Forum software update?

Macx

Baardaap
De Prof is achter de schermen aanwezig, dus wees niet ongerust.;)
Het is een beetje druk, omdat ik na het afscheid van mijn moderators in mijn eentje ben.
@Cowboy had na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.
Wij verdienen hier niets aan, spenderen geheel vrijwillig uren per dag aan het Baardforum en proberen een leuke club baardmannen een fijn platform te leveren, maar sommigen denken, dat we door de hoepels moeten springen, die zij voorhouden, alhoewel ze naar mijn idee niet voor een lidmaatschap betalen.
Ik mis mijn Belgische moderator @Cowboy dan ook ernstig, want het is een zeer sympathieke kerel, die zich naast zijn drukke baan van militair vele jaren voor het Baardforum heeft ingezet.

Het software-probleem was al opgemerkt, maar onze IT-man is door persoonlijke problemen een tijdje uit de roulatie.
We proberen het zo goed mogelijk werkzaam te houden, totdat de gehele opbouw doorgelicht gaat worden.

Ik kan misschien ook wel helpen, ik heb vroeger ook een platform gecreëerd en gerund voor een ander doel, het had veel leden en het was inderdaad wel veel werk.
Ik maakte de banners en zorgde voor content.
 

Macx

Baardaap
Ik moet er wel ff aan wennen, niet alles is terug zoals, ' opmerkelijke leden' maar het komt wel weer goed.
Ik had al wel gezien dat in de nachtelijke uren er niets van klopte, 300 leden online, daar was iets heel vreemds aan de gang, dus het is heel goed dat we nu weer up-to-date zijn. Heel goed deze update.

Opmerkelijke leden, is toch aanwezig, het is gewoon ff zoeken en het weer eigen maken.
 
Laatst bewerkt:

Hartenheer

Zware baard
De Prof is achter de schermen aanwezig, dus wees niet ongerust.;)
Het is een beetje druk, omdat ik na het afscheid van mijn moderators in mijn eentje ben.
@Cowboy had na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.
Wij verdienen hier niets aan, spenderen geheel vrijwillig uren per dag aan het Baardforum en proberen een leuke club baardmannen een fijn platform te leveren, maar sommigen denken, dat we door de hoepels moeten springen, die zij voorhouden, alhoewel ze naar mijn idee niet voor een lidmaatschap betalen.
Ik mis mijn Belgische moderator @Cowboy dan ook ernstig, want het is een zeer sympathieke kerel, die zich naast zijn drukke baan van militair vele jaren voor het Baardforum heeft ingezet.

Het software-probleem was al opgemerkt, maar onze IT-man is door persoonlijke problemen een tijdje uit de roulatie.
We proberen het zo goed mogelijk werkzaam te houden, totdat de gehele opbouw doorgelicht gaat worden.
Ik heb zelf ook 30 jaar een forum gehad en weet bijzonder goed hoe @Cowboy zich voelt.

Misschien weer eens een nieuw {junior} moderator aanstellen om je te ontlasten.
Ik weet dat er periodes zijn dat er heel veel gevergd wordt, vooral al er een persoon zit die de fatsoenregels aan zijn laars lapt.

Ook al reageer ik nog weinig, ik mis je humor.
 
Banner image
Top