Films

zenn

Zware baard
Scarlett Johansson in de teaser trailer voor langgevraagde opzichzelftstaande film van Natasha Romanoff aka the Black Widow.


En the Red Guardian... Soort van sovjet-unie Captain America, das toch vet! :D:D
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Weer twee erbij op het lijstje! (Y)

Greyhound ziet er spectaculair uit.
Tom Hanks vind ik altijd een bewonderingswaardige acteur: prositueert niet door in iedere film te verschijnen, acteert tot op de draad geloofwaardig, kiest zorgvuldig zijn repertoire, waardoor iedere film met hem een knaller is, welke rol hij ook speelt.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Sociologen hebben wel eens verklaard, waarom Amerikanen zo vreselijk paranoïde zijn @zenn
Ze denken continue, dat ze worden aangevallen door dreigingen vanaf buiten hun landsgrenzen. Communisten, overstromingen, terroristen, aliens, killer bijen, zombies, aardbevingen, Noord Koreanen, vallende kometen, orkanen, Iranezen, haaien en ga zo nog maar even door.
Menselijke acties zijn nog wel verklaarbaar, maar het denkbeeld dat wervelstormen of ruimtegruis het opzettelijk heeft voorzien op het grondgebied van de V.S. is vrij wonderlijk, maar wordt verklaard door de films, die Hollywood produceert en deze boodschap keer op keer blijft herhalen.
 

zenn

Zware baard
Ja joh, volgens mij is deze film al minstens 5x gemaakt, alleen de SFX wordt elke keer beter.

Rare 'muricans... :D:p
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
Een vervolg op Murder on the Orient Express met Poirot's wonderbaarlijke snor; Death on the Nile.
claque.gif


 

zenn

Zware baard
Met "Bernard" als commissioner Gordon en Nirvana's "Something in the Way" als achtergrondmuziek,
krijg ik toch wel ff een kippenvelmomentje; The Batman. :eek:(Y)

 
Banner image
Top