Freerider: unleash the beard

Texman

Koning Baard
Ha @Freerider ,
Leuk dat weer een wat foto's van je baard laat zien:).
Hij ziet er nog steeds heel goed uit (Y)(Y)(Y).
Ik zou zeggen laat hem nog wat langer doorgroeien (overlengte) en ga dan naar de barbier om hem even te laten bijwerken.
Een ander model zou ik niet doen want dit past erg goed bij de vorm van je gezicht.
Hoewel het met C. weer tegenzit hoop ik dat weer snel aan de slag kan.
Succes Texman :)>
 

Freerider

Baard
---
Ik denk dat een langere baard goed zal staan :cool:

Maar dan ook de zijkanten mee laten groeien !!


---
We zullen eens kijken hoever we gaan komen
De zijkanten kennen een behoorlijke krul, welke ik er met de föhn niet uit krijg. Heb de laatste maanden wel juist de zijkanten laten groeien om een bredere baard te krijgen.
Maar ergens spelen varianten op een (langere) stoppelbaard met wat dikkere goatee of een ongeschoren van dyke ook in mijn hoofd.
In elk geval laat ik mijn snor forser worden, welke baardstijl ik ook kies.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Freerider

Baard
Ernstig leuk, dat je weer post! (Y)
Tips? Nee, meer een opmerking: wat een prachtige, massieve baard met geweldige snor! :)>
Thanks!
Lees nog steeds regelmatig mee, en blijf zo een beetje op de hoogte van de diverse ontwikkelingen (van producten, styling tips en de baardvoortgang van de diverse leden).

Enne, die snor, die moet toch minimaal één keer groot zijn. De nadelen ondervind ik al wel (hangt in eten, drinken, mond), maar, ik gebruik ook nog geen speciale snorrenwax oid. Daar moet ik mij toch nog even verder in verdiepen.
En na drie jaar lijkt mijn vrouw ook eindelijk de baard te accepteren :cool:
[DOUBLEPOST=1602532497][/DOUBLEPOST]
He @Freerider , leuk weer wat van je te horen.
Je hebt echt een heel mooie baard , wat meer lengte zal je nog beter staan !
Succes met je werk , hopelijk kan je weer snel aan de slag.

Gerard.
Thanks!
In de afgelopen tijd heb ik je nog wel gevolgd, hopelijk blijft het nu goed gaan en kun je je baard lekker laten groeien.
 

Blokkie

Baard
We zullen eens kijken hoever we gaan komen
De zijkanten kennen een behoorlijke krul, welke ik er met de föhn niet uit krijg. Heb de laatste maanden wel juist de zijkanten laten groeien om een bredere baard te krijgen.
Maar ergens spelen varianten op een (langere) stoppelbaard met wat dikkere goatee of een ongeschoren van dyke ook in mijn hoofd.
In elk geval laat ik mijn snor forser worden, welke baardstijl ik ook kies.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Beardstash .je hebt een mooie baard .en de snor hoort daar zeker bij ookal is deze idd vaak ontembaar.Bij mij werkt seasaltspray lekker föhnen en dan snorren wax .succes met werk zoeken hopelijk heb je snel een job

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Freerider

Baard
Seasalt spray is inderdaad ook handig! Heeft iemand een tip om dit zelf te maken? Het is volgens mij enkel zeezout met water, maar in welke mengverhouding?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 

Freerider

Baard
Geen idee whahahaha ik koop t altijd

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Inmiddels via google al meerdere "recepten" tegengekomen, dat ga ik binnenkort echt wel zelf doen. Alleen nog even een sproeibus (of hoe dat ding ook al weer) kopen. De basics: men neme een kop heet (niet kokend) water, een eetlepel zeezout en een eetlepel kokos olie (moet denk ik ook wel met argan olie kunnen), voeg dat bij elkaar en goed roeren. Kunstiger wordt het als je er nog extra ander zout bij doet, of een extra en/of esoterische olie bijgooit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

Blokkie

Baard
Inmiddels via google al meerdere "recepten" tegengekomen, dat ga ik binnenkort echt wel zelf doen. Alleen nog even een sproeibus (of hoe dat ding ook al weer) kopen. De basics: men neme een kop heet (niet kokend) water, een eetlepel zeezout en een eetlepel kokos olie (moet denk ik ook wel met argan olie kunnen), voeg dat bij elkaar en goed roeren. Kunstiger wordt het als je er nog extra ander zout bij doet, of een extra en/of esoterische olie bijgooit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Aha oke ik ben benieuwd naar je ervaring .dan kan ik daarna misschien zelf aan de brouw

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 

Ratlook

Volle Baard
Inmiddels via google al meerdere "recepten" tegengekomen, dat ga ik binnenkort echt wel zelf doen. Alleen nog even een sproeibus (of hoe dat ding ook al weer) kopen. De basics: men neme een kop heet (niet kokend) water, een eetlepel zeezout en een eetlepel kokos olie (moet denk ik ook wel met argan olie kunnen), voeg dat bij elkaar en goed roeren. Kunstiger wordt het als je er nog extra ander zout bij doet, of een extra en/of esoterische olie bijgooit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Even een kleine reactie...het maakt helemaal niets uit wat voor een zout

je gebruikt, zout is zout, hoe ze het ook noemen en in welke vorm en soms

kleur en korrelgrote het verkocht wordt, het is allemaal hetzelfde [ behalve de prijs !! :p ]

Keukenzout kost een paar dubbeltjes ;)

---
 

Skaggy

Volle Baard
Ha @Freerider zojuist jouw Topic doorgelezen, wat had je in korte tijd al een mooie baard gegroeid. Leuk dat je weer updates plaatst. Je hebt een prachtige baard en snor, ik ben benieuwd waar het naar toe gaat. Vooral naar je snor vind ‘m nu al geweldig. Goed om te lezen dat je vrouw nu ook overstag is. ;) Veel plezier en succes met jouw plannen. (Y):)>
 

Freerider

Baard
Ha @Freerider zojuist jouw Topic doorgelezen, wat had je in korte tijd al een mooie baard gegroeid. Leuk dat je weer updates plaatst. Je hebt een prachtige baard en snor, ik ben benieuwd waar het naar toe gaat. Vooral naar je snor vind ‘m nu al geweldig. Goed om te lezen dat je vrouw nu ook overstag is. ;) Veel plezier en succes met jouw plannen. (Y):)>
Thanks man!



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Banner image
Top