Floris stelt zich voor....

Floris

Baard
Hallo iedereen,

Ik ben Floris en kom uit het mooie Overijssel. Ben 29 jaar en heb sinds mijn begin twintige jaren altijd wel wat haar op mijn gezicht. Maar sinds een half jaar laat ik het stukje bij beetje langer worden, maar helaas wil het (vooral op de wangen) nog niet zo snel groeien.
Ik was op zoek naar verzorgingsproducten voor mijn aankomende baard en kwam op dit forum terecht. Ik moet nu eerst even wat kwijt over dit forum.... GAAF!!!

Ben al even wezen rondkijken en heb de eerste tips al in acht genomen, namelijk de DIY baardolie van 'De Tuinen' en 'Geurwalhalla.' Momenteel heb ik deze conditioner. Dit bevalt goed, maar is wat prijzig. Vandaar dat ik op zoek ging naar alternatieven en zodoende hier terecht kwam.

Voor de rest liggen mijn interesses qua haar en baardstijlen in de jaren 40-50. (Voor zover toen bepaalde haar en baardstijlen geaccepteerd werden) :)

Oh, ik zal eerdaags nog even een goede foto van mijn gezichtshaar plaatsen
 
Laatst bewerkt:

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Floris!

Je eerste mijlpaal is meteen behaald; je bent het 100ste lid van het forum!!

(Y)
 
Welkom Floris! Zoals de rest al zegt ben je het 100e lid. Leuk!

Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt! En zo te zien heb je een erg gave baard. Ben benieuwd naar grotere foto's!
 

Floris

Baard
Wat een warm welkom van iedereen zeg. En natuurlijk, wat een eer om het 100'ste forumlid te zijn. Leuk!
Het eerste doel/voorbeeld is om iets in de trant van de baard van Travis Fimmel (vikings serie) te laten groeien. Vanuit daar kijk ik verder.
Zal binnenkort even wat betere foto's maken en plaatsen in het topic wat daarvoor bedoeld is.

Moet nog even zegen, het is erg leuk om mede baardmannen middels dit forum te spreken en het werkt nu al motiverend om een grotere baard te laten staan. Hahaha :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Motivatie, ondersteuning en tips is wat we allemaal kunnen gebruiken,
een warm welkom krijg je omdat die je gegund is :cool:
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Klopt ik kan het weten... Hihihi...hebben we allemaal nodig baardmannen:cool:(Y):p:)>
 
Banner image
Top