even voorstellen..

Rico

Stoppelbaard
Heejheej ik ben Rico,
Ik ben nu zo'n 1,5/2 weken onderweg na een baard.
Hij is al aardig op weg voor zo'n korte periode, nu heb ik alleen wat springerige haartjes op de kaaklijn die zo ong alle kante opgaan, en ook een beetje op het wang gedeelte.
Kan ik hier iets aan doen zal ik hier iets aan doen..? Of zeggen jullie gewoon zo laten en het laten groeien.
Volgens mij zit hier ook geen echte barbier meer in de buurt om het te fatsoeneren en ben bang dat als ik jet zelf ga proberen dat ik het verpruts.
Ben benieuwd naar jullie advies

Groetjes Rico..
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom! Fotooooo!
Na twee weken zou ik zeker nog niet bij gaan knippen. Laat eerst maar groeien en dan zullen de meeste stoppels wel een richting gaan vinden. :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi Rico en welkom ;)

Ik zou na 2 weken gewoon nog enkele weken doorbijten en de springerige haartjes er voor lief bij nemen.

Na een tijdje gaan die vanzelf op in de massa en hangen ze door vanwege extra lengte.

Succes ermee (Y)
 

Rico

Stoppelbaard
Hierbij de foto ik hoop dat het een beetje goed te zien is, op de foto ziet het iets minder uit als in realiteit..
 

Bijlagen

  • IMG_20160430_230643.jpg
    IMG_20160430_230643.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 76

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dat valt heus mee qua "springerigheid" hoor (Y)

Het zal vermoedelijk nog enkele weken "erger" worden en nadien alleen maar beter ;)

:)>:)>:)>:)>:)>
 

Rico

Stoppelbaard
Jah ik hoop alleen dat ik het toch een beetje netjes kan houden als ik ga werken en de deur uitgave, niet dat het dadelijk onverzorgd uitziet ofzo..maar dat spingerige zie je alleen als ik recht voor de spiegel sta op een afstand zie ik het ook niet als ik verder van de spiegel afga..
 

rudolf

Baard
Is met alles toch... van een afstand zie je het niet.
Zou me er geen zorgen om maken gewoon laten groeien en voorlopig niet klooien met schaartjes enz.
 

Elfentaal

Stoppelbaard
Lekker laten staan die baard. Na een tijd (paar maanden) bij een goeie barbier gelijk wat bijwerken als je er toch zit voor je kapsel : )
Zo deed ik het.
 
Banner image
Top