Even voorstellen

DaNova

Stoppelbaard
Net een account gemaakt dus even voorstellen:)>

Ben Armando, 41
In mijn jongere jaren een paar pogingen gedaan om een baard te laten staan. Kwam helaas nooit verder dan een sik of goatee omdat de wangen nooit opvulden.

2 jaar geleden moest ik vanwege een operatie een tijd de ziektewet in, en eigenlijk uit luiheid een aantal weken niet geschoren. Tot mijn verbazing vulde het dit keer wel mooi op:)
RwN3xaxm.jpg
tQ2O3n6m.jpg

Was van plan de baard zoals foto 1 te houden maar gaande weg viel het op dat ik kleurverschil heb tussen baard en snor.
Na een maand of 4 groei vond de barbier het eigenlijk zonde om het weer kort te maken dus stelde ze voor om alleen te "shapen" om de vorm van de baard en snor beter uit te laten komen.
Sindsdien heb ik enkel de snor en zijkanten laten bijwerken en moet zeggen dat ik erg blij ben met het resultaat:cool: Na 41 jaar eindelijk van mijn babyface af:D

Lid geworden van het forum omdat ik door de bomen het bos niet meer zie wat snorwas en baardolie/balsem dus hoop wat ideeën op te doen zodat ik niet alles lukraak moet gaan proberen.
 

Bijlagen

  • 20210729_125102.jpg
    20210729_125102.jpg
    1 MB · Weergaven: 25
  • 20190928_104225.jpg
    20190928_104225.jpg
    552,1 KB · Weergaven: 22

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op het forum.
Je hebt een geweldige baard en snor (Y)(Y)(Y).
Ik zou in het begin zeker niet teveel geld uitgeven aan baard verzorgingsproducten.
Je moet echter wel goed spul kopen dat geen chemische ingrediënten bevat.
Bij "Mijn Baard" hebben ze een enorme keuze van goede producten.
Begin met hun eigen merk dat is goed en niet te duur. Als het kiezen van een geur moeilijk is probeer dan een neutrale variant.
Je kan ze ook bellen voor advies.
Veel plezier hier, Texman:)>
 

DaNova

Stoppelbaard
Bedank voor de complimenten heren(Y)
Was helemaal niet van plan zo lang te gaan, maar ja het groeit maar he:)>
En de vrouw is er helemaal wild van, dus laat het met alle plezier voor haar (en mezelf natuurlijk) nog langer groeien.
Doel is te laten groeien tot ik er last van krijg dus we zullen zien hoe lang het wordt;)
 
Banner image
Top