Fresh man op reis naar de yeard

Ger

Baard
Het gaat helemaal goed Jeffrey.
Strakke baard en gaat zich verder ontwikkelen
Op jouw leeftijd mocht ik helemaal niks van mijn werkgever, dat was geen absoluut gebod, maar werd voldoende ingewreven.
Of het nu wel of niet een modeding is, ik denk van niet, jouw baard ziet er fraai uit.
Beard on brother, zou ik zeggen
 
  • Like
Reactions: Jeb

Kale666man

Baardaap
Alsnog welkom ook namens mij nog
[DOUBLEPOST=1511849478][/DOUBLEPOST]Succes met je doel gozer en welkom namens mij ook nog
 

Jeb

Baard
Hoe staat met de baard, Jeffrey? Al een tijdje niks gehoord...:)

Hey ardjan,

Jah wat zal ik zeggen;
Ik was goed op weg maar helaas is het uit gegaan met het vrouwtje en de nieuwe vriendin moest er helaas echt niks van hebben...:rolleyes:, maar er is licht aan het einde van de tunnel:cool::p
Ik zit nu in een fase waar het maand baardje er echt absoluut niet meer af mag en nadat ik mijn spullen weer eens uitgepakt had voor de baardverzorging staat ze compleet achter mij om hem weer te latrn groeien (stiekem vind ze hem wel wat hebben)
Vandaar dat ik mijn mede:)> genoten toch weer eens wilde opzoeken;)

Ik zit momenteel weer op een maandje ongeveer met hetzelfde doel voor ogen die ik eerst ook had. The yeard !!!
Al ga ik dit keer wel iets anders te werk met het laten groeien
Dat heet minimaal snoeien om die zwerverslook toch nog eventjes verzorgd uit te laten zien en mijn geduld(o) meter op minimaal 1 jaar te zetten gewoon voor het feit dat die langzamer haren dan pas echt bijbenen met de rest van de haren

Maar bedankt voor het vragen kerel(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Ha Jeb, goed iets van je te horen kerel. Mooi dat je er weer bij bent! (Y)
Na het negatieve, gelukkig toch weer positief nieuws. Hopelijk dat het goed met je gaat! En v.w.b. de baard: Je bewandel nu dus maar de diplomatieke weg; Slim! Komt helemaal goed zo te horen. Alle goeds vriend, en hou ons op de hoogte! :)>
 

Jeb

Baard
Het gaat op dit moment redelijk goed
Nieuwe vriendin :D
Tzelfde werk o_O
Zit alleen midden in een verhuizing op het moment, dus alles is wat stressig.... maaaaar de baard:)> mag blijven dus dat scheelt;)....
De vorige keer zat ik op 3 a 4 maanden of zelfs ietswat langer, maar door een ongelukje op t werk moest ik wat inkorten:confused:
Ik zal fotos erop zetten als ik dat ene punt weer voorbij ben...
Voor de rest volg ik hier alles een beetje.
Veel nieuwe baardbroeders op het forum en zo blijft het interressant.....
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Volhouden kerel, komt het gewoon dik voor elkaar.
 
  • Like
Reactions: Jeb

Texman

Koning Baard
Ook van mij alsnog welkom, Leuk dat je weer van de partij bent.
Fijn ook om te horen dat je vriendin je baard leuk vind. Wie weet mag hij er nooit meer af;).
Je hebt een mooie baardgroei dus dat wordt wel wat.(Y)
Succes Texman
 

Jeb

Baard
Dankje tex, en jaah wie weet;)
Is ook zo zonde om maandenlang iets te verzorgen om hem daarna weg te doen en 'jezelf' niet eens meer kunnen herkennen in de spiegel:confused::D
 

Texman

Koning Baard
Het is inderdaad zonde maar soms gaan dingen zo in het leven.:(
In jouw geval levert het toch weer wat moois op waar je weer verder mee kan. :)
Ik weet allang niet meer hoe ik er zonder baard uitzag (behalve dan van oude foto's) dat was heeeeeel lang geleden.:D
Als ik mijn baard nu zou afscheren :eek:zou niemand mij meer herkennen (denk Ik):oops:
 

Jeb

Baard
Als ik hem nu laat groeien,dan hoop ik datzelfde in een paar jaar ook te kunnen zeggen..
Voorlopig hou me mij maar aan het groeiplan :)> en de verzorging ervan;)
Ben allang blij dat vrouwlief me nu neemt zoals ik ben en me hier ook in steunt. Zowel achter mee staat en zelfs meekijkt met baardproducten:D
 

Texman

Koning Baard
Ha Jeb,
Leuk dat je zo lekker bezig ben en met de hulp van je vrouw kan het alleen maar een succes worden.(Y)
Zeker weten, Texman:)>
 

Jeb

Baard
20171018_085127.jpg IMG_20180117_125305.jpg IMG_20180117_125305.jpg 20180215_181539.jpg 20171018_085127.jpg IMG_20180117_125305.jpg 20170916_142321.jpg 20171128_143344.jpg 20180215_181539.jpg 20180219_161120.jpg 20180319_131117.jpg 20180401_164036.jpg 20180509_114007.jpg 20180505_141709.jpg 20180511_141204.jpg

Dit is hoe t ongeveer uitzag in de afgelopen maanden

Laatste foto's heb ik nog geen tijd voor gehad maar het verschil is wel duidelijk herkenbaar
Zit nu ongeveer op een punt waar ik de afgelopen keer alles eraf geschoren heb.
Vanaf nu begint mijn Journey weer:D
 
Banner image
Top