Damn Good Soap

Forum software update?

Discussie in 'Forumgerelateerde suggesties en opmerkingen' gestart door McSol, 3 mrt 2022.

1. McSol

McSol Baard

Zeg eens: Wat heb ik verkeerd gedaan? Niet opzoek naar vijanden schrijf je... blijkbaar ben je nogal hard op je pik getrapt om mij bij bovenstaande te moeten betrekken? Maar excuses als ik iets fout heb gezegd.

2. Wanderoe

Wanderoe Guest

Daaf, ik stel voor lees mijn berichten nog een keer GOED door en hopelijk begrijp je dan beter wat ik bedoeld heb met mijn berichten!!!
    #11 is mijn eerste!

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd en in een ding heb je gelijk vrienden worden we nooit!

En de rest is weer verwijderd om de reden het draagt niet bij aan dit topic wat over een software update ging.

3. Daaf

Daaf Baard

Niets. Naar mijn mening reageer je op het enige gesprek wat er nog tussen Wanderoe en mij gevoerd wordt en betrek je jezelf daardoor in het gesprek. Door jouw verzoek om niet meer te reageren. Wetende dat ik, mocht Wanderoe nog inhoudelijk reageren, jouw verzoek niet zal honoreren, wijs ik je op de functionaliteit waarmee je zelf bepaald wiens reacties je wel en niet ziet. Op die manier kan het gesprek tussen Wanderoe en mijzelf doorgaan, en heb jij er geen last van. Leek mij een win-win situatie, maar gezien jouw reactie heb ik nu het idee dat jij daar anders over denkt.

4. Wanderoe

Wanderoe Guest

Wow daaf je maakt je niet geliefd... Ik vind het nogal wat om zon reactie te geven op de topicstarter!!! Lijkt erop dat JIJ DEGENE BENT DIE DE CONFRONTATIE ZOEKT!!!

Tja... Daaf begrijpt niet dat het om onze discussie gaat... de berichten die ik hier in dit topic heb gepost en zijn antwoorden of mijn antwoorden op hem... Ik weet het niet meer hoe het nu in elkaar steekt.

McSol was de topicstarter en hij vind het niet leuk om te lezen deze discussie tussen ons in een topic dat hij start over een software update.

En daar kan ik inkomen als daaf mijn berichten had gelezen... en ik bedoel goed had gelezen... dan had daaf waarschijnlijk wel begrepen wat ik bedoeld heb met mijn eerste bericht. Daaf heeft het over meteen bannen... ik ben daar geen voorstander van. HET WAS MIJN MENING.

Ik vraag mij dan af waar werd de discussie gevoerd... Op het forum of via prive berichten...

Dan komt er dit:
    En ik denk dat ik maar weg blijf van dit forum.. daaf heeft mijn plezier nu wel heel erg vergald om hier nog berichten te plaatsen. Rudolf Opruier foetschjjjjj Daaf blij!

:confused::eek:

5. McSol

McSol Baard

Al met al zinloos, kansloos en zeker onnodig. Dank jullie vriendelijk.

Wanderoe vindt dit leuk.
  6. Wanderoe

Wanderoe Guest

Nee daaf... ik ben er klaar mee Laat mij de verstandige zijn.

McSol, Geen dank...:p:D
    Maar van mij heb je in dit topic geen last meer.

7. Daaf

Daaf Baard

Ik ben van mening de discussie over moderators net zo zinvol, kansrijk en relevant als jouw openingpost over een softwareversie is.

Jouw vraag werd door de admin beantwoord (probleem is opgemerkt, persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat het nog niet opgelost is).
    Vervolgens wordt het probleem geschetst dat de professor het alleen moet doen, omdat de laatst overgebleven actieve moderator "na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen (had), die sommigen over ons denken uit te kunnen storten."

Je geeft zelf vervolgens de volgende oplossing. Ken je trouwens de term "practise what you preach"?
    Naar mijn mening is dat dat niet voldoende is. Er zijn tenslotte ieder jaar meerdere miss Universe deelnemers die om wereldvrede vragen, en de koppen van de krant van vandaag laten toch duidelijk zien dat zo'n oproep niet voldoende is. En eerlijk gezegd, voor mij bevestigd jouw manier van reageren in je laatste berichten naar mij toe alleen maar mijn gelijk.

Ik bied een oplossing die naar mijn mening beter zou zijn. Volgens mij (en ook wiki) is een forum juist de plek om meningen te delen en over onderwerpen te discussiëren. Ik ga gewoon verder op de weg die je zelf ingaat. Met een andere mening, en daar kwam ik met Wanderoe over in gesprek.

Waarom het volgens mij heel relevant is. Een forum waar geen moderators zijn, en waarvan de admin de opmerking" (had) na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.", en daarnaast aangeeft weinig tijd heeft om aanwezig te zijn loopt het risico dat de stekker eruit getrokken wordt. En als dat gebeurd, is mijn geliefde forum er niet meer, ondanks dat dan mogelijk de software up to date is, en de back-ups voor elkaar.

Ik hoor het graag van @ProfessorMelchior als ik de plank mis sla en te ver ga in de discussie waarin ik net zoals jij mijn zorgen uit over het voortbestaan van het forum. Naar mijn eigen maatstaf niet en in eerdere discussies met de professor sloegen we elkaar na vergelijkbare verwoordingen virtueel lachend op de schouder en lachte we erom.

Ik laat het oordeel aan de professor over en onderga de consequenties van mijn gedrag als die noodzakelijk zijn. :)

tijn en Macx vinden dit leuk.
  8. Macx

Macx Volle Baard

Ik sta volledig achter jou Daaf, dit wordt onnodig op de spits gedreven, en waarom? Laten we het een beetje gezellig houden a.u.b.

Daaf en tijn vinden dit leuk.
  9. McSol

McSol Baard

... zinloos !!

10. Macx

Macx Volle Baard

Hier ben ik het mee eens.

McSol vindt dit leuk.
  11. McSol

McSol Baard

Natuurlijk ik ook! Maar een discussie gaan voeren... lijkt mij niet nodig dus ik sluit dit topic hierbij!

Macx vindt dit leuk.
  12. Daaf

Daaf Baard

Dat kan jij helemaal niet joh! :D

En ik zou toch eens naar de definitie van een forum kijken, kom je al vrij snel het woord discussie tegen. (Y)

13. McSol

McSol Baard

Talk to the hand...

14. tijn

tijn Zware baard

Idd das ook mijn idee hoor. We hebben allemaal een baard dus zijn we volwassen mannen.

Knulletje, Macx en Daaf vinden dit leuk.
  15. Dit heb je dus , zonder aanwezige moderator.

Iemand een idee waar ProfessorMelchior uithangt?
    Ik probeerde hem reeds enkele weken geleden te bereiken...maar hij is precies van de aardbol verdwenen.
    Hopelijk is hij ok?
    Iemand die het weet?

16. Knulletje

Knulletje Zware baard

Zie zijn bericht van 11 maart in dit topic.

Texman vindt dit leuk.
  17. Dat had ik ook wel al gelezen.
    Achter de schermen bezig...
    Maar dus niet meer in dit forum, ofwat moet ik daaruit begrijpen?

Texman vindt dit leuk.
  18. Knulletje

Knulletje Zware baard

Zijn bericht geeft antwoord op de door jou gestelde vragen. Hij lijkt oke en niet van de aardbodem verdwenen. Maar als je in afwachting bent van een reactie van hem snap ik dat je daar niet veel aan hebt. Ik denk dat hij op dit moment prioriteit geeft aan andere zaken dan dit forum. Begrijpelijk maar uiteraard niet het meest gunstige voor het forum en de leden.

Macx en Texman vinden dit leuk.
  19. Hartenheer

Hartenheer Zware baard

Helaas zijn er altijd wel van die idioten die de lol uit je vrijwilligerswerk halen.
    Ik heb 30 jaar gehad een forum en je staat te kijken hoe onbeschoft mensen dan zijn.

Doe @Cowboy de groeten, jammer dan hij voor die idioten gezwicht is.

Macx, Daaf, Yainderidoo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. RBBP

RBBP Baard

Ik stel voor dat iedereen z'n tampon verschoond, of zijn inlegkruisje recht legt.
    Scheelt een hoop irritatie

Texman, tijn en Macx vinden dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina