Even voorstellen

Rhinosarus

Stoppelbaard
Goedemiddag,

Laat ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Sander (46 jaar) en heb nog nooit eerder een baard gehad. Door het warme weer ging het scheren even niet zo lekker... dus na een paar dagen niet geschoren te hebben zij mijn vriendin onverwacht misschien staat een baard je wel.

Dus het is nog wat vroeg maar sinds vorige week donderdag ben ik gestopt met scheren en laat ik de komende 4 weken gewoon eens even alles groeien. Als stok achter de deur heb ik alvast een afspraak gemaakt bij een Barbier in Utrecht voor advies en wellicht een eerste trim beurt.

Al veel gelezen hier en ben blij met de tip van olie en een borstel, dat geeft inderdaad aanzienlijk minder irritatie. Op naar de volgende 3 weken en ik zal jullie op de hoogte houden.

Gr. Sander
 

Sherlock

Stoppelbaard
Hallo Sander, welkom op dit forum.

Goed dat je alvast een stok achter de deur hebt! Kan soms best doorzetten zijn/tegenvallen qua groeisnelheid.

Over 4 weken heeft de barbier echter nog niets te doen. Zou de afspraak verzetten naar over maand of 3 en er vol voor gaan. Succes en plezier met je baardreis!
 

Eric65

Baard
Welkom op dit leuke, leerzame forum.
Afspraak met barbier zou ik voorlopig nog even achterwegen laten want voor die tips kun je hier heel goed terecht en dat trimmen kun je ook makkelijk zelf.
Heb geduld is mij hier regelmatig verteld en het klopt, heb geduld (is soms wel heel moeilijk)
Succes met je baardreis (fotootje van het resultaat is altijd wel leuk)
 

Texman

Koning Baard
Goedemiddag,

Laat ik mezelf even voorstellen, mijn naam is Sander (46 jaar) en heb nog nooit eerder een baard gehad. Door het warme weer ging het scheren even niet zo lekker... dus na een paar dagen niet geschoren te hebben zij mijn vriendin onverwacht misschien staat een baard je wel.

Dus het is nog wat vroeg maar sinds vorige week donderdag ben ik gestopt met scheren en laat ik de komende 4 weken gewoon eens even alles groeien. Als stok achter de deur heb ik alvast een afspraak gemaakt bij een Barbier in Utrecht voor advies en wellicht een eerste trim beurt.

Al veel gelezen hier en ben blij met de tip van olie en een borstel, dat geeft inderdaad aanzienlijk minder irritatie. Op naar de volgende 3 weken en ik zal jullie op de hoogte houden.

Gr. Sander
Ha Sander,
Ook van mij welkom op ons leuke forum:).
Zo is een hittegolf toch nog ergens goed voor en weet je dit is erg groeizaam weer voor een baard (Y).
Zo te lezen ben je goed van start gegaan, als je foto van je baard met ons wil delen dan kunnen we je zonodig tips geven.
Voorlopig lekker laten groeien.;)
Groet Texman :)>
 

Monk2303

Baard
Welkom! Ik hoor en lees veel dat doorzetten de sleutel is, je jeuk gaat over. Ik laat hem ook voor de eerste keer staan,nouja... ik scheerde hem altijd na een week af door dat ik er jeuk van kreeg en niet happy was hoe hij groeide.
Deze heren hier stellen mij gerust. Show je baard maar een keer!
 

Monk2303

Baard
Hey Sander! Zit op de zelfde dag als jou qua stoppen met scheren.
Wel grappig om te gaan vergelijken.

Ik zelf ga elke week een foto maken en als het het waard is post ik hem waarschijnlijk.

Veel plezier met je reis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Rhinosarus

Stoppelbaard
Hey Sander! Zit op de zelfde dag als jou qua stoppen met scheren.
Wel grappig om te gaan vergelijken.

Ik zelf ga elke week een foto maken en als het het waard is post ik hem waarschijnlijk.

Veel plezier met je reis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Wat leuk Monk2303, ik ben benieuwd naar jouw eerste foto.
 

Monk2303

Baard
Wat leuk Monk2303, ik ben benieuwd naar jouw eerste foto.
Die staat er al op hoor, maar binnenkort weer een nieuwe want hij groeit als kool.
Ook erg blij met hoe hij groeit. Ik denk dat ik er niks aan hoef te doen aankomende maanden.

Hoe gaat het met jou? Last van jeuk?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Rhinosarus

Stoppelbaard
Die staat er al op hoor, maar binnenkort weer een nieuwe want hij groeit als kool.
Ook erg blij met hoe hij groeit. Ik denk dat ik er niks aan hoef te doen aankomende maanden.

Hoe gaat het met jou? Last van jeuk?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Gaat goed, ik hou vol. Jeuk valt mee... lijkt wel iets minder te worden. Had wel midden op mijn onderlip een paar keiharde haren die niet prettig waren dus die heb ik heel voorzichtig weggeschoren. Verder groeit hij als kool, donderdag is het twee weken en dan zal ik weer een nieuwe foto maken.
[DOUBLEPOST=1597676996][/DOUBLEPOST]
Die staat er al op hoor, maar binnenkort weer een nieuwe want hij groeit als kool.
Ook erg blij met hoe hij groeit. Ik denk dat ik er niks aan hoef te doen aankomende maanden.

Hoe gaat het met jou? Last van jeuk?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hoe gaat het bij jouw Monk2303?
 

Monk2303

Baard
Gaat goed, ik hou vol. Jeuk valt mee... lijkt wel iets minder te worden. Had wel midden op mijn onderlip een paar keiharde haren die niet prettig waren dus die heb ik heel voorzichtig weggeschoren. Verder groeit hij als kool, donderdag is het twee weken en dan zal ik weer een nieuwe foto maken.
[DOUBLEPOST=1597676996][/DOUBLEPOST]

Hoe gaat het bij jouw Monk2303?
Gaat lekker, heb vanochtend weer een update geplaatst. Ik ga er voorlopig helemaal niks aan doen. Die post staat onder nieuwe baard. Bij mij is de jeuk al helemaal weg. Geniet er nou al van haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Banner image
Top