Even voorstellen

JanPietJoris

Stoppelbaard
Hallo beste forumleden/lezers,

Mijn naam is Albert en ik ben 42 jaar. Ik ben getrouwd en heb een zoon en een dochter. Wij wonen in een klein dorpje onder de rook van Rotterdam.

Vorige week per toeval op deze leuke site terecht gekomen. Erg leuk en leerzaam om al jullie mooie verhalen en ervaringen te lezen. Dat geeft de burger moed.

Een volle goed verzorgde baard heb ik altijd mooi gevonden. Echter heb ook ik, net als vele mannen, wat minder haar op mijn wangen.
Sinds een jaar of 4 draag ik een baardje wat ik altijd redelijk kort hield, maximaal 1 cm. Toch onlangs besloten om het een keer te proberen en ook de langzaam groeiende haren op mijn wangen een eerlijke kans te geven om zich te ontpoppen tot volwaardige baardharen. Inmiddels merk ik dat ook deze verborgen haartjes de behoefte hebben om zich te laten zien, al gaat het wel heeeeel langzaam.
Ook groeit de linker en de rechterkant niet symmetrisch. Op mijn rechterwang komen de haren wat hoger dan op mijn linkerwang. Maar wellicht trekt dat nog recht na verloop van tijd, we zullen zien. Geduld is het toverwoord heb ik inmiddels van jullie begrepen.
Op de foto's zien jullie de huidige stand van zaken.

In het begin verbaasde ik mij overigens wel over al die opmerkingen, alsof de wereld vergaat. Ik zeg dan altijd, mijn vrouw heeft in de afgelopen 20 jaar minstens 10 verschillende kleuren kapsel gehad en verschillende lengtes. Dat vinden we allemaal normaal.
Ik laat alleen maar mijn baard staan… waar gaat het over? Laat de baard dragende man met rust…;)

Maar goed, tot zover mijn bijdrage.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    59,2 KB · Weergaven: 54
  • 2.jpg
    2.jpg
    57,6 KB · Weergaven: 56
  • 3.jpg
    3.jpg
    60,3 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Welkom, als ik in je schoenen stond koos ik voor de "Leonidas Sparta Beard!" Die is ook wat lager bij de wangen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom. Blijkbaar heb je al behoorlijk wat kennis opgedaan hier ;)

Succes met de groei (Y)
 
Banner image
Top