk ook beter staan tijden de groei, die uiteraard nog altijd doorgaat.
verder ben ik blijkbaar geen groot fan van haren eten tijdens het eten dus die snor moest er op veel punten toch aan geloven. Ook een zeer persoonlijke smaak die me goed bevalt.
Mss als het allemaal wat langer is dat de snor misschien aan de puntjes wat meer mee mag groeien, maar voorlopig zit het goed.
laat die zomer maar komen,....
Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383 Bekijk bijlage 21381 Bekijk bijlage 21382 Bekijk bijlage 21383
Hey Jeb, ik heb je hele verhaal van de baardreis gelezen en ik vind je een geweldige doorzetter met een intussen mooie volle baard. Af en toe eens langsgaan bij de barbier om de puntjes bij te knippen en verder gewoon laten doorgroeien. Hé staat je heel goed
 
  • Like
Reactions: Jeb
Banner image
Top