Forum software update?

W

Wanderoe

Guest
Daaf, ik stel voor lees mijn berichten nog een keer GOED door en hopelijk begrijp je dan beter wat ik bedoeld heb met mijn berichten!!!
#11 is mijn eerste!

Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd en in een ding heb je gelijk vrienden worden we nooit!

En de rest is weer verwijderd om de reden het draagt niet bij aan dit topic wat over een software update ging.
 

Daaf

Baard
Zeg eens: Wat heb ik verkeerd gedaan? Niet opzoek naar vijanden schrijf je... blijkbaar ben je nogal hard op je pik getrapt om mij bij bovenstaande te moeten betrekken? Maar excuses als ik iets fout heb gezegd.

Niets. Naar mijn mening reageer je op het enige gesprek wat er nog tussen Wanderoe en mij gevoerd wordt en betrek je jezelf daardoor in het gesprek. Door jouw verzoek om niet meer te reageren. Wetende dat ik, mocht Wanderoe nog inhoudelijk reageren, jouw verzoek niet zal honoreren, wijs ik je op de functionaliteit waarmee je zelf bepaald wiens reacties je wel en niet ziet. Op die manier kan het gesprek tussen Wanderoe en mijzelf doorgaan, en heb jij er geen last van. Leek mij een win-win situatie, maar gezien jouw reactie heb ik nu het idee dat jij daar anders over denkt.
 
W

Wanderoe

Guest
Wow daaf je maakt je niet geliefd... Ik vind het nogal wat om zon reactie te geven op de topicstarter!!! Lijkt erop dat JIJ DEGENE BENT DIE DE CONFRONTATIE ZOEKT!!!

Zeg eens: Wat heb ik verkeerd gedaan? Niet opzoek naar vijanden schrijf je... blijkbaar ben je nogal hard op je pik getrapt om mij bij bovenstaande te moeten betrekken? Maar excuses als ik iets fout heb gezegd.

Tja... Daaf begrijpt niet dat het om onze discussie gaat... de berichten die ik hier in dit topic heb gepost en zijn antwoorden of mijn antwoorden op hem... Ik weet het niet meer hoe het nu in elkaar steekt.

McSol was de topicstarter en hij vind het niet leuk om te lezen deze discussie tussen ons in een topic dat hij start over een software update.

En daar kan ik inkomen als daaf mijn berichten had gelezen... en ik bedoel goed had gelezen... dan had daaf waarschijnlijk wel begrepen wat ik bedoeld heb met mijn eerste bericht. Daaf heeft het over meteen bannen... ik ben daar geen voorstander van. HET WAS MIJN MENING.

Ik vraag mij dan af waar werd de discussie gevoerd... Op het forum of via prive berichten...

Dan komt er dit:
Ik kots echt op die "iedereen heeft recht op mijn mening" mentaliteit van sommige mensen.
Waarop ik een antwoord geef... in die zin dat ik voor vrijheid van eningsuiting ben...

Goed... je kotst dus op mij. Helemaal geen probleem daaf... Maar ik had het i mijn bericht volgens mij over dat men het maar onderling uit moet vechten dmv een prive bericht.


Ik zie dus ook geen enkele reden waarom ik je in een privé bericht zou moeten benaderen, wat zou ik daarmee bereiken? Dat wij geen vrienden zullen worden lijkt mij duidelijk, maar ik ben ook niet op zoek naar vijanden.

Lezen daaf!!! lezen... dan had je kunnen weten dat ik niet op zoek ben naar een discussie met jou via een prive bericht of hoe dan ook! Bericht #11!!!
Ik schreef: "Is het tussen Moderator en een lid... een prive discussie dan vind ik niet dat het lid verbannen hoeft worden. Het is een aangelegenheid tussen moderator en lid. Laat ze het samen uitkibbelen."

ik snap niet wat je hier doet, iemand die zijn baard eraf scheert na een periode wat nog geen eens een serieuze poging genoemd kan worden en die mensen uitscheld omdat ze zijn vraag beantwoorden en hem proberen te steunen. Nu zoek je weer een confrontatie, ga je nu later ook weer berouw tonen en zeggen dat je anders had moeten reageren?
Maar zonder baard op een baardforum


Als je op de volgende link klikt, krijg je mijn reacties niet meer te lezen: https://baardforum.nl/members/daaf.3748/ignore dank (Y)

He Daaf... Even oude koeien uit de sloot halen he... Fuck you, dikke lul 3 bier noem je dat schelden??? Ik wil graag de ECHTE scheldwoorden zien die ik verder heb geschreven.
Wow daaf... wij worden echt geen vrienden! en eerlijk... met jou wil ik niet eens bevriend zijn!

Berouw tonen???
Waarvoor?
Ik heb hier niks geschreven waar ik spijt van zou kunnen krijgen!!!

So daaf las ergens begin maart dat ik mijn baard eraf heb geschoren... Goed gelezen daaf...
Maar om aan te nemen dat ik nu 21 maart nog steeds glad geschoren rond loop??? Waar haal je dat vandaan dat ik zonder baard op een baardforum zit?

Omdat ik in het Grote frustratie topic schreef:

@Baardsterdam Mmmmmm ik heb me vandaag weer eens helemaal glad geschoren. Baard weg, snor weg, hoofdhaar weg!
Haren op de borst mogen blijven zitten... en de rest van de haren? Hahahahahahahaha bedenk dat zelf maar!
(#1080 pagina 54)

In post #1082 kun je lezen hoe ik over glad als een aal denk... Het ziet er vreemd uit..

en op 12 maart schrijf ik:

Hahaha Ik durf weer in de spiegel kijken! Voorlopig de tondeuse enkel voor het hoofdhaar!
Halslijn iedere dag ff met het mesje bij langs zodat dat er netjes uit blijft zien...

Dat is bericht #1084 op pagina 55 in: Het grote frustratie topic

Maar ik ga niet meer steeds in de verdediging als jij iets aanneemt. Wat mij betreft is het klaar.
Aanname is de moeder van alle Fuck-ups.

Zo... wat mij betreft mag hier een slotje op!!!

En ik denk dat ik maar weg blijf van dit forum.. daaf heeft mijn plezier nu wel heel erg vergald om hier nog berichten te plaatsen. Rudolf Opruier foetschjjjjj Daaf blij!

:confused::eek:
 
W

Wanderoe

Guest
Op die manier kan het gesprek tussen Wanderoe en mijzelf doorgaan, en heb jij er geen last van.

Nee daaf... ik ben er klaar mee Laat mij de verstandige zijn.

McSol, Geen dank...:p:D
Maar van mij heb je in dit topic geen last meer.
 

Daaf

Baard
Al met al zinloos, kansloos en zeker onnodig. Dank jullie vriendelijk.

Ik ben van mening de discussie over moderators net zo zinvol, kansrijk en relevant als jouw openingpost over een softwareversie is.

Jouw vraag werd door de admin beantwoord (probleem is opgemerkt, persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat het nog niet opgelost is).
Vervolgens wordt het probleem geschetst dat de professor het alleen moet doen, omdat de laatst overgebleven actieve moderator "na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen (had), die sommigen over ons denken uit te kunnen storten."

Je geeft zelf vervolgens de volgende oplossing. Ken je trouwens de term "practise what you preach"?
Dat is jammer om te horen! Het is een eigen keuze om op een website te kijken en reacties te plaatsen maar dan moeten ze idd wel netjes en gepast zijn.
Laten we daar met zijn allen voor waken en het gezellig houden!!

Naar mijn mening is dat dat niet voldoende is. Er zijn tenslotte ieder jaar meerdere miss Universe deelnemers die om wereldvrede vragen, en de koppen van de krant van vandaag laten toch duidelijk zien dat zo'n oproep niet voldoende is. En eerlijk gezegd, voor mij bevestigd jouw manier van reageren in je laatste berichten naar mij toe alleen maar mijn gelijk.

Ik bied een oplossing die naar mijn mening beter zou zijn. Volgens mij (en ook wiki) is een forum juist de plek om meningen te delen en over onderwerpen te discussiëren. Ik ga gewoon verder op de weg die je zelf ingaat. Met een andere mening, en daar kwam ik met Wanderoe over in gesprek.

Waarom het volgens mij heel relevant is. Een forum waar geen moderators zijn, en waarvan de admin de opmerking" (had) na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.", en daarnaast aangeeft weinig tijd heeft om aanwezig te zijn loopt het risico dat de stekker eruit getrokken wordt. En als dat gebeurd, is mijn geliefde forum er niet meer, ondanks dat dan mogelijk de software up to date is, en de back-ups voor elkaar.

Ik hoor het graag van @ProfessorMelchior als ik de plank mis sla en te ver ga in de discussie waarin ik net zoals jij mijn zorgen uit over het voortbestaan van het forum. Naar mijn eigen maatstaf niet en in eerdere discussies met de professor sloegen we elkaar na vergelijkbare verwoordingen virtueel lachend op de schouder en lachte we erom.

Ik laat het oordeel aan de professor over en onderga de consequenties van mijn gedrag als die noodzakelijk zijn. :)
 

Macx

Baardaap
Ik ben van mening de discussie over moderators net zo zinvol, kansrijk en relevant als jouw openingpost over een softwareversie is.

Jouw vraag werd door de admin beantwoord (probleem is opgemerkt, persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat het nog niet opgelost is).
Vervolgens wordt het probleem geschetst dat de professor het alleen moet doen, omdat de laatst overgebleven actieve moderator "na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen (had), die sommigen over ons denken uit te kunnen storten."

Je geeft zelf vervolgens de volgende oplossing. Ken je trouwens de term "practise what you preach"?


Naar mijn mening is dat dat niet voldoende is. Er zijn tenslotte ieder jaar meerdere miss Universe deelnemers die om wereldvrede vragen, en de koppen van de krant van vandaag laten toch duidelijk zien dat zo'n oproep niet voldoende is. En eerlijk gezegd, voor mij bevestigd jouw manier van reageren in je laatste berichten naar mij toe alleen maar mijn gelijk.

Ik bied een oplossing die naar mijn mening beter zou zijn. Volgens mij (en ook wiki) is een forum juist de plek om meningen te delen en over onderwerpen te discussiëren. Ik ga gewoon verder op de weg die je zelf ingaat. Met een andere mening, en daar kwam ik met Wanderoe over in gesprek.

Waarom het volgens mij heel relevant is. Een forum waar geen moderators zijn, en waarvan de admin de opmerking" (had) na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.", en daarnaast aangeeft weinig tijd heeft om aanwezig te zijn loopt het risico dat de stekker eruit getrokken wordt. En als dat gebeurd, is mijn geliefde forum er niet meer, ondanks dat dan mogelijk de software up to date is, en de back-ups voor elkaar.

Ik hoor het graag van @ProfessorMelchior als ik de plank mis sla en te ver ga in de discussie waarin ik net zoals jij mijn zorgen uit over het voortbestaan van het forum. Naar mijn eigen maatstaf niet en in eerdere discussies met de professor sloegen we elkaar na vergelijkbare verwoordingen virtueel lachend op de schouder en lachte we erom.

Ik laat het oordeel aan de professor over en onderga de consequenties van mijn gedrag als die noodzakelijk zijn. :)


Ik sta volledig achter jou Daaf, dit wordt onnodig op de spits gedreven, en waarom? Laten we het een beetje gezellig houden a.u.b.
 

Macx

Baardaap
... zinloos !!
Het lijkt wel of mannen met baarden ook gewoon een afspiegeling van de maatschappij zijn ;-)

Hoe dan ook triest dat je in een dusdanige ondersteunende rol daarmee te maken krijgt.
Uit interesse, is daar een protocol voor? Eén keer je onbeschoft gedragen, zeker tegen een moderater of admin, en een ban op mail adres en ip adres. Iedereen mag natuurlijk een mening hebben, maar in het algemeen vind ik dat moderators niet altijd de discussie hoeven aan te gaan en hoeven te accepteren dat ze voor alles en nogwat uitgemaakt worden. My way, or the highway...

Hier ben ik het mee eens.
 

Daaf

Baard
Natuurlijk ik ook! Maar een discussie gaan voeren... lijkt mij niet nodig dus ik sluit dit topic hierbij!
Dat kan jij helemaal niet joh! :D

En ik zou toch eens naar de definitie van een forum kijken, kom je al vrij snel het woord discussie tegen. (Y)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Dit heb je dus , zonder aanwezige moderator.

Iemand een idee waar ProfessorMelchior uithangt?
Ik probeerde hem reeds enkele weken geleden te bereiken...maar hij is precies van de aardbol verdwenen.
Hopelijk is hij ok?
Iemand die het weet?
 

Knulletje

Zware baard
Dit heb je dus , zonder aanwezige moderator.

Iemand een idee waar ProfessorMelchior uithangt?
Ik probeerde hem reeds enkele weken geleden te bereiken...maar hij is precies van de aardbol verdwenen.
Hopelijk is hij ok?
Iemand die het weet?
Zie zijn bericht van 11 maart in dit topic.
 

Knulletje

Zware baard
Dat had ik ook wel al gelezen.
Achter de schermen bezig...
Maar dus niet meer in dit forum, ofwat moet ik daaruit begrijpen?
Zijn bericht geeft antwoord op de door jou gestelde vragen. Hij lijkt oke en niet van de aardbodem verdwenen. Maar als je in afwachting bent van een reactie van hem snap ik dat je daar niet veel aan hebt. Ik denk dat hij op dit moment prioriteit geeft aan andere zaken dan dit forum. Begrijpelijk maar uiteraard niet het meest gunstige voor het forum en de leden.
 

Hartenheer

Zware baard
De Prof is achter de schermen aanwezig, dus wees niet ongerust.;)
Het is een beetje druk, omdat ik na het afscheid van mijn moderators in mijn eentje ben.
@Cowboy had na 7 jaar genoeg van de shit en beledigingen, die sommigen over ons denken uit te kunnen storten.
Wij verdienen hier niets aan, spenderen geheel vrijwillig uren per dag aan het Baardforum en proberen een leuke club baardmannen een fijn platform te leveren, maar sommigen denken, dat we door de hoepels moeten springen, die zij voorhouden, alhoewel ze naar mijn idee niet voor een lidmaatschap betalen.
Ik mis mijn Belgische moderator @Cowboy dan ook ernstig, want het is een zeer sympathieke kerel, die zich naast zijn drukke baan van militair vele jaren voor het Baardforum heeft ingezet.

Het software-probleem was al opgemerkt, maar onze IT-man is door persoonlijke problemen een tijdje uit de roulatie.
We proberen het zo goed mogelijk werkzaam te houden, totdat de gehele opbouw doorgelicht gaat worden.

Helaas zijn er altijd wel van die idioten die de lol uit je vrijwilligerswerk halen.
Ik heb 30 jaar gehad een forum en je staat te kijken hoe onbeschoft mensen dan zijn.

Doe @Cowboy de groeten, jammer dan hij voor die idioten gezwicht is.
 
Banner image
Top