flesjes voor olie

beardmasterfrank

Stoppelbaard
Dag baardliefhebbers,

Na mijn eerste gekochte baardolie wil ik gaan experimenteren met het zelf maken en inmiddels heb ik alle ingrediënten in huis. Nu vraag ik me af hoe jullie budgetvriendelijk aan de flesjes komen. Uiteraard ga ik in de toekomst het gebruikte flesje van gekochte olie gebruiken, maar ik wil een paar (zegge 2 a 3) reserve hebben, zodat ik altijd een voorraad kan hebben.

Nu zijn mijn favoriete flesjes donker, met druppelaar in de dop en 30 ml bevattend, maar ik sta open voor jullie slimme oplossingen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik had ook de eerste keer flesjes bij besteld toen ik de etherische olie kocht, maar ondertussen is de combinatie oude gekochte en andere flesjes zo groot geworden dat ik altijd wel reserve heb ;)
 

Flipkoos

Baard
Mijn vrouw werkt in een apotheek. Ideaal. Ze nam ook een wat groter medicijnpotje mee, die zijn weer ideaal om te mengen en tot de juiste verhoudingen te komen.
Veel apotheken gebruiken de flesjes niet meer zelf maar veel apotheken hebben nog wel wat staan.
 

Baardhooft

Stoppelbaard
Ik kocht de mijne ook altijd bij de apotheek, vaak 50 cent per stuk of minder. 2 Dagen terug in een andere stad geprobeerd en bijna niet te verkrijgen, moest naar de apotheek van het ziekenhuis omdat de meeste apotheken niet meer zelf bereiden. 10ML En 30ML flesjes zijn ideaal, kun je experimenteren met bepaalde verhoudingen en geuren zonder gelijk alles op te maken.
 
Ik heb onlangs een leeg Tabasco flesje gebruikt. Eerst goed uitgespoeld en daarna gevuld met een naald spuit... (weet ff de naam niet)
 

Boof72

Volle Baard
dat is inderdaad wel een handig flesje om te gebruiken. ( voor onderweg ofzo)
Ik heb laatst een fles gelspray gehaald bij het Kruidvat voor €1,90

Inhoud weg gekieperd. (voor die kale plek bovenop heb ik het niet nodig. :rolleyes: )
Goed schoongemaakt en er toen olie in gedaan.

Heb dus een prachtig spray flesje en is makkelijk te vullen dmv de schroefdop
 

oomkoen

Stoppelbaard
Bij De Tuinen waar je ook je ingrediënten haalt kun je ook flesjes halen. Donker, 30ml en een druppelaar.

2 of 3 euro. Ach als je straks tientjes goedkooer uit bent door eigen olie is een paar euro voor een flesje niet duur.

Maar de apotheek tip kende ik nog niet.
 

maximum

Zware baard
Bij De Tuinen waar je ook je ingrediënten haalt kun je ook flesjes halen. Donker, 30ml en een druppelaar.

2 of 3 euro. Ach als je straks tientjes goedkooer uit bent door eigen olie is een paar euro voor een flesje niet duur.

Maar de apotheek tip kende ik nog niet.

We hebben ook een leuk voorsteltopic hier;)Beard up:)>
 
Ik ben vandaag naar de apotheek geweest, kreeg daar 3 flesjes van 20 ml mee voor €4,05
Dat is genoeg voor nu

Daarna gaan shoppen bij aliexpress
En daar meer besteld ( alleen wat langere wachttijd )




Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
 

Hartenheer

Zware baard
Ik ben vandaag naar de apotheek geweest, kreeg daar 3 flesjes van 20 ml mee voor €4,05
Dat is genoeg voor nu

Daarna gaan shoppen bij aliexpress
En daar meer besteld ( alleen wat langere wachttijd )




Verstuurd vanaf mijn Mi A2 Lite met Tapatalk
Wist niet eens dat Ali die verkocht, ik heb er wel eens naar gezocht
 
Banner image
Top