even voorstellen

Phasma

Stoppelbaard
Goedendag beste baarddragers.

Ik heb net een account aangemaakt en zal me even voorstellen, mijn naam is Kevin ik ben 22 jaar oud en woon in Lelystad. Ik werk als service monteur en rijdt graag motor in mijn vrije tijd :)
Nog andere motorijders hier??

Na ongeveer een jaar mezelf maar 1 keer per week te scheren (chronische luiheid haha). Heb ik 2 weken geleden besloten om mijn baard te laten groeien in de hoop ooit een mooie volle baard te hebben.(niet al te lang trouwens)
In die 2 weken heb ik veel gelezen over het groeien van de baard en ben tot de conclusie gekomen dat het heel veel geduld vergt.
Tot nu toe heb ik alles lekker laten groeien, alleen heb ik mijn neklijn wel bijgeschoren om er toch een beetje florisant uit te zijn :). Maar achteraf ben ik misschien wel iets te enthousiast geweest..

Ik heb wat fotos toegevoegd, en ik moet zeggen ik ben gematigd postief over het tot nu toe behaalde resultaat.
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.

M.v.g.
Kevin
 

Bijlagen

  • 20160629_200540.jpg
    1.013,8 KB · Weergaven: 64
  • 20160629_200548.jpg
    1 MB · Weergaven: 48
  • 20160629_200559.jpg
    1 MB · Weergaven: 41

Lennchu

Baard
Yooo!

Welkom op het forum!
Er zijn hier zeker andere motorrijders en zoals velen waarschijnlijk gaan doen zou ik zeggen, kijk eens rond want er is hier ergens een topic over het motor en baard leven!
Zelf rij ik ook motor, Yamaha Virago 535 uit 1990 om precies te zijn!

En geduld vergt het zeker..
Ben zelf nu 2 maanden bezig met een volle baard te groeien, voorheen een Van Dyke gehad.. En in al die tijd heeft mijn trim apparaat of scheermes bij mij in de kast gelegen.. Niet nodig als je aan het groeien bent!

Obey the beard!:)>

EDIT
http://baardforum.nl/threads/mannen-met-een-baard-op-de-motorfiets.47/

Het Baard op een motor topicje!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom ;)

Eerste weken (zelfs maanden) niet al te veel trimmen en dergelijke.
Nadien kijken welke kant je op wilt/kunt.

Motorrijders zijn er hier hoor, is zelfs een apart topic over ;)
 
Banner image
Top